AA Technologia Wieku 5 Repair, Krem pod oczy, wygładzająco - ujędrniający 40+

OD PRODUCENTA: AA Technologia Wieku 5 Repair to przełomowa seria aktywnych, multifunkcjonalnych kremów, która działa kompleksowo w pięciu najważniejszych obszarach, odpowiedzialnych za zachowanie młodości skóry na dłużej (nawilża, odbudowuje, wzmacnia, stymuluje i chroni). Innowacyjne luteosfery wykorzystane w recepturach, stymulują wielokierunkowe procesy naprawczo - ochronne na poziomie komórkowym: działają antyoksydacyjnie oraz chronią komórki przed zanieczyszczeniami środowiska.
Krem pod oczy wygładzająco-ujędrniający działa na wszystkie 5 obszarów.
Nawilża we wszystkich warstwach skóry. Odbudowuje matrycę lipidową naskórka. Wzmacnia włókna kolagenu i elastyny. Stymuluje naturalne procesy regeneracyjne. Chroni komórki przed czynnikami środowiska.

Działanie składniki aktywne:
  • Kolagen metryczny – dzięki odbudowie struktury włókien kolagenowych, doskonale wygładza i napina skórę wokół oczu.
  • Ekstrakt  z wąkrotki azjatyckiej – stymuluje syntezę kwasu hialuronowego i elastyny, dzięki czemu wyrównuje strukturę i nadaje jej zdrowy, świeży wygląd.
  • Ekstrakt z nasion owca - bogaty w cenny biokrzem i sole mineralne, intensywnie odżywia delikatną skórę pod oczami, zwiększając jej elastyczność i przynosząc komfort.

EFEKT: skóra jest odmłodzona idealnie elastyczna i wygładzona.

 

AA Technologia Wieku 5 Repair, Krem pod oczy, wygładzająco-ujędrniający 40+ Multi Odmłodzenie

AA Technologia Wieku 5 Repair, Krem pod oczy, wygładzająco-ujędrniający 40+ Multi Odmłodzenie - moja opinia

To jest już moje 3 lub 4 opakowanie tego kremu pod oczy z AA, które zużyłam na przestrzeni ostatnich ponad 5 lat. Wracam do niego zawsze kiedy nie wiem jaki krem pod oczy kupić. Krem zmienił już kilka razy opakowanie, ale mam wrażenie, że skład jest taki sam. W każdym razie działanie na pewno jest. Tutaj recenzowałam podobny krem pod oczy z AA multi regeneracja. Krem zamknięty jest w klasycznej dla tego typu produktów plastikowej tubce, z wąską końcówką, która ułatwia dozowanie kosmetyku. Całość dodatkowo była zapakowana w kartonik. Krem pod oczy z AA ma gęstą zdecydowanie treściwą konsystencję, ale nie na tyle, aby nie dało się go wycisnąć. Zapachu nie wyczuwam żadnego, co na pewno dla wielu osób będzie atutem. Kosmetyk łatwo się aplikuje, ale potrzebuje chwilę na wchłonięcie. Poza tym jest wydajny i nadaje się pod makijaż.
 
AA Krem pod oczy, wygładzająco-ujędrniający 40+

Krem pod oczy z AA jest przeznaczony dla cery, która przekroczyła 40 rok życia. Ja osobiście, aż tak bardzo w te oznaczenia nie wierzę. Moja skóra pod oczami jest po trzydziestce i jestem zdania, że ten krem świetnie się dla niej nadaje. Krem pod oczy z AA doskonale nawilża delikatną okolicę pod okiem na cały dzień. Widzę to zwłaszcza kiedy nałożę na twarz makijaż. Wieczorem nie mam uczucia przesuszenia pod oczami, co zdarzało mi się przy innych kremach. Ponadto kosmetyk bardzo dobrze odżywia. Przy regularnym stosowaniu sprawia, że skóra pod okiem jest bardziej wygładzona i ogólnie wygląda lepiej. Jeśli chodzi o działanie odmładzające, to powiem szczerze, że nie wierzę w to aby jakikolwiek krem był w stanie zlikwidować już powstałe zmarszczki. Ten też tego nie robi. Nie mniej jednak w moim odczuciu krem z AA spowalnia proces starzenia się skóry. Okolica pod okiem wygląda bardziej świeżo, a posiadane już zmarszczki są mniej widoczne. Krem nie piecze, ani nie podrażnia delikatnej skóry pod oczami. Raczej daje uczucie komfortu. Jestem alergikiem, więc zwracam na to uwagę. Jeśli chodzi o jakieś minusy to nie zauważyłam. Krem pod oczy z AA sprawdza się u mnie bardzo dobrze i jestem z niego autentycznie zadowolona. Kosmetyk nie jest drogi, więc myślę że warto po niego sięgnąć. 


Macie swój ulubiony krem pod oczy? Podzielcie się w komentarzach.

 
Cena: 15,99 zł w promocji; 19,99 zł regularna
Pojemność: 15 ml
Ważne: 6M
Dostępność: Rossmann
Skład: Aqua, Hydrogenated Polydecene, Cetearyl Alcohol, Arachidyl Alcohol, Betaine, Myristyl Myristate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Butyrospermum Parkii Butter, Isodecyl Neopentanoate, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Behenyl Alcohol, Glycerin, Palmitic Acid, Niacinamide, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Centella Asiatica Leaf Extract, Maltose, Coenochloris Signiensis Extract, Avena Sativa Kernel Extract, Arachidyl Glucoside, Oryza Sativa Bran Oil, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Allantoin, Oenothera Biennis Oil, Isohexadecane, Calendula Officinalis Flower Extract, Caprylyl Glycol, Glyceryl Stearate Citrate, 3-O-Ethyl Ascorbic Acid, Pentylene Glycol, Sodium Lactate, Fructose, Urea, Sodium PCA, Glucose, Acetyl Hexapeptide-8, Acetyl Heptapeptide-9, Colloidal Gold, Glyceryl Behenate, Borago Officinalis Seed Oil, Squalane, Silica, Ornithine HCL, Carnosine, Glycine, Histidine, Lysine, Calcium Gluconate, Magnesium Gluconate, Cupric Chloride, Manganese Chloride, Trehalose, Maltodextrin, Lecithin, Triethanolamine, Triolein, Citric Acid, Butylene Glycol, Cholesterol, Polysorbate 80, Sodium Chloride, Sodium Hydroxide, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Ceramide NP, Xanthan Gum, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Hydrogenated Palm Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

43 komentarze

  1. jak wykończe swoje kremy pod oczy to się szusze i na ten

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jeszcze nie jest 40+, ale lubię kosmetyki AA
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego kremu więc dobrze wiedzieć, że jest takowy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko raz używałam kremu pod oczy, chyba z Soraya i miałam po nim zrogowaciałą skórę jak u krokodyla xD Od tej pory nie kupiłam już żadnego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem nie dla mnie ale recenzja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro nie ma minusów to moze się skuszę :) Akurat mam końcówkę mojego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to naprawdę przyzwoity krem po oczy, który działa.

      Usuń
  8. Nie miałam tego kremu pod oczy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pewnie jeszcze nie jest Ci tak mocno potrzebny.

      Usuń
    2. Akurat pod oczy używam wielu produktów,bo potrzebuję. Po prostu ten jest mi nieznany ;)

      Usuń
  9. Jakiś czas temu skusiłam się na wegański krem pod oczy AA i również byłam z jego działania bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, iż Tobie ten krem się sprawdził. Jak przeczytałam że 40+ to pomyślałam, że nie dla mnie ale jak Ty piszesz, że go stosujesz i to poniżej 40stki to czemu nie spróbować? Jestem pod wrażeniem składu naprawdę bardzo dużo składników! :O To trochę mnie nie przekonało ale Twoja recenzja tak :) Ja aktualnie nic nie stosuję po za ogórkiem i ziemniakiem. Może przejdę się pewnego dnia do sklepu i rozejrzę się za czymś? :) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie sporo kremów jest po prostu za lekkich i nie daje mi takiego nawilżenia jak potrzebuję, dlatego poszłam w wyższy przedział wiekowy. Jeśli skład Cię nie przekonuje to może ten z Nacomi bardziej przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
    2. A rozumiem teraz Twój wybór :) Dzięki za podpowiedz, zapewne sprawdzę bo nie znam tej firmy.

      Usuń
  11. Gracia por la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kremu akurat nie miałam, ale będę mieć go na uwadze 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam kremów pod oczy, bo po prostu mi się nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie mam jednego ulubionego kremu pod oczy, używam bardzo różnych, a tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na ogól sięgam po różne, ale do tego lubię wracać.

      Usuń
  15. Używam różnych kremów pod oczy, ten z AA wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak sobie radzi z cieniami pod oczami? Bo u mnie to największy problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest dedykowany do likwidowania cieni pod oczami. Ja nie zauważyłam różnicy, ale u mnie cienie pod oczami są od zawsze. Taka moja uroda i żaden krem pod oczy tego nie zlikwiduje.

      Usuń
  17. Być może kiedyś skuszę się przetestować ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Very rock and roll pics! I love how the model's fuchsia eyeshadow matches the product packaging. I'm only a couple of months away from 40, but so far I'm still super oily and not using any products to make myself any shinier, ha ha. But I'll keep AA in mind -- or should I say in my mind's eye?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks, that what I was going for with my picture :) I'm in my 30 and still oily plus acneprone :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.