Jesienny makijaż i nowy projekt ubraniowy

Dzisiaj zapraszam Was na makijaż oraz pogadankę na temat mojego nowego projektu ubraniowego. Zaczniemy od makijażu. Od momentu kiedy zaczął się przykaz chodzenia w maseczkach zrezygnowałam z podkładu. Później powoli zaczęłam nosić coraz mniej makijażu, aż w końcu zrezygnowałam z niego całkowicie. Ostatnio jednak napatrzyłam się na Wasze makijaże na Instagramie i mnie natchnęło, żeby zmalować coś na swojej twarzy. Nie malowałam się tak dawno, że zapomniałam już jak ciężko jest zrobić dobre zdjęcia makijażu oraz, że aparat zjada kolory. Makijaż był w różach i fioletach, roztarłam taką grubą różową kreskę i później przyciemniłam linię rzęs ciemniejszym fioletowym cieniem właśnie. Powiedzmy, że trochę to widać. Zależało mi na podbiciu koloru mojej zielonej tęczówki, a te dwa kolory świetnie to robią.
 
Prosty makijaż dla zielonych oczu
 
Do wykonania makijażu użyłam cieni do powiek z ColourPop oraz Inglota. Korektor pod oczami to Lovely Liquid Camuflage. Swoją drogą nie jestem z niego zadowolona. Jak się dobrze przyjrzycie, to może zauważycie jak nieładnie wygląda pod lewym okiem. Tusz do rzęs też z Lovely, ten ulubieniec wszystkich w żółtym opakowaniu. Natomiast na brwiach mam tylko żel z Essence. Muszę przyznać, że zrobienie tego prostego makijażu bardzo poprawiło mi humor. Mam nadzieję wrócić do częstszego malowania się. A jak jest z tym teraz u Was? Malujecie się mniej, więcej, czy wcale?
 

365 dni z moimi outfitami

W tym roku poruszam na blogu sporo tematów ubraniowych. Wynika to bezpośrednio z mojego noworocznego postanowienia, którym jest założenie wszystkich ubrań jakie mam w szafie oraz szeroko pojęte ogarnięcie tej kategorii. Konsekwencją tego wyzwania był mój letni projekt 333. Podczas jego trwania robiłam dosyć regularnie zdjęcia moich zestawów ubraniowych, aby później mieć odnośnik do tego co faktycznie nosiłam i jak łączyłam wybrane elementy mojej garderoby. A później sobie ten cały album skasowałam, ale to już zupełnie inna historia. Robienie zdjęć dużo mi dało, dlatego postanowiłam pójść o krok dalej. Założyłam sobie osobne konto na Instagramie, gdzie codziennie począwszy od 1 października wrzucam zdjęcia moich faktycznych zestawień ubraniowych. Nie chcę zaśmiecać mojego głównego profilu tymi fotkami, bo wiem, że wiele osób to nie interesuje. Dlatego zdecydowałam się na taką formę. Poza tym Instagram jest o tyle fajny, że mogę łatwo przejrzeć moje kombinacje z danego tygodnia, czy miesiąca i ocenić z perspektywy czasu co mi się podobało, po które ubrania najczęściej sięgałam, jakie kolory wybierałam, itd. Zawsze chciałam mieć taki "pamiętnik stylu" i w końcu się zdecydowałam, bo czemu nie? Myślę, że taki prosty z pozoru projekt niesie ze sobą ogrom korzyści. Postanowiłam robić zdjęcia moich outfitów każdego dnia przez rok. Powiem Wam, że jest to nie lada wyzwanie, ale też zaskakująco świetna zabawa. Jak na razie nie pominęłam żadnego dnia. Jeśli kogoś ciekawią moje ubraniowe poczynania to zapraszam na @iwearittoday. Na wstępie chciałam zaznaczyć, że to nie są żadne wybitnie modowe i odjechane zestawienia. Tylko moje zwykłe, przeciętne, codzienne ubieranie się. Co zresztą możecie też zobaczyć poniżej.

30 dni, 30 ubrań, 30 outfitów

W październiku postanowiłam pobawić się znowu szafą kapsułkową. Wybrałam więc 26 sztuk odzieży i tworzyłam moje zestawienia tylko z tymi ubraniami. Udało mi się nie powtórzyć żadnego outfitu, co przy takiej ilości ubrań nie jest wcale trudne. Muszę przyznać, że to mnie najbardziej cieszy, bo mam bardzo silne tendencje do chodzenia w kółko w jednym i tym samym. Dzięki temu, że codziennie robię zdjęcia moich zestawień ubraniowych, mam motywację aby nie ubierać się w to samo. Poza tym czuję, że robię dużo lepszy użytek z moich ubrań.
 
My fall capsule wardrobe

Tak prezentują się moje wszystkie outfity z miesiąca października. Tak jak pisałam, są to naprawdę zwykłe stroje. Nie mniej jednak część z tych zestawień dla mnie osobiście jest zupełnie nowa. Normalnie noszę bardzo dużo czerni. Typowe codzienne stroje dla mnie to numer 1, 10, 17 czy 22. Natomiast białe dżinsy to totalna nowość w mojej szafie. A strój numer 27 to dla mnie ogromne wyjście poza strefę komfort.W życiu nie ubrała bym się cała na biało i to jeszcze poza letnim sezonem. Nie mniej jednak ten outfit jest moim ulubiony z minionego miesiąca. Za to najmniej przypadł mi do gustu różowy sweter.

Casual fall outfit ideas
 
Aktualnie projekt ten jak najbardziej kontynuuję i mam nadzieję, że wytrwam w tym pomyśle przez cały rok. Na listopad zmieniłam koncepcję i wybrałam sobie z szafy 12 ubrań priorytetowych. Są to rzeczy, które chcę w tym miesiącu nosić więcej, niż ma to miejsce normalnie. Zależy mi też na tym, aby z tymi wybranymi ubraniami stworzyć jakieś inne niż zawsze zestawienia.
Długo zastanawiałam się nad tym czy upubliczniać mój profil na Instagramie i wrzucać tutaj w ogóle te outfity. Doszłam jednak do wniosku, że jak kogoś temat nie będzie interesował to pominie i tyle. A jak ktoś będzie chciał podzielić się niemiłym komentarzem to i tak to zrobi bez względu na treść posta.
 

Dajcie znać, który outfit najbardziej wpadł Wam w oko? Zainteresowanych moimi bieżącymi ubraniowymi  poczynaniami zapraszam na @iwearittoday

33 komentarze

  1. Makijaż bardzo ładny, podkreśla Twoją tęczówkę oka ;) swego czasu też robiłam sobie takie wyzwania ubraniowe, będę musiała kiedyś do tego wrócić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dawno nie nosiłam takich kolorów. Wróć koniecznie, mi to wyzwanie bardzo pomaga :)

      Usuń
  2. Lovely Liquid Camouflage lubiłam, gorzej z nowszym No More Dark Circles, który fajnie zachowywał się jedynie chwilę po otwarciu, a później chyba zgęstniał i zaczął potwornie wchodzić w zmarszczki pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego drugie nie miałam, za ciemne kolory dla mnie. Jak widać nic straconego.

      Usuń
  3. I love your make up and the capsule wardrobe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, taki delikatny i idealny na codzień :) Super zestawy utworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo był trochę wyraźniejszy, ale nadal na co dzień. Aparat zjada kolory :)

      Usuń
  5. Z przedstawionych stylizacji najbardziej podoba mi się 27 i 19 :D
    Makijaż fajnie się prezentuje :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zawsze mnie ciekawi jak inne osoby odbierają moje outfity :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny, delikatny makijaż, ale podkreślający urodę ;) Co do twoich outfitów to super pomysł. Póki co nie jestem na etapie minimalizmu, mam to trochę za sobą i teraz uzupełniam garderobę :P Ale ta idea nadal jest mi bliska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też próbuję uzupełnić garderobę, albo raczej wymienić pewne elementy na nowsze. Niestety jak na razie co kupię online to odsyłam :D

      Usuń
  7. Piękny makijaż :) gratuluję nowego profilu na Instagramie, chętnie zajrzę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow, powiem CI że szacun! aż mnie ziantygował ten outfitowy challenge i na maksa mi by się rzydał - poważeni :D ostatanio chodze non stop w tym smaym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama się podziwiam, że jeszcze nie rzuciłam tego w diabły :D Jak masz ochotę to łapa za apart i rób foty.

      Usuń
  9. Zawsze bałam się białych jeansów, ale odkąd przyjaciółka dała mi jedna parę którą miała za małą, od razu przepadłam. Nie myślałam, za pasują do tak wielu zestawień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są najlepsze spodnie świata, można nosić ze wszystkim :)

      Usuń
  10. Podziwiam cię jeśli chodzi o kapsułę ubrań ja bym tak nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko miesiąc był, wbrew pozorom mniej ubrań ułatwia życie.

      Usuń
  11. Super makijaż :) taki lekki, bez przepychu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for a makeup look where the color selection was great. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.