La Roche Posay, Effaclar Duo [+], krem do cery z niedoskonałościami, który działa

OD PRODUCENTA: Krem przeznaczony dla cery z uporczywymi i powracającymi niedoskonałościami oraz utrzymującymi się przebarwieniami potrądzikowymi. Pielęgnacja dla skóry trądzikowej o wzmocnionej skuteczności, aby przyspieszać zmniejszanie niedoskonałości, działać przeciw nawrotom i zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych. 
Ceramid Procerad - opatentowany składnik aktywny, pomaga zapobiegać powstawaniu przebarwień po niedoskonałościach (czerwonych i brązowych). Mannoza - wspomaga regenerację naskórka. APF - pomaga zachować równowagę skóry tłustej z niedoskonałościami.
Rezultaty:
Natychmiastowo nawilża skórę. Po 12 godzinach zmniejsza niedoskonałości (zaczerwienienia) i wygładza powierzchnię skóry*. Niedoskonałości są znacznie zredukowane**. Przebarwienia są mniej widoczne. Długotrwale zapobiega ponownemu powstawaniu niedoskonałości. Redukuje istniejące przebarwienia potrądzikowe.

La Roche Posay, Effaclar Duo [+] opinie

La Roche Posay, Effaclar Duo [+], krem do cery z niedoskonałościami - moja opinia

Krem ten kupiłam w aptece internetowej z odbiorem osobistym w moim mieście i zapłaciłam za niego 39,77 zł. Co w moim odczuciu jest naprawdę dobrą ceną. Effaclar Duo [+] przychodzi do nas zapakowany w estetyczny biały kartonik. Sam krem zamknięty jest w klasycznej zakręcanej tubce z wąskim i precyzyjnym aplikatorem. Dzięki temu mamy pewność, że nie wyciśniemy zbyt dużej ilości kremu. Tubka jest na tyle miękka, że nie ma problemu z wydobyciem resztek produktu. Krem Effaclar Duo [+] ma bardzo specyficzny zapach, powiedziałabym, że typowy dla tego typu kosmetyków. Jego konsystencja jest lekka, żelowo - kremowa. Wchłania się bardzo szybko praktycznie do matu i nie pozostawia żadnej wyczuwalnej warstwy na skórze, nie jest też tłusty. Krem przez pierwszych kilka użyć daje uczucie lekkiego mrowienia na skórze. Myślę, że jest to spowodowane tym, że zawiera w swoim składzie kwasy. Buzia po jego użyciu może być lekko zarumieniona. Moja była przez pierwsze trzy użycia. Myślę, że osoby z wrażliwą cerą muszą na niego uważać. Producent mówi, że kremu można używać zarówno rano jak i wieczorem. Ja stosowałam go tylko na noc. Tak na dobrą sprawę kremu można używać co drugi dzień lub w okresach kiedy nasza twarz tego potrzebuje, albo tylko na problematyczne partie skóry. Parę razy użyłam go na dzień, aby zobaczyć jak się sprawdza pod makijaż. Całkiem dobrze, ale należy uważać, żeby nie przesadzić z ilością. Przy stosowaniu tego typu kremów warto pamiętać o używaniu ochrony przeciwsłonecznej w ciągu dnia.


Przejdźmy teraz do działania. Effaclar Duo [+] mimo, że producent na opakowaniu deklaruje natychmiastowe nawilżenie, potrafi odrobinę przesuszyć skórę, dlatego moim zdaniem warto podczas jego używania pamiętać o dodatkowym nawilżeniu. Osobiście nie miałam z tym dużego problemu, nie porobiły mi się nigdzie suche skórki. Jak łatwo się domyślić moja cera ma tendencję do trądziku oraz nadmiernego przetłuszczania się w strefie T. Mam rozszerzone pory, małe krostki oraz sporadycznie robią mi się duże i bolesne podskórne gule. Krem ten w moim przypadku bardzo dobrze radzi sobie z tego typu zmianami. Przy regularnym stosowaniu likwiduje niedoskonałości i zmniejsza ilości oraz częstotliwość ich powstawania. Widzę to zwłaszcza przed okresem. W moim przypadku bardzo zmniejszył pojawianie się podskórnych gul, które kiedyś wyskakiwały mi często. Różne mniejsze krostki też występują u mnie dużo rzadziej i szybciej znikają. Krem świetnie też radzi sobie z typowymi wypryskami. Ponadto twarz przetłuszcza mi się trochę mniej. Effaclar Duo [+] zdecydowanie wygładza cerę, poprawia jej koloryt i strukturę. Buzia wygląda na zdrowszą i bardziej promienną. Dodatkowo jest wydajny i nie zapycha. Jeśli chodzi o likwidacje przebarwień to moim zdaniem tutaj wiele zależy od ogólnej pielęgnacji i rodzaju cery. W moim przypadku przebarwienia trochę się rozjaśniły, ale nie zniknęły zupełnie. Na pewno w przypadku pojawiania się jakiś bieżących zmian skórnych przebarwienia nie są tak wyraźne jak kiedyś. Jeśli chodzi o minusy tego kosmetyku to niestety w moim przypadku nie zauważyłam zmniejszenia się widoczności porów. Poza tym naprawdę nie mam się do czego przyczepić. Zdecydowanie mogę powiedzieć, że ten krem działa. Jestem z niego naprawdę zadowolona i polecam go wypróbować. Kremu Effaclar Duo [+] używam regularnie od około 4 lat. W międzyczasie testowałam tez inne kosmetyki o podobnym działaniu, jednak jak na razie nie znalazłam nic lepszego. Dlatego do Effaclaru wracam regularnie zawsze w sezonie jesienno - zimowym. Oczywiście cera trądzikowa jest trudna w pielęgnacji i tak na dobrą sprawę to co sprawdza się u mnie nie musi u Was. Nie mniej jednak uważam, że naprawdę warto sięgnąć po ten krem.


Czego używacie przy cerze trądzikowej?


Cena: 38,00 - 48,00 zł
Pojemność: 40 ml
Ważne: 12M / 04.2022
Dostępność: apteki stacjonarne i internetowe
Skład: Aqua/ Water, Glycerin, Dimethicone, Isocetyl Stearate, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarrcosinate, Silica, Ammonium Polyacryloyldimethyltaurate, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Sorbitan Oleate, Zinc Pca, Glyceryl Stearate Se, Isohexadecane, Sodium Hydroxide, Myristyl Myristate, 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Mannose, Poloxamer 338, Disodium EDTA, Caprylol Salicylic Acid, Caprylyl Glycol, Vitreoscilla Ferment, Xanthan Gum, Polysorbate 80, Acrylamide/ Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Salicylic Acid, Piroctone Olamine, Parfum/ Fragrance. (Code F.I.L.: B214027/1).

27 komentarzy

  1. I love this brand's product 😊 Thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam cery trądzikowej na całe szczęście- wiem, że to zmora wielu osób :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cera trądzikowa to już u mnie przeszłość, więc nie poradzę. Cieszę się, że Tobie pomógł!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi,
    I follow you # 64 ,follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli nie zapycha to cos dla mnie, ja aktulanie testuje kilka rzeczy ale poki co na zmiany tradzikowe najlpsze jest dla serum duetus, bardzo pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go swego czasu i nawet całkiem nieźle się u mnie sprawdził. Pamiętam, że początkowo byłam bardzo zadowolona, jednak na dłuższą metę efekty były na tyle przeciętne, że raczej już do niego nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na tak dobre działanie, to cena w porządku :) nie znam tego kremu. U mnie przy cerze trądzikowej sprawdzają się bardzo różne produkty. Ostatnio używam z Lirene Natura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam i nie mam cery trądzikowej, więc nie pomogę. Ale grunt, że produkt Ci pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie tez sie genialnie sprawdza :) polecam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kremu ale problemu z cerą trądzikową też nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety nie tylko likwidował niedoskonałości, ale też przyczyniał się do powstawania kolejnych - błędne koło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kosmetykami effaclar-duo mam trochę taki love, hate.. Raz działają super a innym razem mam wrażenie, że przesuszają i powodują powstawanie takich białych krostek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieciekawie. W moim odczuciu na pewno trochę przesuszają, ale żadnych krostek nie zaobserwowałam.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.