Dermofuture, Aktywny kolagen w żelu

OD PRODUCENTA: Kolagen nazywany jest białkiem młodości, ponieważ odpowiada przede wszystkim za opóźnianie efektów starzenia się skóry. Aktywny kolagen w żelu pozwala uzupełnić braki kolagenu w komórkach, dzięki czemu uelastycznia i zwiększa gęstość skóry. Wpływa na nawilżenie, wygładzenie oraz na poprawę kondycji skóry. Zmniejsza głębokość i ilość nawet bardzo wyraźnych zmarszczek, zapobiega wiotczeniu skóry, poprawiając jej elastyczność oraz napięcie. Przywraca skórze właściwą gęstość i spoistość, wyraźnie odmładza i łagodzi rysy oraz poprawia owal twarzy. Sprawia, że skóra staje się jędrna i sprężysta oraz dłużej zachowuje młodzieńczy wygląd. 

EFEKTY:
  • większa elastyczność skóry
  • zwiększona retencja wilgoci
  • gładki, jedwabisty wygląd 
  • redukcja zmarszczek mimicznych
Sposób użycia:  Niewielką ilość serum nałóż na skórę twarzy, szyi i dekoltu, raz dziennie na noc. Następnie na wilgotne jeszcze serum nałóż krem. Dla uzyskania cudownych rezultatów stosuj serum regularnie przez 30 dni.
 
Dermofuture, Aktywny kolagen w żelu opinie

Dermofuture, Aktywny kolagen w żelu - moja opinia

Kolagenowe serum Dermofuture kupiłam zupełnie w ciemno na promocji w Hebe, z chęci przetestowania czegoś nowego. Kosmetyk zamknięty jest w ciemnej szklanej buteleczce z dozownikiem w kształcie pipetki. Od razu powiem, że nie jest to najlepsze rozwiązanie. Serum Dermofuture ma żelową odrobinę lepką konsystencję oraz jest bardzo gęste. Z tego powodu ciężko się je wydobywa z opakowania, mimo że pipetka działała bez zarzutu. Kosmetyku nie można też wydostać do końca. Na dnie buteleczki zostaje około centymetrowa warstwa serum, którą wygrzebywałam patyczkiem kosmetycznym. 
 
Dermofuture, Aktywny kolagen w żelu serum

Serum Dermofuture jest zupełnie przezroczyste i bezzapachowe. Na twarzy rozprowadza się lekko i łatwo. Szybko się wchłania, pozostawiając wrażenie zdrowego napięcia skóry. Serum nie nadaje się jako kosmetyk do samodzielnego stosowania, zdecydowanie należy na nie nałożyć jeszcze krem tak jak to zaleca producent. Samo w sobie ma w moim odczuciu zbyt słabe działanie. Na szczęście serum dobrze łączy się z innymi kosmetykami, nic się na nim nie roluje. Wszelkiego rodzaju kremy bardzo dobrze się na nim rozprowadzają.

Dermofuture, Aktywny kolagen w żelu kwc

Przejdźmy teraz do działania. Serum z aktywnym kolagenem Dermofuture bardzo dobrze nawilża skórę. Z tego efektu byłam naprawdę zadowolona. Podczas używania tego kosmetyku ani razu nie miałam problemu z suchymi skórkami. Cera po jego zastosowaniu następnego dnia jest gładsza i sprawia wrażenie bardziej napiętej. Jeśli chodzi o redukcję zmarszczek to niestety wszystko zostało tak jak było. W tej kwestii serum nie pomogło. Nie zaobserwowałam też u siebie cudownych rezultatów obiecanych przez producenta. Podsumowując, w moim odczuciu serum Dermofuture jest po prostu dobrym kosmetykiem nawilżającym. Nie dopatrzyłam się w nim jakiś wad, ale też nie zachwyciło mnie do tego stopnia, abym chciała po nie sięgnąć ponownie. Jeśli chodzi o wydajność tego serum to starczyło mi na trochę ponad miesiąc codziennego stosowania. Biorąc pod uwagę jego działanie myślę, że nie warto go kupować w regularnej cenie. Jeśli jest na promocji, czemu nie, warto spróbować. Ja swojego zakupu nie żałuję.

Miałyście kosmetyki marki Dermofuture, albo  jakieś inne produkty z kolagenem?


Cena: 37,99 zł regularna; 19,99 zł w promocji
Pojemność: 20 ml
Ważne: 12M / 04.2021
Dostępność: Hebe
Skład: Aqua, Collagen, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

15 komentarzy

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce i nie znam tego serum. Dobrze jednak, że chociaż nawilża chociaż ja się raczej na niego nie skuszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się skuszę przy okazji promocji, bo widzę, że jest spora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie stosowałam serum ale ostatnio mnie one kuszą. W super cenie ufało Ci sie je wyrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam, ale nie byłoby głupim pomysłem zacząć ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolagen lubię,ale produktu nie kojarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzieś go mam! muszę w sumie sprawdzić u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź koniecznie, jestem ciekawa jakie będą Twoje odczucia co do tego serum.

      Usuń
  7. Ja już dawno nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.