Wesołych Świąt!

stroik świąteczny


Jak obyczaj stary głosi

Według ojców naszych wiary,

Pragnę złożyć Wam życzenia

W dniu Bożego Narodzenia.

Niech ta gwiazdka betlejemska,

Która świeci dziś o zmroku,

Doprowadzi Was szczęśliwie

Do spotkania w Nowym Roku.

Moje drogie czytelniczki i czytelnicy z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo spokoju, radości, odpoczynku, owocnego Mikołaja oraz udanych spotkań przy świątecznym stole. Obyście spędzili te święta tak jak chcecie. Ja jestem już po Wigilii w domu rodzinnym i teraz mam chwilę relaksu przy kolędach. U mnie w tym roku było bardzo na luzie i bez choinki. Nie starczyło na wszystko czasu, ale stwierdziłam, że zamiast zaharowywać się na śmierć lepiej trochę odpuścić. I cieszę się, że wyszło tak jak wyszło :)

Jak spędzacie Święta w tym roku?

20 komentarzy

  1. Beautiful!

    Merry Christmas and Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice 😊 have a lovely day 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze!!:**Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stroik. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Merry Christmas and Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  6. i już po świętach :D za szybko minęły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie, zwłaszcza jak ktoś musiał iść w piątek do pracy...

      Usuń
  7. Teraz kochana to życzę Ci udanego Nowego Roku! Mam nadzieję, że Święta były dla Ciebie bardzo miło spędzonym czasem w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta, jak co roku, z rodziną :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.