EOLab, Tonik do twarzy "Głębokie Oczyszczenie"

OD PRODUCENTA: Tonik EOLab do skóry problemowej i tłustej zawiera ponad 95% składników pochodzenia roślinnego. Woda morska zapobiega utracie wilgotności oraz działa przeciwzapalnie. Ekstrakt z irysa florenckiego wskazuje działanie oczyszczające, nawilżające, przeciwzapalne. Łagodzi podrażnienia, zwęża pory, zwiększa elastyczność i jędrność skóry. Proteiny ryżowe nawilżają, dostarczają minerałów, zmiękczają i matują skórę. Organiczny ekstrakt z oczaru wirginijskiego zwęża pory, zmniejsza wydzielanie sebum. Olejek lawendowy posiada właściwości dezynfekujące, antyseptyczne i przeciwzapalne. Wstrząsnąć przed użyciem.

EOLab, Tonik do twarzy "Głębokie Oczyszczenie" recenzja

EOLab, Tonik do twarzy "Głębokie Oczyszczenie" - moja opinia

Tonik EOLab kupiłam w Tesco. Skusił mnie fakt iż kosmetyk ten jest przeznaczony do cery problemowej oraz sygnowany jako naturalny i organiczny. Produkt ma też całkiem dobry skład, w którym rzeczywiście znajdują się ekstrakty roślinne. W sam raz dla mnie. Opakowanie to klasyczna plastikowa butelka z korkiem typu press cap. Etykietka jest prosta i ładna. Niestety na opakowaniu nie ma szerszego opisu w języku polskim na temat składników aktywnych, bądź właściwości tego toniku. Na szczęście z pomocą przyszedł mi internet. Zapach toniku jest w moim odczuciu subtelnie kwiatowy, nienachalny. Przejdźmy teraz do działania. Tonik EoLab ma za zadanie oczyszczać cerę, zwężać pory, zmniejszać wydzielanie sebum oraz działać przeciwzapalnie. Z przykrością stwierdzam, że w moim przypadku ciężko jest mi ocenić jego działanie, ponieważ tonik zaczął mnie uczulać. Przez kilkanaście pierwszy użyć wszystko było w porządku. Cera rzeczywiście była ładnie oczyszczona i zmatowiona. Tonik nie wysuszał, ani nie kleił się na twarzy. Dosyć szybko jednak po użyciu tego specyfiku zaczęłam odczuwać na buzi mrowienie, które następnie przeszło w pieczenie. Ponadto twarz robiła mi się zaczerwieniona i podrażniona. Musiałam przestać używać tego toniku. Robiłam do niego kilkanaście podejść. Używałam go tylko raz dziennie, albo co drugi dzień, ba nawet raz w tygodniu. Niestety za każdym razem było to samo. Moja cera reagowała mocnym zaczerwienieniem oraz pieczeniem. Nie wiem, który składnik tego kosmetyku tak na mnie działa. Podejrzewam, że może to być oczar wirginijski. Cóż więcej mogę napisać. Rzadko zdarza mi się nie zużyć kosmetyku do końca i wyrzucić go do kosza, ale w przypadku toniku głęboko oczyszczającego z EOLab po prostu nie mam wyjścia. Na koniec napiszę jeszcze, że każda cera jest inna więc tonik ten może akurat sprawdzić się u Was.


Miałyście ten tonik, albo inne kosmetyki z EOLab? Jak wrażenia?


Cena: 13,99 zł
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M / 07.2021
Dostępność: Tesco, mniejsze drogerie
Skład: Aqua, Vegetable Glycerin, Sea Water, Iris Florentina Extract, Organic Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Sodium Cocoamphoacetate, Hydrolyzed Rice Protein, Lavandula Angustifolia Essential Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Perfume.

26 komentarzy

  1. A great review!
    Tonic is important in my routine care!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonigin etkilerine üzüldüm eğer cildinize zarar vermişse hemen kullanmayı bırakmalısınız ...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, spisywał się fajnie, nie miałam takich przygód jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego toniku, zresztą nie miałam niczego z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, jak widać muszę uważać na naturalne składy.

      Usuń
  6. Nie miałam kosmetyków tej marki i raczej po nie nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił,
    dlatego chętnie go przetestuję :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ojć, szkoda że z czasem zaczął uczulać :/

    OdpowiedzUsuń
  9. wielka szkoda, że Cie uczulił:(

    OdpowiedzUsuń
  10. spoko cena jak na taki produkt, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam tego toniku, ale chetnie go wyprubuje slyszalam o nim duzo dobrego od przyjaciólki która ma cere tlustą i nie mialam zadnych podraznien, szkoda ze u ciebie sie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, bo liczyłam na jakieś pozytywne efekty.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.