Perfecta, Bio Retinol Bakuchiol, przeciwzmarszczkowy krem pod oczy 30/40+

OD PRODUCENTA: Rozświetlający kremo-żel pod oczy i na powieki stworzony w 98% ze składników pochodzenia naturalnego o silnych właściwościach wygładzających i rozjaśniających. Znakomicie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu, poprawia jej napięcie, zmniejsza widoczność linii mimicznych oraz redukuje cienie i worki pod oczami. Delikatna, kremowo-żelowa formuła zapewnia natychmiastowe wygładzenie i rozświetlenie. Idealny jako baza pod makijaż. Polecany do pielęgnacji przez cały rok.
100% BIO RETINOL (BAKUCHIOL) - ekstrakt z nasion ajurwedyjskiej rośliny Babći, nazywany botanicznym retinolem. Znacząco poprawia wygląd skóry: wyrównuje jej powierzchnię, spłyca zmarszczki, niweluje widoczność przebarwień oraz ujednolica koloryt cery. Bakuchiol ma w sobie odmładzającą siłę retinolu i jest przy tym niezwykle delikatny dla skóry, nie podrażnia jej i nie powoduje fotouczuleń.
BIO HIALURON - skutecznie poprawia nawilżenie skóry działając na dwa sposoby. Tworzy na jej powierzchni warstwę ochronną, która utrzymuje odpowiednie nawodnienie oraz wiąże w naskórku cząsteczki wody.
BIO KOMBUCHA - naturalny ferment ze słodkiej czarnej herbaty. Ma silne właściwości rozświetlające, znacząco poprawia koloryt cery i dodaje jej blasku. Dodatkowo wygładza i przeciwdziała starzeniu.
 
Perfecta, Bio Retinol Bakuchiol, przeciwzmarszczkowy krem pod oczy 30/40+

Perfecta, Bio Retinol Bakuchiol, przeciwzmarszczkowy krem pod oczy 30/40+ - moja opinia

Kremik pod oczy Perfecta Bio Retinol kupiłam już dosyć dawno temu na fali trendu na bakuchiol. Zużyłam go pod koniec zeszłego roku, więc najwyższa pora na jego recenzję. Niestety nie będzie ona zbyt pochlebna, na przekór wszystkim zachwytom, które z zupełnie niewiadomego mi powodu ten krem zbiera w internetach. Oceniam go z punktu widzenia osoby w wieku 30+ z pierwszymi już zmarszczkami. Krem pod oczy Perfecta Bio Retinol zamknięty jest w standardowej dla tego typu kosmetyków małej tubce z wąskim aplikatorem. Całość dodatkowo zapakowana jest w kartonik. Opakowanie jest w porządku nie mam do niego uwag. Krem ma bardzo lekką, wręcz lejącą się żelową konsystencję. Fakt, producent opisuje ten kosmetyk jako kremo-żel, jednak nie spodziewałam się, że będzie to taki typowy żel. Mój błąd. Zapach określiłabym jako roślinny, nie rzuca się zbytnio w nos. Krem pod oczy Perfecta Bio Retinol bardzo łatwo się aplikuje oraz szybko się wchłania. Nadaje się pod makijaż, nic się nie roluje. Można też na niego nałożyć krem z filtrem. Poza tym jest bardzo wydajny.

Krem pod oczy Perfecta Bio Retinol Bakuchiol

Przejdźmy teraz do działania tego kosmetyku, bo to jest najważniejsze. Krem pod oczy Perfecta Bio Retinol faktycznie rozświetla okolicę pod okiem. Ma jakby działanie odbijające światło, które sprawia, że zaraz po nałożeniu skóra pod okiem wygląda ładnie i świeżo. Nie zauważyłam natomiast żadnej redukcji, ani rozjaśnienia cieni pod oczami. O zmniejszeniu opuchlizny nawet nie wspominając. Przy okazji zwróćcie proszę uwagę na to, że rozświetlenie to nie to samo co rozjaśnienie. Krem pod oczy Perfecta Bio Retinol nawilża skórę pd okiem, ale dla mnie to nawilżenie nie zawsze było wystarczające. Na dzień jeśli się nie malowałam lub używałam lżejszego korektora mogło być. Przy bardziej kryjącym korektorze, takim jak Catrice Liquid Camouflage, pod koniec dnia dało się odczuć i zauważyć lekkie przesuszenie okolicy pod okiem. Przy innych kremach nie miałam tego problemu. Na noc ten krem z Perfecty był dla mnie zdecydowanie za słaby. Jeśli chodzi o obiecane działanie przeciwzmarszczkowe to w ogóle go nie zauważyłam. Poza tym krem mnie nie uczulił i ogólnie nie zrobił mi krzywdy, a jestem alergikiem. Na początku stosowałam go dwa razy, na dzień i na noc. Potem już tylko na dzień.


Podsumowując krem pod oczy Perfecta Bio Retinol poza nawilżeniem i lekkim rozświetleniem niewiele u mnie zdziałał. Jak dla mnie jest to kosmetyk bardzo przeciętny i nie planuję kupić go ponownie. W moim odczuciu jest to krem dla młodych dziewczyn w okolicach dwudziestki, przypomina mi bardzo kosmetyki jakie używałam w tamtym okresie. Na pewno nie dla kobiet w wieku lat trzydziestu i powyżej, które mają już jakieś zmarszczki. A dla wszystkich którzy nie widzą lub nie rozumieją różnicy napiszę, że ten krem nie ma w swoim składzie retinolu.

Miałyście ten krem z Perfecty? Jaki jest Wasz ulubiony krem pod oczy?


Cena: 23,99 regularna; 18,49 zł w promocji
Pojemność: 15 ml
Ważne: 9M / 09.2023
Dostępność: drogerie sieciowe / Rossmann
Skład: Aqua, Dicaprylyl Ether, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Propanediol, Triolein, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Dioleate, Saccharomyces/ Xylinum/ Black Tea Ferment, Bakuchiol, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Sodium Hyaluronate, Sodium Polyacrylate, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Disodium EDTA, Xanthan Gum, Caprylhydroxamic Acid, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Titanium Dioxide, Mica, Tin Oxide.

38 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Patrząc na działanie myślę, że właśnie może być idealny dla Ciebie.

      Usuń
  2. Nie kupuję tego typu kremów, bo szkoda mi kasy na niesprawdzone produkty. Wolę zapłacić więcej i być zadowolona. Poza tym nie mam miłych wspomnień z tą marką, uczuliła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyższa cena nie gwarantuje lepszej jakości. Ja akurat miło wspominam kremy z Perfecty. Szkoda, że Ty nie masz pozytywnych doświadczeń.

      Usuń
  3. to nie dla mnie :D już jestem około 30 haha :D jak ten czas leci, tragedia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam kremu z Ziaji. I jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie mam przekonania do ich kosmetyków, mam wrażenie, że wiele z nich jest po prostu średnich, jak tak o nich czytam i tutaj widzę podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat czytałam sporo zachwytów na temat tego kremu i tak się zastanawiam czy aby na pewno używam tego samego kosmetyku :D

      Usuń
  6. ja aktualnie mam swój ulubiony krem pod oczy ;) tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale w tym roku kupiłam swój pierwszy roll-on pod oczy marki Ava, na razie jednak nie mam o nim zdania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy typu roll on są bardzo fajne, oby się sprawdził.

      Usuń
  8. Lubię kosmetyki z retinolem, tego jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest prawdziwy retinol, ale jego roślinny odpowiednik, który absolutnie nie ma takiego samego działania.

      Usuń
  9. Great post dear, so nice and interesting, love it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Good post friend, very interesting, I like!

    Have a nice week

    Hug

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for the info! I'm with you; it's interesting how so many terrible products still seem to earn rave reviews. For my part, I wouldn't want to smell like a veggie tray anyway, he he. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm always surprise, even more when product isn't doing a whole lot for my skin.

      Usuń
  12. Thanks for sharing.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie miałam od nich nigdy kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ten krem nie ma w sobie retinolu. Opakowanie jest mylące.

      Usuń
  15. uuu lubię kosmetyki z tej marki:) mam nań ochotę szczerą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow... perfect cream with perfect result...

    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam tą markę i chyba najwyższy czas zaopatrzyć się w taki krem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzydziestka za rok, skoro mówisz, że działanie dla młodszych to musiałabym wypróbować już teraz :P. A na serio to szkoda, że taki słaby w redukcji ceni i zmarszczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję. Wyjątkowo mnie zawiódł. Ale jak coś to próbuj, póki masz czas ;P

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.