Kosmetyki DLA, Niszcz Pryszcz, krem na noc

OD PRODUCENTA: Usuwa to co zbędne, a dostarcza tego co niezbędne. Świeży odwar z wierzby - naturalne źródło salicylanów - usuwa zaskórniki i niedoskonałości. Świeży napar z krwawnika - naturalne źródło azulenu i cynku działa przeciwzapalnie, gojąco oraz wybielająco. AHA reguluje proces keratynizacji, udrażnia ujścia mieszków włosowych, przez co zmniejsza powstawanie zaskórników, wspomaga wybielanie śladów potrądzikowych. Olej z ogórecznika i jojoby nawilżają i nie zapychają porów. Alantoina, D-pantenol działają łagodząco.
 
Kosmetyki DLA, Niszcz Pryszcz, krem na noc recenzja

Kosmetyki DLA, Niszcz Pryszcz, krem na noc - moja opinia

Krem Niszcz Pryszcz zamknięty jest w plastikowym opakowaniu typu air-less z pompką, za co ogromny plus. Dzięki takiemu rozwiązaniu, kremu używa się bardzo higienicznie i nie wprowadza się do niego żadnych zanieczyszczeń. Jest to bardzo ważne przy cerze trądzikowej. Sam krem ma gęstą i bardzo treściwą konsystencję oraz ziołowy, średnio atrakcyjny zapach, chociaż mnie akurat nie przeszkadzał, ale dla co wrażliwszych nosów może być problemem. Krem jest bardzo wydajny. Łatwo się aplikuje, ale wolno się wchłania. Jednak jest do stosowania na noc więc to nie problem. Krem jest kosmetykiem naturalnym i ma naprawdę dobry skład. Zamiast wody, na pierwszym miejscu jest wywar z ziół.


Przejdźmy teraz do działania. Mam cerę mieszaną z tendencją do trądziku. Co za tym idzie praktycznie zawsze coś mi na niej wyskakuje. Najczęściej są to małe krostki oraz zaskórniki, czasem zrobi mi się jakaś duża podskórna gula. Przed okresem natomiast wysypuje mnie dużo bardziej. Także wymagania co do kremów antytrądzikowych mam duże. Zacznę od pozytywów. Krem Niszcz Pryszcz na pewno świetnie nawilża oraz koi cerę za co bardzo duży plus. Dodatkowo działa przeciwzapalnie i rzeczywiście łagodzi. Podczas jego używania, zauważyłam, że wszelkiego rodzaju wypryski szybciej mi się goją. Ponadto mam wrażenie, że zmniejszył widoczność moich porów. Krem ten poprawił też ogólny stan mojej buzi i sprawił, że cera stała się gładsza. Dodam jeszcze, że nie zapycha. Tyle dobrego, teraz zajmiemy się minusami. Przede wszystkim krem Niszcz Pryszcz nie spełnił swojego głównego zadania, czyli na moje problemy z trądzikiem niestety nie pomógł. Nie zaobserwowałam zmniejszenia powstawania krostek, grudek czy zaskórników. W tej kwestii jak było tak i jest. 
Podsumowując krem Niszcz Pryszcz mi nie zaszkodził, ale powiem szczerze, że spodziewałam się po nim lepszych rezultatów. Co za tym idzie osobiście nie planuję kupić go ponownie, bo dużo lepiej sprawdza się u mnie Effaclar Duo [+]. Myślę jednak, że warto dać mu szansę, bo każda cera borykająca się z problemem trądziku jest inna i to co nie sprawdziło się u mnie, może zadziałać u Was.

Znacie tą firmę? Miałyście jakieś Kosmetyki DLA?


Cena: 29,99 zł regularna; 19,99 zł na promocji
Pojemność: 30 g
Ważne: 10.2020
Dostępność: Hebe
Skład: Infusion of Achillea Millefolium and Decoctum Salix Alba Bark, Cetearyl Alcohol, Borago Officinalis Seed Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Ceteareth-18, Butyrospermum Parkii Butter, Allatoin, Panthenol, Lactic Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Citronellol, Limonene, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool.

20 komentarzy

  1. Dobrze, że krem się sprawdził i zauważyłaś efekty :) Sama niczego z marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ich kosmetyków nigdy nie miałam :) Jakoś nie trafiły w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy nic z tej firmy, szkoda że u Ciebie się nie sprawdził do końca :( Może kiedyś się skuszę na niego, tak jak piszesz każda cera jest inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cenię sobie pompki w kosmetykach. Co do samego kremu, ma naprawdę dobry skład i działanie, które opisałas mnie zaciekawiło. Cena za produkt nie jest wysoka, mam problemy z porami, więc kiedyś na pewno go kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że okazał się takim średniakiem u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym brała w ciemno mazidło co by się zwało niszcz tłustość buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę zerknąć na tę markę, gdy będę miała hebe gdzieś pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę znam, ale jedynie z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze słyszę, ale zainteresowął mnie bardzo ten krem szczegolnie ze jest dla cery mieszanej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalnie nie kojarże marki ale po twojej recnzji z chęcią bym przetstowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może wypróbuję go z ciekawości, jeśli na niego trafię w Hebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam problemów z trądzikiem, więc nie jest to produkt dla mnie.
    Szkoda, że ten nie spełnił kluczowego zadania, ale dobrze, że poprawił buzie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tą firmę. Używałam kiedyś kilku ich kremów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam od nich produkty każdy polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widywałam gdzieniegdzie, ale nie kusiła mnie nigdy ta marka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.