Selfie Project, Łagodny tonik oczyszczający

OD PRODUCENTA: Łagodny tonik oczyszczający błyskawicznie oczyszcza i odświeża skórę twarzy oraz przywraca jej naturalne pH. Antybakteryjna formuła zapobiega powstawaniu niedoskonałości i zaskórników. Skutecznie walczy z nadmierną produkcją sebum, zapobiega świeceniu się skóry. Bez alkoholu-nie przesusza ani nie podrażnia.

Bogaty w naturalne, botaniczne składniki aktywne. 
Cynk PCA ogranicza produkcję sebum i hamuje wzrost bakterii odpowiedzialnych za niedoskonałości.
Kwas migdałowy przyspiesza regenerację zmian trądzikowych, reguluje pracę gruczołów łojowych oraz delikatnie złuszcza i nawilża skórę. 
Wyciąg z Japanese Cherry koi i łagodzi podrażnienia oraz zaczerwienienia.

Sposób użycia: Nanieść tonik za pomocą nasączonego wacika lub rozpyl bezpośredni na skórę twarzy, Pozostaw do wchłonięcia. Stosuj rano i wieczorem. Możesz również spryskiwać twarz w ciągu dnia, aby odświeżyć skórę.
 
Selfie Project, Łagodny tonik oczyszczający recenzja

Selfie Project, Łagodny tonik oczyszczający - moja opinia

Tonik Selfie Project kupiłam w ciemno na jakiejś promocji w Rossmannie. Zachęcił mnie opis producenta, atomizer oraz ładne opakowanie. Będąc przy opakowaniu to jak widać, jest to typowa, porządna plastikowa butelka. Atomizer działa świetnie i rozpyla równomierną mgiełkę toniku. Nie ma żadnych dużych kropel. Tonik szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy lepkiej bądź wyczuwalnej warstwy. Jedyne do czego mogę się przyczepić to korek, który trochę popękał, ale nadal spełnia swoje zadanie. Zapach toniku Selfie Project jest przyjemny, średnio intensywny, kwiatowo - owocowy. Mam wrażenie, że wyczuwam w nim grejpfruta, ale to mój narząd powonienia musi płatać mi figle. W każdym razie zapach nie gryzie w nos i mnie osobiście bardzo odpowiadał. Tonik był też całkiem wydajny.
 
 
Moja cera jest mieszana, przetłuszczająca się w strefie T oraz z tendencją do trądziku. Tonik Selfie Project okazał się być trafionym kosmetykiem. Przede wszystkim dobrze tonizuje skórę i współgra z pozostałymi etapami pielęgnacji, czyli swoje główne zadanie spełnia. Przy okazji fajnie odświeża. Tonik nie pozostawia uczucia ściągnięcia twarzy, ani też jej nie wysusza. Ma delikatne właściwości nawilżające. Jeśli chodzi o obiecane działanie złuszczające to akurat go nie zauważyłam i całe szczęście, bo tego od toniku nie oczekuję. Nie mniej jednak kosmetyk dobrze oczyszczał cerę. Co więcej, w moim odczuciu miał pozytywny wpływ na drobne zmiany trądzikowe, które gdzieś tam mi się pojawiały. Także działanie antybakteryjne w jakimś stopniu ma. Jeśli zaś chodzi o ograniczenie produkcji sebum to tutaj jednak wygrał całokształt mojej pielęgnacji, ale tonik na pewno trochę w tym pomógł.
Podsumowując, uważam że tonik Selfie Project to dobry kosmetyk. Tak jak to pisze producent, jest on łagodny w swoim działaniu. Co za tym idzie nie daje on spektakularnych efektów, ale jednak ma zauważalnie korzystny wpływ na cerę. Osobiście tonik przypadł mi do gustu i myślę, że spokojnie mogę go Wam polecić.
 

Lubicie toniki z atomizerem? Jaki jest Wasz ulubiony? 

 
Cena: 9,99 zł w promocji; 14,99 zł regularna
Pojemność: 150 ml
Ważne: 09.2023
Dostępność: Rossmann
Skład: Aqua, Glycerin, Prunus Serrulata Flower Extract, Zinc PCA, Mandelic Acid, Panthenol, Allantoin, Maltooligosyl Glucoside, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Glycereth-18, Glycereth-18 Ethyhexnoate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Linalool, Limonene.

32 komentarze

  1. ja obecnie używam toniku od Eveline, ale może kiedyś skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Eveline nigdy nie miałam toniku, właśnie się zorientowałam.

      Usuń
  2. Całkiem fajny widzę, choć ja raczej w roli tonika wykorzystuję hydrolaty. Jakoś rzadko sięgam po typowe toniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się miałam przerzucić na hydrolaty i coś mi nie wyszło ;P

      Usuń
  3. Takiego toniku jeszcze nie miałam. Całkiem ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Markę niezbyt dobrze kojarzę, ale oczywiście nie skreślam. Toniku nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, czasem tak bywa, że jakaś firma nam nie podejdzie produktami.

      Usuń
  5. Never heard about that brand before!
    xoxo

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki :) lubię toniki różane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracia spor la recomendación te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam toniki z atomizerem, a o tym pierwszy raz słyszę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma jest chyba bardziej dedykowana dla nastolatek, ale jak widać na starszej skórze też się sprawdza.

      Usuń
  9. Great review. Looks like a product worth trying.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam cerę mieszaną, więc skoro na Ciebie dobrze podziałała to może i ją go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię atomizery, jak kupuję produkt w innym opakowaniu to przelewam do buteleczki która umożliwia rozpylanie na buzi toniku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś kosmetyki z tej firmy ale dawno dawno nic nowego nie wpadło mi w oko 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na razie używałam toników z ziaji i były fajne ^^ może i na ten kiedyś trafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Ziai bardzo lubię tonik ogórkowy i taką mgiełkę z witaminą C.

      Usuń
  14. Myślę, że byłby dla mnie w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.