L'oreal True Match, korektor do twarzy dopasowujący się do koloru cery

OD PRODUCENTA: Korektor maskuje wszelkie niedoskonałości skóry, jednocześnie zachowując jej naturalny wygląd. Koloryt zostaje wyrównany, skóra wygładzona, cienie pod oczami znikają, dzięki zawartej w nim kofeinie. Precyzyjny aplikator i lekka formuła pozwalają z łatwością uzyskać pożądany efekt.

L'oreal True Match, korektor do twarzy dopasowujący się do koloru cery

Korektor L'oreal True Match - moja opinia

Mam starą wersję tego kosmetyku. Kupiłam go na promocji - 49% w Rossmannie. Regularna cena tego korektora oscylowała wtedy w okolicach 35 zł. Teraz kosmetyk ten jest 10 zł droższy co w moim odczuciu jest już ceną trochę zaporową. Na szczęście można go nabyć dużo taniej na różnych promocjach lub w drogeriach internetowych. Nie wiem również jak nowa wersja korektora L'oreal True Match ma się do starej i czy jest równie dobra. Na pewno jest dostępnych mniej kolorów, zamiast dziewięciu, sześć.
 
L'oreal True Match korektor N2
Po lewej stronie L'oreal N2, po prawej dla porównania Maybelline Affinitone 01
 
Korektor L'oreal True Match zamknięty jest w typowym małym plastikowym pojemniczku z aplikatorem w formie gąbki. Jest bardzo wydajny. Zdecydowanie jest to mój ulubiony korektor pod oczy. Kosmetyk ma ładną gamę kolorystyczną, zwłaszcza dla jasnej karnacji. Miałam odcień N2 VanillaKolor ten miał odpowiedni odcień, lekko żółtawy co jeszcze lepiej pomagało zakrywać sińce. Korektor L'oreal True Match dobrze zakrywał cienie pod oczami i nie podkreślał zmarszczek, tzw. kurzych łapek. Moje zmarszczki mimiczne są znikome i prawie niewidoczne, jednak jeśli użyję ciężkiego korektora to nagle się pokazują. Nie mam ochoty dodawać sobie lat zbyt mocną szpachlą na twarzy, ten korektor tego nie robi. Przy jego lekkiej formule kryje w sposób naprawdę mnie zadowalający. Dobrze się rozprowadza, na pewno wymaga przypudrowania. Po paru godzinach zbiera się trochę w zmarszczkach tych bliżej wewnętrznego kącika oka. Nie wysusza skóry pod oczami i nie podrażnia. Nie mam zdjęcia prezentującego efekt przed i po jednak z racji tego, że teraz jest jego nowa wersja nie ma to zbyt dużego znaczenia. Tak myślę. Starą wersję zdecydowanie polecam. L'oreal True Match był to mój ulubiony korektor pod oczy. 

Jestem ciekawa czy go mieliście oraz czy testowaliście już ten nowy. Jakie jest wasze zdanie na jego temat? Czy macie porównanie?


Cena: 45,99 zł regularna; 20,70 w promocji
Pojemność: 5 ml
Ważne: 24M
Dostępność: drogerie sieciowe, Rossmann
Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Glycerin, Sorbitan Isostearate, Propylene Glycol,Titanium Dioxide, Ozokerite, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Disteardimonium Hectorine, Diosidium Glutamate, Methylparaben, Acrylates copolymer, Butylparaben, Aluminum Hydroxyde, Alumina, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Calcium Pantetheine Sulfonate, Dextran Sulfate, Silica. May Contain: CI 77891 / Titanium Dioxide, CI 77499, CI 77492, CI 77491 / Iron Oxides, Mica.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.