Eveline Glycol Therapy 3%, Multipeptydowa Kuracja Przeciw Zmarszczkom

OD PRODUCENTA: Formuła kuracji została oparta na bazie aż 25% odmładzającego kompleksu peptiTech™ z myślą o intensywnym działaniu przeciwstarzeniowym i ujędrniającym dla każdego rodzaju skóry. 25% odmładzającego kompleksu peptiTech™ łączy w sobie synergiczne działanie peptydów nowej generacji, które przyspieszają procesy naprawcze w naskórku, dzięki czemu odmładza wygląd cery i redukuje widoczność zmarszczek. Glycolic Acid Complex 3% przyspiesza odnowę komórkową, dzięki czemu poprawia elastyczność i ujędrnia. Aminokwasy zapewniają odpowiednią równowagę skóry i odpowiadają za właściwe nawilżenie. Formuła kuracji zawiera również prebiotyki, które chronią naturalny mikrobiom skóry. 
EFEKTY: cera staje się jędrniejsza i widocznie wygładzona. Zmarszczki są zredukowane, skóra miękka i pełna młodzieńczego blasku.
Sposób użycia: Stosuj na oczyszczoną skórę twarzy na NOC, przed aplikacja kremu pielęgnacyjnego. Omijaj okolice oczu i ust.
Ostrzeżenia: Przed użyciem wykonaj próbę uczuleniową na małym fragmencie skóry. Nie stosuj na uszkodzoną, podrażnioną skórę. W trakcie aplikacji może występować zaczerwienienie, delikatne pieczenie lub mrowienie, które są naturalną reakcją skóry. W przypadku nieustąpienia tych objawów bądź ich nasilenia należy przerwać stosowanie produktu. W przypadku dostania się produktu do oczu natychmiast przemyć dużą ilością wody. Przechowuj poza zasięgiem dzieci. Chroń przed działaniem promieni słonecznych. Uwaga! Produkt zawiera kwasy AHA, które mogą zwiększać wrażliwość skóry na słońce i stwarzać ryzyko poparzenia słonecznego. W trakcie stosowania produktu
i przez tydzień po używaj kremu z filtrem przeciwsłonecznym i unikaj nadmiernej ekspozycji na słońce.

Eveline Glycol Therapy 3%, Multipeptydowa Kuracja Przeciw Zmarszczkom

Serum multipeptydowe z Eveline kupiłam spontanicznie i totalnie w ciemno kiedy miałam już na wykończeniu moje ulubione serum z Avy. Stwierdziłam, że pora na coś zupełnie nowego, a kosmetyki Eveline z tej właśnie serii kusiły mnie już od dłuższego czasu. Z trzech dostępnych kuracji zdecydowałam się na tą multipeptydową, ponieważ nie kojarzę abym uprzednio używała podobnego rodzaju kosmetyku.
 

Serum Eveline Glycol Therapy 3% zamknięte jest w szklanej buteleczce z ciemnego szkła z pipetką. Nie jest to niestety najlepsze rozwiązanie, ponieważ kosmetyk ma postać gęstego żelu i jest go ciężko wydobyć z opakowania za pomocą pipety. Nie ma też mowy o zużyciu go do końca. Biorąc pod uwagę małą pojemność tego serum, uważam to za minus. Wracając do samego żelu to jest on bezbarwny i praktycznie bezzapachowy. Łatwo aplikuje się na twarz i nie potrzeba dużej jego ilości. Nie mniej jednak kosmetyk jest mało wydajny. Poza tym serum szybko się wchłania oraz nie pozostawia uczucia lepkości, czy ściągnięcia. Można spokojnie nałożyć na nie krem. Kurację zgodnie z zaleceniem producenta stosowałam tylko na noc, a w ciągu dnia używałam kremu z filtrem.
 

Eveline Glycol Therapy 3%, Multipeptydowa Kuracja Przeciw Zmarszczkom - moja opinia

Działanie tego serum niestety nie powaliło mnie na kolana. Kosmetyk na pewno ładnie nawilża cerę oraz pozostawia ją delikatnie rozświetloną i wypoczętą. Nie podrażnia, ani nie zapycha. Poza tym przy dłuższym stosowaniu lekko ujędrnia skórę. I tak na dobrą sprawę to by było na tyle. Po zużyciu całej buteleczki serum z Eveline nie zauważyłam żadnego działania odmładzającego. Moje zmarszczki jak były tak są i mają się doskonale. Ich widoczność nawet w najmniejszym stopniu nie została zredukowana, a nie ukrywam iż na to najbardziej liczyłam. Owszem, buzia po multipeptydowej kuracji Eveline wygląda trochę lepiej i bardziej świeżo, ale taki efekt daje większość nawilżających kosmetyków do twarzy. W ogólnym rozrachunku serum było przyjemne w użyciu, ale niestety dla mojej cery zrobiło tak mało iż nie planuję kupić go ponownie.

Miałyście jakiś kosmetyk z serii Eveline Glycol Therapy? Jak się u Was sprawdził?


Cena: 30,00 zł regularna; 19,99 zł w promocji
Pojemność: 18 ml
Ważne: 6M / 18.08.2023
Dostępność: Hebe
Skład: Aqua (Water), Glycerin, Propanediol, Phenoxyethanol, Betaine, Sodium Hyaluronate, Sodium Hyaluronate Crosspolymer, Hyaluronic Acid, Glycolic Acid, Lactic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Dipeptide Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate, Acetyl Hexapeptide-8, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Undaria Pinnatifida Cell Culture Extract, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Alpha Glucan-Oligosaccharide, Inulin, Lactobacillus, Urea, Sodium Lactate, Alanine, Arginine, Glutamic Acid, Glycine, Lysine HCl, PCA, Proline, Serine, Sodium PCA, Threonine, Hydroxyethylcellulose, Hydroxyacetophenone, Ethylhexylglycerin, Disodium Phosphate, Sodium Phosphate, Maltodextrin, Polysorbate 60, Carbomer, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Caprylyl Glycol, Polysorbate 20.

27 komentarzy

  1. Nie mm pojęcia czy sie skusze. Hmm raczej nie ale dzięki za recwnzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wiedziałam, że mają takie produkty w ofercie :P. Mimo w sumie przeciętnych rezultatów spróbowałabym je u siebie :). Tak z czystej ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to dosyć popularna seria. Wiadomo u każdego taki kosmetyk sprawdzi się inaczej.

      Usuń
  3. Raczej się nie skuszę. Jakoś nie jestem bowiem przekonana do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego serum jeszcze : ) Nie wiedziałam, że marka takie ma ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko poczekaj na promocję, bo regularna cena moim zdaniem jest za wysoka.

      Usuń
  6. I use serum in preventing wrinkle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Me too, this one unfortunately didn't give me desired result.

      Usuń
  7. Może przetestuję, bo zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam wersję 5% i mega dobrze wspominam :) W serum głównie szukam działania na niedoskonałości i takiego dbania o stan cery, a podczas stosowania mojej wersji buzia pięknie się prezentowała!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja. Niestety nie znam tego produktu ale nie wiem czy go wypróbuję. Myślę, że może to nie być kosmetyk dla mnie :) Wiem, że warto wyrobić sobie opinie, ale jakoś nie jestem przekonana do kupna :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo jak nie jesteś przekonana to szkoda wydawać pieniądze. Na rynku kosmetycznym jest mnóstwo lepszych produktów.

      Usuń
  10. Najbardziej zaciekawiło mnie serum :D Chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie każdemu jest potrzebny ten krok w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.