Nacomi, Arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron

OD PRODUCENTA: Olej arganowy, zwany eliksirem młodości, jest jednym z najdroższych olejów na świecie. Intensywnie nawilża skórę wokół oczu. Zapobiega powstawaniu zmarszczek i spłyca te już powstałe. Odżywia i regeneruje skórę. Olej z pestek winogron. Zawiera proantocyjanidyny - niezwykle silne naturalne antyoksydanty. Zapobiega starzeniu się skóry i stymuluje odnowę komórek. Redukuje zmarszczki i cienie wokół oczu.
Nawilżające działanie kremu wspomagają zawarte w nim: panthenol, masło shea, olej kokosowy, gliceryna roślinna oraz witamina E.
 
Nacomi, Arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron opinie

Krem Nacomi kupiłam na promocji w Hebe, zachęcona dużą ilością pozytywnych opinii na jego temat, wyczytanych w internecie. Krem zamknięty jest w małym zakręcanym szklanym słoiczku o pojemności 15 ml. Kremik dodatkowo zakryty jest plastikowym dekielkiem. Natomiast całe opakowanie schowane jest jeszcze w kartoniku. Na słoiczku mamy jedynie naklejkę z nazwą kremu oraz nadrukowaną datę ważności, która szybko się ściera. Jeśli wyrzucicie kartonik, to na temat kremu nie wiecie nic. Jak już jesteśmy przy opakowaniu to osobiście wolałabym tradycyjną tubkę. Resztki kremu trochę ciężko jest wygrzebać ze ścianek słoiczka. Sam kosmetyk ma gęstą, treściwą, odrobinę tłustą konsystencję. Trudno się dziwić w końcu w swoim składzie zawiera olejki i masło shea. Jest wyczuwalny na skórze przez moment po nałożeniu. Spotkałam się z opiniami, że ten krem jest lekki. Moim zdaniem nie, ale nie jest też ciężki, coś pomiędzy. Zapach jak dla mnie praktycznie niewyczuwalny. Po nałożeniu, krem potrzebuje chwilę, aby się wchłonąć. Należy również uważać, aby nie przesadzić z jego ilością, albowiem korektor potrafi kiepsko na nim wyglądać. Ogólnie pod makijaż się nadaje, trzeba tylko dać mu moment na wsiąknięcie w skórę. Poza tym jest wydajny. Używam go gdzieś od połowy maja i w momencie pisania tego posta, została mi go jeszcze odrobinka.

Nacomi, Arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron recenzja

Nacomi, Arganowy krem pod oczy z olejem z pestek winogron - moja opinia

Przejdźmy teraz do działania kremu pod oczy z Nacomi. Przede wszystkim kosmetyk ten bardzo dobrze nawilża okolice pod oczami. Daje przy tym uczucie ukojenia i komfortu. Ponadto odżywia i regeneruje skórę. Moim zdaniem jest to świetny krem na noc. Spędzam sporo czasu w suchym, klimatyzowanym pomieszczeniu i ten krem jest dla mnie prawdziwym wybawieniem. Jeśli chodzi o efekt przeciwstarzeniowy to wydaje mi się, że w pewnym momencie tego procesu nie da się zahamować, a jedynie spowolnić. Zmarszczki pod oczami pojawiają mi się już od dłuższego czasu i nie mam złudzeń, że jakiś kosmetyk ten problem zlikwiduje. Nie mniej jednak krem z Nacomi wpłynął w bardzo pozytywny sposób na wygląd mojej skóry pod oczami. Na pewno posiadane już zmarszczki mi się nie pogłębiły, nie pojawiły się też żadne nowe. Okolica pod oczami wygląda na świeższą, wypoczęta i delikatnie wygładzoną. Jestem bardzo zadowolona z działania tego kremu i efektów jakie daje. Jeśli chodzi o cienie pod oczami to tutaj nie zauważyłam zbytniej różnicy, co akurat było do przewidzenia. Mam naturalną tendencję do zasinień od zawsze i w moim przypadku niewiele da się z tym zrobić. Podsumowując myślę, że krem pod oczy z Nacomi to bardzo dobry kosmetyk wart zakupu. Sama nie wykluczam nabyć go ponownie.
 

Miałyście ten krem? Jakie są Wasze odczucia?

 
Cena: ok. 25 zł regularna; 17,99 zł w promocji
Pojemność: 15 ml
Ważne: 9M / 11.2021
Dostępność: Hebe, drogerie internetowe
Skład: Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid.

76 komentarzy

  1. W pełni się zgadzam - to bardzo dobry kremik, zwłaszcza na noc :) Może nie idealny, ale za tę cenę to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak się go jeszcze złapie na promocji to już w ogóle.

      Usuń
  2. Wiele dobrego czytałam o tym kremie, więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely product!
    I love product with grape oil and argan oil as well!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem i fakt bardzo dobry, aczkolwiek dla mnie jedynie na noc, pod makijaż nie ma mowy, bo za długo się wchłania jak dla mnie 😉 Jeśli do niego wrócę to prawdopodobnie kupię na promocji, bo uważam, że jak za, tę pojemność jest on dość drogi i średnio wydajny, gdzie mój ulubiony krem jest tańszy, też ma świetny skład,a pojemność jest podwójna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja się tyle naczytałam jak to ten krem się błyskawicznie wchłania i super nadaje pod makijaż, że aż się zastanawiałam przez moment czy aby na pewno mowa o Nacomi. Dla mnie on jest bardzo wydajny, a pojemność ma standardową dla kremów pod oczy. Ciekawa jestem jaki jest Twój ulubiony krem pod oczy?

      Usuń
  5. To chyba pierwszy krem pod oczy, który nie wpływał na nie negatywnie. Nigdy mnie nie piekły, a do tego jest przyjemny dla skóry pod oczami. Bardzo go lubię i zużyłam już wiele opakowań tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesting post
    Thanks for sharing
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kremu ale lubię w składzie kremów po oczy olej arganowy wiec może się skuszę bo cena jest bardzo atrakcyjna. Faktycznie starcza na długo skoro używasz od maja i jeszcze się nie skończył ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie skończył się dzisiaj. Wygrzebałam go do cna.

      Usuń
  8. Mam go na wish liście, więc w końcu na pewno sprawdzę jego fenomen, ale póki co mam małe zapasy jeśli chodzi o kremy pod oczy. Także zakup odkładam na 2021 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo, jak masz co używać to nie kupuj. Mi ten krem starczył na ponad 5 miesięcy także... zużyj najpierw to co masz :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tyle teraz kosmetyków, że ciężko podjąć decyzję co kupić.

      Usuń
  10. seed oil seem good and promising product...

    Have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji używać, ale fajnie się prezentuje argan, masło she i olej z pestek winogron brzmi fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący produkt :) Gdybym nie miałam zapasów kosmetyków do testowania . To bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jestem za zużyciem zapasów kosmetycznych w pierwszej kolejności.

      Usuń
  13. Nie miałam tego kremiku. W tej chwili używam krem pod oczy z tołpy i jak na razie sprawdza się rewelacyjnie :) O tym z Nacomi będę pamiętała przy okazji zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, nie miałam tego kremu ale bardzo chętnie bym go wypróbowała. Lubię testować nowe produkty. Wspaniała recenzja! Zachęcająca. :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tej marki, ale bardzo mnie ciekawi ona. Zwłaszcza właśnie ten krem pod oko co proponujesz jest warty uwagi, pestki z winogron to ciekawy składnik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kosmetyki, do tej pory używałam produktów z olejkiem arganowym do włosów lub ciała, ale te kremy na pewno też warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do włosów bardzo lubię. Myślę, że kremik jest warty zainteresowania.

      Usuń
  17. Markę kojarzę, ale tego kremu nie miałam. Jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze tego kremu. Ta firma ma dość fajne kosmetyki za rozsądne ceny, więc szkoda nie wypróbować skoro tyle pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo słyszałam dobrego o tym kremiku, korci mnie on :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy go wypuszczali każdy się zachwycał... potem coś zmienili i opinie się podzieliły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, to jest dość popularny problem chyba. Firma wypuszcza kosmetyk, jest super, a później zmienia skład i się zaczyna robić średnio.

      Usuń
  21. Nie miałam tego kremu - lubię kosmetyki marki Nacomi jednak tylko te do pielegnacji ciała np balsamy ,peelingi ( zawsze pięknie pachną 😍)
    Moje włosy niezbyt lubią olej arganowy ,nie chce ryzykować z cerą dodatkowo to opakowanie w słoiczku - już wystarczająco męczę się z kremami do twarzy ,kremy pod oczy tylko na tubce 😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie lepiej nie ryzykować jeśli istniej możliwość, że się nie polubicie. Ja przez to opakowanie tak długo zwlekałam z kupnem tego kremu.

      Usuń
  22. Kiedys miałam ochotę go zamówić, ale ostatecznie wybrałam inny produkt. Myślę, ze następnym razem się zdecyduje

    OdpowiedzUsuń
  23. I love products that contain ingredients such as argan oil and grape seed extracts. I will search for this product but first I need to understand how much it costs in euros...

    OdpowiedzUsuń
  24. Szukam właśnie jakiegoś kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto tylko weź pod uwagę fakt, iż długo się wchłania.

      Usuń
  25. Zainteresowałaś mnie tym kremem. Będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Looks so lovely. Great way to freshen up the eye area.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele dobrego o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To chyba jeden z najpopularniejszych kremów w blogosferze i zauważyłam, że budzi sporo kontrowersji, albo się go kocha albo nienawidzi. Jeszcze nie testowałam, ale pewnie kiedyś z ciekawości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tego kremu, ale brzmi fajnie. I nie jest jakiś drogi. Co mnie zaskoczyło to to, że olej arganowy jest jednym z najdroższych, ale często spotykam go w kosmetykach, które są w przystępnej cenie. Pewnie zawierają jego małą ilość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na taki mały krem to na pewno nie jest go dużo, plus dochodzą jeszcze inne składniki.

      Usuń
  30. Może kiedyś wypróbuję, myślę że na noc mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie oprócz nawilżenie pod oczami zupełne nic robi . Dla mnie to trochę z mało . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio kupiłam krem arganowy dla mamy. Podobno niszczy zmarszczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że stwierdzenie iż niszczy zmarszczki jest ciut nad wyrost, ale krem jest dobry.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.