Essence, All About Matt! - puder matujący w kompakcie

OD PRODUCENTA: Niezwykle gładki puder wykończeniowy w kompakcie dla matowej, naturalnej i gładkiej cery przez cały dzień. Transparentny puder nałożony na podkład matuje skórę i ujednolica makijaż. Bez efektu świecenia przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia skóry.

Essence, All About Matt!, puder matujący w kompakcie

Essence, All About Matt!, puder matujący w kompakcie - moja opinia

Nareszcie udało mi się wykończyć ten matujący puder Essence. Jestem z tego powodu niesamowicie zadowolona, ponieważ był on już ze mną zdecydowanie za długo. Do tego stopnia, że opakowanie mi się popsuło a sama końcówka pudru się rozsypała i nie nadawała do użycia. Puder Essence zamknięty jest w prostym, plastikowym, przezroczystym opakowaniu, które dosyć szybko i łatwo ulega uszkodzeniu. Sam kosmetyk nie ma zapachu. Jest bardzo gładki i śliski w dotyku. Na plus kompaktu przemawia fakt iż można go włożyć do torebki i dużo łatwiej jest kosmetykiem w takiej formie dokonać poprawek w ciągu dnia. Chociaż przy dobrym pudrze matującym nie powinno być takiej potrzeby. Kolor jak widać ma biały. Ma się on nadawać to każdego koloru skóry. Puder niestety trochę bieli. Nie jest to bardzo widoczne jednak ja mam bardzo jasną karnację. Nie wiem czy nie byłoby to minusem przy ciemniejszej. 
 
Essence, All About Matt!, puder matujący w kompakcie
 
Matujący puder Essence ładnie utrwala podkład i daje naturalne wykończenie, nie ma efektu oprószenia mąką, oczywiście jeżeli użyjemy go w rozsądnej ilości. Dobrze matuje i utrwala makijaż. Moja cera jest mieszana, tłusta w strefie T. Puder dosyć długo utrzymuje moją twarz w ryzach. Jednak wymaga ona poprawek w ciągu dnia. Zaczynam się świecić po około 4 - 5 godzinach, co w moim odczuciu jest dobrym wynikiem. Nie zapycha, nie spowodował u mnie wysypu niechcianych niespodzianek. Ogólnie uważam, że warto go przetestować, zwłaszcza że cena jest dosyć niska. Nie mniej jednak myślę, że przy tego typu formie białego pudru lepiej sprawdza się opcja sypka. Dlatego też pudru Essence nie planuje kupić go ponownie, chociaż byłam zadowolona podczas jego użytkowania. Po prostu nie skradł mojego serca w 100%. Ciekawostka: puder jest made in Poland. 

Używacie kosmetyków marki Essence?


Cena: 12,99 zł
Pojemność: 8 g
Ważne: 24M
Dostępność: Drogerie Natura, Hebe
Skład: Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Saphire Powder, Aqua (Water), Magnesium Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Ethylhexyl Palmitate, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.