Fitokosmetik, Energizujący tonik rozświetlający skórę C+ Citrus

OD PRODUCENTA: Energizujący tonik rozświetlający skórę C+ Citrus jest źródłem niezbędnych witamin dla piękna i młodości Twojej skóry. Bazą toniku jest świeży koktajl owocowej oraz kwiatowej wody, który usuwa oznaki zmęczenia skóry, nadając jej zadbany i promienny wygląd. Tonik pomaga przywrócić naturalne PH cery po demakijażu oraz poprawia koloryt skóry.
Składniki witaminowego toniku C+Citrus:
  • Kwasy owocowe z grejpfruta oraz ekstrakt z pomarańczy wspierają odnowę skóry, nadając jej świeży, wypoczęty wygląd.
  • Absolut z róży działa jako przewodniki składników odżywczych, wspomaga wchłanianie się kremu i nawilżenie skóry nadając jej satynową gładkość.
  • Podwójna porcja witaminy С, silnego antyoksydantu, pomaga skórze walczyć z negatywnym wpływem środowiska i wolnymi rodnikami. Witamina C stymuluje produkcję kolagenu i pomaga w zapobieganiu przedwczesnemu starzeniu się skóry.
  • Kompleks AntiagEnz ® z papainą pomaga zachować sprężystość i młodość skóry.

Fitokosmetik, Energizujący tonik rozświetlający skórę C+ Citrus

C+ Citrus tonik energizer do twarzy - moja opinia

Kosmetyk kupiłam spontanicznie w Lidlu, jakieś 5 - 6 miesięcy temu. Zachęciło mnie ciekawie wyglądające opakowanie oraz opis producenta. Tonik C+ Citrus znajduje się w standardowej plastikowej butelce z przyciągającą uwagę etykietą, przypominającą bardziej napój niż produkt pielęgnacyjny. Tonik ma piękny, ale nienachalny zapach cytrusów. Jego kolor, jak możecie zobaczyć, jest lekko różowy. Wydajność przeciętna. Tonik zawiera w swoim składzie wodę różaną oraz kilka interesujących ekstraktów owocowych i roślinnych. Między innymi ekstrakt z grejpfruta, ze skórki pomarańczy chińskiej, z różańca, z herbaty chińskiej, czy acai. Poza tym znajdziemy w nim papainę, koenzym Q10 i witaminę C. Brzmi bardzo obiecująco, ale jak się sprawdza? 
Otóż tonik C+ Citrus przede wszystkim doskonale odświeża i tonizuje cerę przygotowując ją do dalszych etapów pielęgnacji. Lekko rozjaśnia buzię, koi oraz delikatnie ją nawilża. Ponadto dobrze współgra z innymi kosmetykami, które się później na niego nakłada. Oczywiście nie był to taki cud jak obiecuje producent, patrząc na te wszystkie składniki spodziewałam się dużo lepszego efektu. Nie mniej jednak tonik z Fitokosmetik dobrze się u mnie sprawdził. Dodam jeszcze, że kosmetyk mnie nie podrażnił, nie uczulił, ani nie zapchał. Nie zostawiał też lepkiej warstwy na twarzy. Jeśli chodzi o jego minusy to osobiście nie dopatrzyłam się żadnych. Spotkałam się jednak z opiniami, iż tonik ten pieni się na twarzy. Powiem Wam, że ja nic takiego u siebie nie zauważyłam. Wylewam go zawsze na wacik, przecieram nim buzię i jest ok. Podsumowując, byłam zadowolona z toniku C+ Citrus, chociaż nie jest to hit, który koniecznie trzeba mieć.

Miałyście kosmetyki z tej serii? Jak się u Was sprawdziły?

 
Cena: 9,99 zł
Pojemność: 245 ml
Ważne: 12M / 17.04.2022
Dostępność: Lidl, aktualnie drogerie internetowe
Skład: Aqua, Rosa Damascena Flower Extract, Citrus Paradisi Peel Extract, Citrus Sinensis Peel Extract, Glycerin, Rhodiola Rosea Root Extract, Alanyl Glutamine, Sodium Cocoamphocetate, AntiagEnz (Glycerin, Camelia Sinensis Leaf Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Papain, Anona Cherimolia Fruit Extract, Coenzyme Q10, Lipase, Ascorbic Acid, Rutin, Citric Acid, Malic Acid, Tartaric Acid, Glycolic Acid, Tocopheryl Acetate, Alpha-lipoic Acid, Beta-glucan), PEG-7 Glyceryl Cocoate, Ascorbic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Parfum, CI 19140.

24 komentarze

  1. Kusząco wygląda. Ale przyznam, że odkąd mam tonik z uzdrovisco to nie patrzę już na inne:)
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te kosmetyki bardzo mnie ciekawią, a jeszcze nie miałam okazji i ch testować. Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. Jak z witaminą C to coś dla mnie :) Uwielbiam kosmetyki z witaminą C

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku, ale chętnie wypróbuję. Dobrze się u mnie sprawdzają produkty z wit.C. Życzę Ci zdrowych, spokojnych świąt i wszelkiej pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej ich nie widziałam. Dziękuję za życzenia i również wszystkiego najlepszego w te Święta :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C więc będę miała ten tonik na uwadze 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam aktualnie płyn micelarny i w sumie pozytywnienie mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm nie widziałam nigdzie tego toniku :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebawem wykorzystam do końca mój tonik, więc chętnie ten wypróbuję.
    A za jakiś czas pewnie wrócę do moich sprawdzonych hydrolatów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie używałam żadnych toników:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki ani produktu, ale tonik mnie zaciekawił. Tonik to nieodłączny element mojej pielęgnacji i rozumiem jak można pomijać ten krok. Nasza skóra tego potrzebuje i chociaż nie widać tego od razu, to tonik ma ogromny wpływ na kondycję naszej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. W sumie to ja też, co mnie akurat dziwi. Bardzo lubię ten składnik.

      Usuń
  11. Nie znam tego kosmetyku, ale za polecenie dziękuję😀
    Wszystkiego dobrego na cały Nowy Rok, zdrówka nade wszystko życzę💖🌼😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam z tej serii tonik z witamina C i sprawdzał mi się bardzo dobrze 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak, z tego co pamiętam to były/są dwa albo trzy rodzaje.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.