Moje plany noworoczne. Witajcie w 2018 roku!

Witam serdecznie na moim blogu w 2018 roku! W dzisiejszym poście skupię się pokrótce na planach noworocznych dotyczących mnie i zarazem mojego bloga. Podzielę się z Wami tym, jakie tematy chciałabym tutaj poruszyć w bliższej i dalszej przyszłości.

Kicia z bloga I like quiet and sun
Kacyk męczy.

Organizacja przestrzeni i minimalizm

Planuję zapoznać się bardziej z szeroko pojętą tematyką sprzątania, organizacji przestrzeni życiowej oraz minimalizmu. Na początku mojej przygody z blogowaniem odrzuciłam ten pomysł, ponieważ wydawał mi się on zbyt ekstremalny. Jednak po moich porządkach z KonMari, które pozwoliły mi powrócić do funkcjonowania w normalnej przestrzeni zaczęłam dostrzegać plusy posiadania mniejszej ilości rzeczy. A przecież w minimalizmie nie chodzi tylko o przedmioty i ich wyrzucanie. Chcę zgłębić bardziej ten temat i zobaczyć czy uda mi się wyjść poza mój margines bezpieczeństwa. Jestem ciekawa co tam jeszcze jest i gdzie moja ciekawość może mnie zaprowadzić. Oby nie do piekła.

Zmiany w szafie

W dużo, dużo dalszej przyszłości chcę przeorganizować moją szafę i spróbować projektu Capsule Wardrobe lub innych tego typu wyzwań. Moim celem jest 100% korzystanie z moich ubrań, czerpanie radości z wybierania stroju na dany dzień oraz uproszczenie tego całego procesu. 

Recenzje kosmetyczne

Na pewno nadal będę zamieszczać tutaj recenzję kosmetyków. Pojawią się też recenzje produktów do makijażu oraz swatche. Myślę również nad dodawaniem zdjęć moich makijaży. Takich zwykłych codziennych, bez żadnych szaleństw. Głównie w celu  lepszego zaprezentowania kosmetyków, których używam, ale również dlatego, że sama uwielbiam oglądać makijaże innych osób.

A co prywatnie?

Obawiam się również, że w najbliższej przyszłości na blogu będzie przerwa techniczna spowodowana moją aktualną sytuacją życiową, która absorbuje mnie do tego stopnia iż nie mam czasu i siły na blogowanie, nad czym bardzo ubolewam. Mam nadzieję wrócić tutaj za parę miesięcy z nową energią i zrealizować wszystkie powyższe plany. Dlatego nadal serdecznie do mnie zapraszam. Postanowień takich typowo noworocznych znowu nie mam.
 

I to by było na tyle jeśli chodzi o kierunek w którym chciałabym, aby mój blog podążał. A jakie Wy macie plany noworoczne?

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.