Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Kremowy żel do mycia, Skóra odwodniona, sucha i bardzo sucha

OD PRODUCENTA: Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - delikatne substancje powierzchniowo czynne niezawierające SLS i SLES wraz z wodą termalną oczyszczają skórę w wyjątkowo łagodny sposób. 
Utrzymuje właściwy poziom nawilżenie skóry - Olej macadamia z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz lecytyny wzmacnia lipidową barierę ochronną skóry, chroniąc tym samym przed transepidermalną utratą wody (TEWL). 
Nie wysusza skóry - Hyaluronic acid - Kwas hialuronowy oraz algi morskie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka, zapobiegając wysuszeniu skóry.
Neutralny dla oczu. Nie zawiera SLS i SLES. Utrzymuje nawilżenie skóry.
Zalecany do oczyszczania wrażliwej, suchej lub bardzo suchej skóry twarzy.
 
Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Kremowy żel do mycia recenzja

Dermedic, Hydrain 3 Hialuro, Kremowy żel do mycia, Skóra odwodniona, sucha i bardzo sucha - moja opinia

Żel marki Dermedic dostałam w zeszłym roku na gwiazdkę wraz z innymi produktami tej firmy, o których pisałam już na blogu. Żel zamknięty jest w poręcznej błękitnej tubie, dzięki czemu łatwo można wydobyć produkt do końca. Zamykanie działa bez zarzutu. Opakowanie jest wykonane z transparentnego plastiku, więc widać stopień zużycia. Kosmetyk ma raczej neutralny, przyjemny zapach typowy dla całej serii kosmetyków tej firmy. Konsystencja jest przyjemna, średnio gęsta, zdecydowanie kremowa. Żel podczas używania całkiem mocno się pieni. 
Zajmijmy się teraz działaniem tego specyfiku. Moja cera nie należy do suchych, ale osobiście nie lubię żadnych kosmetyków typowo dla cery mieszanej lub trądzikowej, ponieważ w moim odczuciu za bardzo ją przesuszają. Dlatego spodobał mi się ten żel, kiedy go dostałam. Niestety po kilku pierwszych użyciach nie było już tak różowo. Kosmetyk marki Dermedic na pewno dobrze myje i oczyszcza skórę z codziennych zanieczyszczeń, nie podrażniając jej przy tym. Faktycznie jest neutralny dla oczu i delikatny. Niestety nie radzi sobie ze zmywaniem makijażu tak jak to obiecuje producent. Makijaż twarzy owszem usunie, ale w przypadku oczu robi pandę. Konieczne jest użycie jakiegoś innego produktu do demakijażu. Kolejną rzeczą jaka mi w tym żelu nie odpowiadała był fakt, iż pozostawiał on na twarzy taką dziwną warstwę. Po spłukaniu twarzy miałam wrażenie, że produkt cały czas na niej jest. Aby się tego uczucia pozbyć używałam do zmywania twarzy dużej ilości wody. W konsekwencji moja buzia była bardziej przesuszona i ściągnięta. U mnie ten kosmetyk zupełnie się nie sprawdził. Nawet przy używaniu mniejszej ilości wody nie zaobserwowałam, żadnego nawilżenia czy ukojenia cery. Zdaję sobie sprawę, że to jest tylko żel do mycia twarzy, jednak jakby nie patrzeć producent na opakowaniu całkiem sporo obiecuje. Ja z żelu Hydrain 3 Hialuro nie byłam w ogóle zadowolona i nie planuję kupić go ponownie. Osobiście nie bardzo widzę jak miałby się on sprawdzić na skórze bardzo suchej.


Miałyście ten żel? Jakie są Wasze odczucia?


Cena: ok. 22zł
Pojemność: 200 ml
Ważne: 6M
Dostępność: apteki oraz drogerie internetowe
Skład: Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PPG-2 Hydroxyethyl Cocamide, Sodium Hyaluronate, Polyquaternium-7, Styrene/ Acrylates Copolymer, Glycereth-8 Macadamia Seed Oil Esters, Algae Extract, Zinc PCA, Magnesium PCA, Manganese PCA, Calcium PCA, Citric Acid, Parfum, Potassium Sorbate, Sodium Benzoeate.

22 komentarze

  1. I didn't heard this brand's product 😊 Thanks for your review 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie usuwa całkowicie makijażu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy tak bardzo mi to nie przeszkadza, no ale jeśli na opakowaniu pisze, że usuwa, to... słabo.

      Usuń
  3. Markę lubię, ale tego żelu nie miałam. I po Twojej opinii nie czuję potrzeby, aby go poznawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety sporo produktów z serii Hydrain 3 się nie do końca sprawdziło. Szkoda.

      Usuń
  4. Nie miałam, ale to nie produkt, który chciałabym mieć. Za 22 zł niby nie dużo, ale kupić coś co się nie do końca sprawdza to słaboo..

    OdpowiedzUsuń
  5. I have sensitive skin. I'd like to give it a try :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem i mył więc był ok ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że żel Ci się nie sprawdził. Ja raczej nie skuszę się na niego, głownie ze względu na to, że moja cera nie należy do tych suchych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo żałuję, bo pokładałam w nim wielkie nadzieje.

      Usuń
  8. Nie miałam tego produktu i raczej nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. good product for who have sensitive skin should try...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze jakiś czas temu szukałam kosmetyków do bardzo suchej skóry ale na szczęście skóra powróciła do normy i przesuszenie zniknęło. Żel zapowiadał się ciekawie a tu taka klapa, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej marce, ale sama nie stosowałam jeszcze ich kosmetyków. Szkoda, że ten produkt się u Ciebie nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku miałam akurat okazję zapoznać się z kilkoma produktami Dermedic. Wrażenia pół na pół. Też żałuję, że się nie sprawdził.

      Usuń
  12. Znam tę markę tylko z jedno spotkania - z próbka kremu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyk poleciła mi kosmetolog i przyznam, że ratuje mi skórę. Jestem w trakcie brania izoteku, więc skóra jest bardzo sucha i potrzebuje silnego nawilżenia. Z żelu jestem zadowolona, ale niestety w związku z tym, że jest w plastiku, a jego skład jest daleki od ideału szukam czegoś przyjaźniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u Ciebie się sprawdził. Skład jest średni to fakt. Mam nadzieję, że kuracja przyniesie oczekiwane efekty.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.