Podsumowanie roku 2019

Witam Was serdecznie w Sylwestrowy wieczór i zapraszam na krótkie podsumowanie tego co działo się w jeszcze bieżącym roku, na moim blogu. To już trzecie takie zestawienie w mojej karierze blogowej. W 2019 roku mój blog miał ponad 31,000 wyświetleń. W porównaniu do 2018 jest to dla mnie ogromnym sukcesem. Przybyło mi też parę obserwatorów. Z 9 zrobiło się ich 58, co cieszy mnie jeszcze bardziej. 

55 postów w 2019 roku

W tym roku blogowanie szło mi trochę słabiej ponieważ napisałam tylko 55 postów. Patrząc na ubiegłe lata tendencja jest niestety spadkowa. Mam jedynie nadzieję, że 2020 będzie w tym temacie bardziej owocny. Zobaczcie co działo się w tym roku na moim blogu.


27 postów były to recenzje kosmetyków do pielęgnacji, natomiast 5 postów były to recenzje produktów i akcesoriów do makijażu. Standardowo też, pokazałam Wam moją absolutnie całą kolekcję kosmetyków do pielęgnacji oraz do makijażu, przed i po pół roku ich aktywnego zużywania. Zrobiłam również bardzo fajny eksperyment, na który od dawna miałam ochotę i zmieszałam moje wszystkie cienie razem.
5 postów liczyła krótka seria "Świeży start", w której pokazałam Wam jakie kroki podejmuję, aby dobrze zacząć nowy rok.
3 posty były na temat denek kosmetycznych.
 
Kolaż kosmetyczny

2019 był dla mnie rokiem wyzwań. W styczniu postanowiłam, że nie będę kupować żadnych ubrań przez kolejnych 6 miesięcy. Początkowo nie było to dla mnie łatwe zadanie, ale poradziłam sobie i doszłam do bardzo ciekawych wniosków. Pozostając w temacie ubrań, wzięłam udział w bardzo fajnym projekcie jakim jest 10x10 challenge. Polecam go każdemu. Kolejnym wyzwaniem jakie przed sobą postawiłam był projekt denko. Moim celem było zużycie wszystkich zapasów kosmetycznych tak aby dojść do momentu, w którym nie mam ich wcale, a wszystkie posiadane przez mnie kosmetyki są w bieżącym użyciu. Z radością mogę poinformować Was, że mi się to udało. W tym roku bardzo mocno ograniczyłam kupowanie kosmetyków, zarówno do pielęgnacji jak i do makijażu.


W mijającym roku podzieliłam się również z Wami moimi przemyśleniami na temat zakupoholizmu. Jest to problem, który mnie osobiście dotyczy. Zmagam się z nim od długiego czasu. Napisałam o moich sposobach na walkę z nadmiernym kupowaniem oraz o sprawdzonych pomysłach na ograniczenie kupowania i ogarnięcie tego całego kosmetycznego bałagan

Dziękuję Wam za 2019 rok!

Ten rok zleciał mi błyskawicznie. Mam wrażenie, że chwilę temu był styczeń i pisałam pierwszy post w Nowym Roku, a tutaj już końcówka grudnia i za chwilę znowu to samo. Korzystając z okazji chciałam bardzo serdecznie podziękować moim obserwatorom oraz wszystkim osobom, które regularnie do mnie zaglądają i komentują. Mam nadzieję, że zobaczymy się w 2020. A teraz życzę Wam Udanego Sylwestra oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

A jak Wam minął 2019 rok?

22 komentarze

  1. Podziwiam Cię za te ubraniowe wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podsumowanie, wspaniałego kolejnego roku! :D
    mój rok dopiero podsumuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za ten challenge że nie będziesz kupować przez 6 miesięcy :) Świetne podsumowanie :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! :) Super podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podobnie do Ciebie, ograniczam się jesli chodzi o kosmetyki. Nie lubię mieć ich nadmiar bo najzwyczajniej w świecie ich nie zużyje, a pewnie połowa z nich trafiłaby do kosza z powodu przeterminowania.. a dzięki temu nie muszę się martwić że mam używać milion rzeczy, używam tych, których faktycznie potrzebuje :)
    Wszystkiego dobrego w tym Roku!☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podsumowanie :) ja też nie lubię mieć zbyt dużo kosmetyków bo szkoda żeby się zmarnowały jeśli wydałam na nie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w 2019 założyłam bloga. Podziwiam Cię za to wyzwanie 6 miesięcy bez kupowania ciuchów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za te 6 miesięcy bez kupowania ciuchów 😊 w 2020 też chciałabym zużywać to co mam w zapasach bo jest tego za dużo 🙈 Szczęśliwego Nowego Roku i oby 2020 przyniósł same dobre chwilę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ci takiego rozwinięcia bloga ;) powodzenia w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.