Soraya Plante, Roślinna pianka myjąca do twarzy

OD PRODUCENTA: Roślinna pianka myjąca do twarzy SORAYA plante w naturalny sposób oczyszcza skórę dzięki zawartości delikatnej substancji myjącej pochodzenia roślinnego. Pozostawia odczucie czystej i odświeżonej skóry. Sposób użycia: Wmasuj w zwilżoną skórę twarzy, następnie spłucz wodą.
 
Soraya Plante, Roślinna pianka myjąca do twarzy

Soraya Plante, Roślinna pianka myjąca do twarzy - moja opinia

Roślinna pianka myjąca do twarzy Soraya rzuciła mi się w oczy na Instagramie już jakiś czas temu. Ogólnie do codziennego oczyszczania cery preferuję raczej klasyczne żele lub emulsje. Pomyślałam jednak, że lekka formuła pianki może być przyjemniejsza do używania latem. Poza tym zachęciła mnie też obietnica naturalnego składu. Akurat była na nią promocja, więc kupiłam. Pianka do twarzy Soraya zamknięta jest w poręcznym opakowaniu z wygodnym dozownikiem, który działa bez problemu. Sama buteleczka jest przezroczysta, więc można śledzić zużycie kosmetyku, dodatkowo ma ładną szatę graficzną. Pianka ma bardzo ładny, ale subtelny kwiatowy zapach. Jej konsystencja jest lekka, delikatna i aksamitna, chociaż osobiście wolałabym, aby była bardziej zbita. Nie żebym się czepiała, ot kwestia gustu. Poza tym dozownik wyciska odpowiednią ilość produktu. Jedna pompka spokojnie wystarczy do umycia całej twarzy. Pianka jest wygodna w aplikacji, nie spływa z twarzy i nie wsiąka w nią po sekundzie. W moim odczuciu jest też wydajna.
 
Roślinna pianka myjąca do twarzy Soraya

Moja cera jest mieszana z tłustą strefą T oraz tendencją do trądziku. Roślinna pianka myjąca do twarzy Soraya sprawdziła się u mnie doskonale. Kosmetyk przede wszystkim bardzo dobrze myje oraz oczyszcza twarz z sebum, resztek produktów do demakijażu czy filtra przeciwsłonecznego. Przy czym nie wysusza cery, nie szczypie w oczy i nie pozostawia uczucia ściągnięcia. Pianka jest skuteczna, ale łagodna w działaniu. Poza tym jest też po prostu przyjemna w użyciu i daje fajne uczucie odświeżenia. Cera po umyciu jest gładka i miła w dotyku. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam tą piankę i osobiście nie dopatrzyłam się w niej żadnych wad. Nie wiem cóż więcej mogę tutaj napisać poza tym, że roślinna pianka myjąca do twarzy Soraya jest świetnym kosmetykiem do codziennego mycia twarzy. Moim zdaniem warto po nią sięgnąć. Ja na pewno jeszcze do niej wrócę.

Miałyście tą piankę, albo inne kosmetyki z serii Plante? Jak wrażenia? Lubicie pianki do mycia twarzy?

 
Cena: 19,99 zł regularna; 13,99 zł w promocji
Pojemność: 150 ml
Ważne: 6M / 03.2023
Dostępność: popularne drogerie sieciowe
Skład: Aqua*, Glycerin*, Coco-Glucoside*, Caprylyl/Capryl Glucoside*, Maltooligosyl Glucoside*, Citrus Aurantium Amara Flower Water*, Cryptomeria Japonica Bud Extract*, Undaria PinnatiTda Extract*, Hydrogenated Starch Hydrolysate*, Butylene Glycol*, Gluconolactone*, Citric Acid*, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool.
*Składniki naturalne i pochodzenia naturalnego.

28 komentarzy

  1. Nie miałam jeszcze takiej pianki. Fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że byśmy się polubili. Lubię tego typu formy pianek w kosmetykach oczyszczających, a i z tej serii miałam kilka produktów i miło wspominam. Czas chyba na piankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie wiedzieć, że seria ogólnie udana. Ja się przekonałam z powrotem do używania pianek.

      Usuń
  3. Nigdy nie używałam pianki do mycia twarzy, ale wydaje się być fajnym kosmetykiem skoro dobrze oczyszcza, ale jest delikatna. Do mycia używam płynu Facelle oraz płynu miceralnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płyn Facelle używałam na wyjazdach, kiedy zależało mi na zminimalizowaniu zabieranych kosmetyków. Pianka jest naprawdę fajna.

      Usuń
  4. Dawno nie miałam żadnego kosmetyki tej marki, ale przyznam że ta seria jest bardzo ciekawa :) pianka jest w przystępnej cenie i działanie wydaje się całkiem niezłe, dlatego chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też, ale zobaczyłam tą piankę w kilku miejscach i postanowiłam spróbować. Było warto.

      Usuń
  5. Nie używałam jeszcze takiej pianki do mycia twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianki uwielbiam i tą też planuję kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za taką formułą, ale chętnie sprawdzę np. żel tej marki. Taka forma o wiele bardziej mi odpowiada, a słyszałam, że też nie jest najgorszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak słyszałam, że żel z tej serii jest fajny. Ja się właśnie przekonałam do pianek.

      Usuń
  8. Kosmetyki z tej serii od dawna mnie kuszą, ale ciągne jakoś się z nimi mijam :p Tą piankę mam mega ochotę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zajęło chwilę zanim po nią sięgnęłam, ale było warto.

      Usuń
  9. I agree that the packaging is pretty and that the foam seems fun to use!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale zaciekawiła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej pianki nie miałam, mam piankę z innej marki. Mam wrażenie że te produkty piankowe są coraz popularniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.