Podsumowanie roku 2022

blogowe podsumowanie roku

Witam Was serdecznie w pierwszym poście w 2023 roku i zapraszam na krótkie podsumowanie tego, co działo się na moim blogu przez ostatnie 12 miesięcy, czyli w minionym już 2022 roku. To będzie już szóste takie zestawienie w mojej karierze blogowej. Ciężko mi w to uwierzyć, że tak długo jestem w blogosferze. W 2022 roku mój blog miał ponad 174 000 wyświetleń. Przybyło mi też kilku nowych obserwatorów. Z 140 zrobiło się ich 147. Paru zapewne też ubyło, ale to normalna kolej rzeczy. Wyniki te nie są jakieś szałowe, ale dla mnie całkiem niezłe. Zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że przez połowę 2022 roku nie byłam tutaj w ogóle aktywna. Nie dodawałam nowych postów, nie wchodziłam na Wasze blogi, nie udzielałam się na Instagramie. Jednym słowem, rok 2022 nie był moim rokiem jeśli chodzi o blogowanie. Tym bardziej cieszą mnie każde Wasze odwiedziny oraz komentarze. Dziękuję serdecznie wszystkim osobom, które mnie odwiedzają. A teraz zapraszam już na krótki przegląd mojego blogowego roku.

25 postów w 2022 roku

W minionym 2022 roku napisałam tylko 25 postów. Teoretycznie wychodzi po 2 posty na miesiąc. Rzeczywiście dodawałam posty przez około pół roku, więc myślę, że ten wynik nie jest taki zły. Później umarła mi Mama i blogowanie poszło w odstawkę, ale o tym za chwilę. Zobaczcie jak mój blogowy rok wyglądał w obrazkach.
 
wszystkie posty w 2022 roku

Z tych 25 wpisów, 13 postów to były recenzje kosmetyków do pielęgnacji, a 4 posty to recenzje kosmetyków do makijażu. Dominowały u mnie jak zwykle kosmetyki drogeryjne. Najwięcej pisałam o tych do twarzy. Jeśli zaś chodzi o kolorówkę to był podkład, kiepski tusz do rzęs, fajna baza pod cienie oraz konturowanie twarzy.
5 postów dotyczyło moich cyklicznych serii, które prowadzę na blogu. 4 posty to były moje porządki w kosmetykach do pielęgnacji i makijażu. Robię je zawsze dwa razy do roku. Jeden post to było kosmetyczne podsumowanie roku.
1 post to była propozycja makijażu na Walentynki.
1 post, z którego jestem bardzo dumna, opisywał aplikacje na telefon do porządkowania szafy i tworzenia outfitów (KLIK!).
I 1 post to była smutna informacja dotycząca śmierci mojej Mamy, która zmieniła w moim życiu wszystko.
 
Najpopularniejszym postem w 2022 roku był ten z porządkami w kosmetykach do makijażu. Natomiast najmniejszym zainteresowaniem cieszył się ten o kosmetykach, które używam na co dzień do konturowania twarzy.

Podsumowując ten rok pod kątem blogowania, to w pierwszej połowie był on całkiem udany. Później już wcale, bo po prostu odpuściłam i przestałam się udzielać w social mediach. Muszę przyznać, że nadal czerpię radość z blogowania, chociaż nie jest już tak jak kiedyś. Chciałabym kontynuować pracę nad tym blogiem, ale nie wiem czy mi się to uda. Jest to dla mnie cały czas ogromnym wyzwaniem. W związku z tym nie robię żadnych planów na ten rok. Na pewno dodam te posty, które są u mnie cykliczne, czyli porządki kosmetyczne oraz roczne podsumowanie projektu denko. Co będzie pomiędzy, nie wiem. Czas pokaże. Nie mniej jednak mam nadzieje, że od czasu do czasu do mnie zajrzycie i zostawicie po sobie ślad. Będzie mi bardzo miło.

2022 prywatnie

Przyszła pora na najtrudniejszą część tego posta, czyli trochę prywaty. Zbieram się z napisaniem tego tekstu od trzech tygodni i cały czas mam pustkę w głowie. O przykrych wydarzeniach jest pisać najtrudniej. We wcześniejszych podsumowaniach wspominałam o tym, że rok 2020 był dla mnie najgorszym w całym życiu. 2021 też nie był dużo lepszy. Znacie takie powiedzenie, że zawsze może być gorzej? Story of my life... 2022 przebił wszystko i boleśnie wpasował się w miano tego najgorszego. W ubiegłym roku zmarła moja Mama. A później wiele osób z mojej bliższej i dalszej rodziny. Między innymi mój chrzestny. Tak na dobrą sprawę to nie było miesiąca, w którym by się coś złego nie działo. Jakby puściła tama. Daleka jestem od pogodzenia się ze stratą Mamy. A samo przeżywanie żałoby odbija się na wszystkim, na mojej pracy, na życiu prywatnym, na zdrowiu z którym mam spore problemy, na hobby jakim jest ten blog. Jestem przemęczona i codzienność dużo mnie kosztuje. Tak na dobrą sprawę to nie mam takiego momentu spokoju, żeby się na chwilę zatrzymać i zastanowić nad tym co się stało, jakoś to sobie poukładać w głowie. Podsumowując jednym słowem, jest ciężko. Ale się nie poddaję. Chodzę do psychologa i staram się o siebie zadbać na tyle na ile mogę. Chcę wierzyć, że kiedyś będzie lepiej.
 
Na sam koniec życzę Wam samych pozytywnych wydarzeń oraz jak najlepszego wykorzystania każdej chwili w tym już mocno trwającym 2023 roku. Ja jedyne, czego sobie życzę w tym roku to spokoju, wręcz nudy, tak żeby się nic nie działo. I zdrowia, bardzo dużo zdrowia.
 

Dajcie znać w komentarzu, czy robicie jakieś podsumowania roku na swoich blogach? Chętnie poczytam. Ręka w górę kto nie może uwierzyć, że za chwilę luty.


Dziękuję Wam bardzo serdecznie za 2022 rok!

20 komentarzy

  1. Strata jest bardzo bolesna, psycholog chociaż troszkę może pomóc <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A owszem, chodzę do psychologa, ale przejście przez żałobę to bardzo długi proces.

      Usuń
  2. Ja robię tylko podsumowanie zdjęciowe. Oby ten, 2023 był dla Ciebie lepszy pod względem prywatnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne podsumowanie, życzę dużo pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię podsumowania, ale w tym roku nie zrobiłam - jakoś się zamotałam i mnie ominęło. Ale postanawiam poprawę za rok. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodałam dopiero na koniec stycznia, także nic straconego :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają takie podsumowania :) Może dlatego, że uwielbiam tabelki, statystyki, wykresy itp szczególnie w kwestii kosmetyków innych blogerek :) Mogę wtedy zrobić porównanie ze sobą :)
    Współczuję straty, z czymś takim nie da się pogodzić :( Rok temu zmarł mi tata i nadal, jak napisałaś odbija się to na wszystkim i wszystkich.
    Mimo wszystko życzę Ci dużo siły, wiary i słońca. Trzymaj się kochana, ściskam :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, oby się spełniły i Tobie również wszystkiego co dobre. No właśnie, człowiek nigdy nie wie kiedy go nagle dopadnie jakieś wspomnienie, tęsknota czy zwykły płacz. Ech...
      A podsumowanie z tabelką itd. to jeszcze będzie, bo też takie uwielbiam :)

      Usuń
  6. Ja póki co czekam na wiosnę 😀 Jak zwykle świetne podsumowanie 😀 Wiem, że ci bardzo ciężko i trzymam za Ciebie kciuku, aby ten kolejny rok przyniósł Ci dużo dobrego. Ze stratą faktycznie ciężko się pogodzić i na to chyba nie ma rady, ale radość z małych rzeczy powinna pomóc 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Też czekam na wiosnę. Jest cholernie ciężko, ale po prostu trzeba żyć dalej i budować sobie świat na nowo. Wierzę, że jeszcze mnóstwo pięknych chwil przede mną.

      Usuń
  7. kochana, aby ten rok był dla Ciebie lepszy od poprzedniego <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak się zastanawiam, czy przez okres żałoby wogóle można przejść. Owszem, z czasem człowiek uczy się funkcjonować w tej innej rzeczywistości, ale żałobę w sercu nosi się przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ta nauka życia na nowo w innej rzeczywistości, zaakceptowanie rzeczy takimi jakie są oraz pozwolenie sobie na odczuwanie tych wszystkich emocji, to jest przejście przez żałobę. Nie znaczy to, że człowiekowi nagle przestanie tej osoby brakować, czy o niej zapomni. Tak jak napisałaś, to się zawsze nosi w sercu.

      Usuń
  9. Życzę Ci, aby ten rok był o wiele lepszy od poprzedniego! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki!!! piękne podsumowanie i tylko oby nowy rok był dla Ciebie wspaniały (nowy po pierwszym kwartale :D :D :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję i nie dziękuję, żeby nie zapeszyć. Do półrocza jak najbardziej nowy :D

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.