AA Color Detox, Soda Oczyszczona, Maska Sebum Control

OD PRODUCENTA: Maska Sebum Control swoje doskonałe właściwości zawdzięcza autorskiemu kompleksowi Soda Pure, który jest połączeniem sody oczyszczonej oraz papainy. Dzięki właściwościom złuszczającym i odświeżającym głęboko oczyszcza i usuwa obumarły naskórek przywracając miękkość, gładkość i matowe wykończenie. Dodatkowo rozjaśnia skórę zmniejszając widoczność rozszerzonych porów i przebarwień a Twojej cerze nadaje zdrowy, jednolity koloryt.
Działanie składników aktywnych:
  • Enzym z owoców papai wyrównuje koloryt i wygładza powierzchnię naskórka, wspomagając redukcję przebarwień. 
  • Kwas migdałowy złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka, odblokowuje i zwęża pory, dzięki czemu poprawia strukturę i koloryt skóry. 
  • Multiaktywny kompleks nawilżający uzupełnia rezerwuar wodny skóry, poprawia jej gładkość i chroni przed odwodnieniem. 
Testowana dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry. Z hipoalergiczną kompozycją zapachową. Nie zawiera parabenów, barwników. pH neutralne dla skóry.
 
AA Color Detox maseczka sodowa

AA Color Detox, Soda Oczyszczona, Maska Sebum Control - moja opinia

Maseczka Sebum Control zamknięta jest w plastikowej tubce z małym aplikatorem. Opakowanie jest estetyczne, ale średnio wygodne. Po jakimś czasie błyszcząca etykietka zaczyna odchodzić a samą maseczkę ciężko jest wycisnąć do końca. Natomiast po rozcięciu opakowania jej resztki nam zasychają. Sama maseczka ma biały kolor i słabo wyczuwalny, przyjemny świeży zapach. Jej konsystencja jest idealna. Łatwo się rozprowadza po twarzy i na niej zostaje. Po nałożeniu na buzię daje lekkie uczucie mrowienia, nie jest to jednak w żaden sposób nieprzyjemne doznanie. Nie jest to maseczka zastygająca. Częściowo wchłania się w twarz, jej pozostałości natomiast można bez problemu zmyć wodą.

Maseczka sodowa AA opinie

Maseczka sodowa AA daje bardzo delikatny efekt. Twarz po jej użyciu jest faktycznie przyjemnie odświeżona, gładka i miła w dotyku oraz matowa. Nie mniej jednak przy regularnym używaniu nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów. Maseczka rozjaśnia trochę cerę i sprawia, że jest ona bardziej promienna. Oczyszcza niestety średnio w kierunku mało, nie ma zbyt mocnego działania złuszczającego. Nie zauważyłam aby maseczka zmniejszała widoczność porów, moje przebarwienia też mają się świetnie. Podsumowując przy mojej mieszanej cerze maseczka z AA sprawdziła się średnio. Przyjemnie się jej używało, coś tam robiła pozytywnego z buzią, nie podrażniła ani nie uczuliła, ale efektu wow nie było. Myślę, że bardziej może sprawdzić się przy cerze normalnej, która nie potrzebuje większego oczyszczenia w strefie T. W moim odczuciu jest to kosmetyk z kategorii można kupić, ale nie trzeba. Zdecydowanie bardziej z marki AA polecam maseczkę węglową, o której pisałam tutaj (KLIK!)


Znacie maseczki AA? Jaka jest Wasza ulubiona maska oczyszczająca?


Cena: 14,99 zł regularna; 10,99 zł w promocji
Pojemność: 30 ml
Ważne: 6M / 09.2021
Dostępność: drogerie internetowe
Skład: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetyl Alcohol, Pentylene Glycol, Papain, Carbomer, Methyl Perfluorobutyl Ether, Isododecane, Dicaprylyl Ether, Polysilicone-11, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Butylene Glycol, Decyl Glucoside, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Capryloyl Glycine, Sodium Bicarbonate, 1,2-Hexanediol, Algin, Xanthan Gum, Sodium Polyacrylate, Dicaprylyl Carbonate, Trideceth-6, Polyglyceryl-3 Caprate, Ethylhexylglycerin, Parfum.

38 komentarzy

  1. Nie miałam żadnej maseczki od AA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę sięgać po glinki. Prosty, naturalny skład a na mojej cerze efekty są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłam ostatnio jedną maseczkę AA z węglem i nie była wybitna. Tej mnie nie znam ale mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ją i pamiętam, że była słaba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. rzadko używam mazidła tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio odpuściłam kosmetyki AA bo niby krzywdy nie robią, ale wiele pozytywnego też nie. Szukam innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak. Mam nadzieję, że znalazłaś coś co bardziej Ci odpowiada.

      Usuń
  7. Rzadko testuję produkty tej marki, zazwyczaj dają średnie efekty. Zdecydowanie bardziej wolę sięgnąć po na przykład glinkę bądź algi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam maseczki z AA z węglem i ta mi się sprawdziła. Szkoda, że ta tak słabo wypadła. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nic tej firmy i raczej mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnej maski Z AA ale myślałam, że mają lepsze działanie. Opakowanie Ta z jak czytam nie do końca przemyślane. Szkoda :( na pewno jej nie kupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mają lepsze produkty. Opakowanie zdecydowanie na nie.

      Usuń
  11. Ja z AA juz dawno nie stosowałam żadnej maseczki. Szkoda ze do końca sie spisała

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie fajnie ją podsumowałaś - można ją kupić, ale nie trzeba :D W punkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to jest cała osobna kategoria kosmetyków i każdy wie o co chodzi.

      Usuń
  13. Fuj, parafina w składzie. Nie kupiłabym jej ;) a szczególnie po twojej opinii...

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej się na nią nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te łagodne maseczki są dobre, gdy mam podrażnioną cerę - wtedy każdy mocniejszy specyfik jeszcze bardziej potęguje podrażnienie. Lecz osobiście wolę mocniejsze działanie. A za maską węglową to już w ogóle przepadam:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie sobie odpuszczę zakup. Takich przeciętnych maseczek jest niestety na pęczki :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie za bardzo Ci się sprawdziła, obyś następnym razem trafiła lepiej:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam maseczek z tej firmy, a po Twojej recenzji raczej się na nią nie skuszę :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.