Eveline, Art Scenic, korektor 2 w 1 kryjąco - rozświetlający

OD PRODUCENTA: Innowacyjny korektor z serii Art Scenic Professional Make-up to znacznie więcej niż tradycyjny korektor. Preparat idealnie koryguje niedoskonałości, dając efekt nieskazitelnej i promiennej cery. Dzięki delikatnej konsystencji korektor precyzyjnie się rozprowadza, łącząc perfekcyjne krycie niedoskonałości z uczuciem lekkości i świeżości. Innowacyjna receptura z formułą Long Lasting Effect 24h gwarantuje perfekcyjny makijaż przez cały dzień. Mineralne pigmenty rozświetlające optycznie wygładzają zmarszczki i linie mimiczne, skutecznie maskują oznaki zmęczenia, nadając cerze nieskazitelną gładkość i młodzieńczy blask. Innowacyjna receptura Exclusive Bio Complex™ oparta jest na naturalnych wyselekcjonowanych składnikach i nie zawiera substancji zapachowych, często będących przyczyną alergii. Produkt testowany dermatologicznie.


Eveline, Art Scenic, korektor 2 w 1 kryjąco - rozświetlający - moja opinia

Korektor z Eveline jest to dosyć popularny kosmetyk. Zamknięty jest on w typowej małej buteleczce z aplikatorem w kształcie gąbeczki. Nie mam zastrzeżeń co do tego opakowania. Kolorystyka tych korektorów jest niestety bardzo ciemna. Posiadam odcień najjaśniejszy czyli 04 light i niestety wypada on dosyć pomarańczowo na tle innych korektorów, które aktualnie mam na stanie. 


Przez swój odcień korektor Eveline Art Scenic dla mnie nie nadaje się do stosowania jesienią i zimą, ponieważ jest po prostu za ciemny i odcina się od reszty makijażu. Może tego nie być widać na zdjęciu, ale kiedy mam na twarzy podkład, korektor ten robi mi pod oczami nieestetyczne pomarańczowe podkówki. Kosmetyk ma też tendencję do ciemnienia. Osobiście przez ten pomarańczowawy odcień używam go bardziej jako korektor neutralizujący. Nakładam go tylko w miejsca największego zasinienia, aby je trochę zgasić a na resztę okolicy pod okiem nakładam jaśniejszy korektor z innej firmy. Takie połączenie działa ze sobą całkiem dobrze.


Korektor Eveline jest bardzo lekki. Nie obciąża wrażliwej okolicy po okiem, nie podkreśla też zmarszczek, ale może w nie trochę wchodzić jeśli przesadzimy z ilością. Nie wysusza i nie robi nieestetycznej skorupy pod koniec dnia. Jego formuła zawiera w sobie delikatne drobinki rozświetlające, które odbijają światło i dają bardzo ładny efekt pod okiem. Spojrzenie wygląda na świeższe i bardziej wypoczęte.


Niestety obiecane przez producenta krycie jest dosyć słabe. Jeśli macie duże zasinienia pod oczami, tak jak ja, korektor ten nie będzie dla Was wystarczający. Trwałość korektora z Eveline jest bardzo dobra, po przypudrowaniu utrzymuje się spokojnie 10 godzin.


Osobiście więcej nie planuję go kupić, ponieważ tak jak pisałam wyżej dla mnie ma zdecydowanie za słabe krycie i nie odpowiada mi też jego kolorystyka. Ogólnie nie jest to jakiś wybitnie zły korektor, po prostu u mnie się nie sprawdził. Nie zużyłam go też do końca, ale jakoż termin ważności kosmetyku upłynął już jakiś czas temu postanowiłam go wyrzucić.
 

Miałyście ten korektor z Eveline? Jaki jest Wasz ulubiony korektor pod oczy?


Cena: 14,99 zł regularna
Pojemność: 7ml
Ważne: 6M
Dostępność: sieciowe drogerie, Rossmann
Skład: Aqua/Water, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Dicaprylyl Ether, Bis-PEG/PPG-14/14 Cyclopentasiloxane, Isodecyl Neopentanoate, Propylene Glycol, Talc, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Hexyl Laurate, Sodium Chloride, Cera Alba, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Pullulan, Hydrogenated Castor Oil, Dimethicone. May Contain (+/-): CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, Mica.

6 komentarzy

  1. Nie polubiłam tego korektora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę za słabe krycie jak dla mnie:( Oczywiscie dodaję do obserwowanych:* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktycznie nie używam korektorów pod oczy, moja mama z nich korzysta:) Ale potrzebuje nieco mocniejszego krycia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.