Garnier, Skóra Wrażliwa, Płyn micelarny 3 w 1

OD PRODUCENTA:
Czy płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej jest dla mnie?
Tak, jeżeli szukasz skutecznego i delikatnego produktu, który działa szybko oraz jest łatwy w stosowaniu. Jednym gestem usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia.
Czym się wyróżnia?
Za pomocą jednego gestu płyn micelarny 3 w 1 skutecznie usuwa makijaż i oczyszcza twarz (w tym oczy i usta), bez potrzeby pocierania.
Jak działa?
Dzięki technologi micelarnej, micele niczym magnes  przyciągają makijaż i zanieczyszczenia, a formuła ze składnikami aktywnymi nawilża i odczuwalnie koi skórę. Efekt: perfekcyjnie oczyszczona skóra bez potrzeby pocierania. Dzięki optymalnej tolerancji produkt ten polecany jest do każdego rodzaju skóry, również wrażliwej. Nie zawiera składników zapachowych.
Jak stosować?
Nałóż na twarz, oczy i usta za pomocą wacika, bez pocierania. Nie spłukuj. Płyn micelarny 3 w 1 dostępny jest w opakowaniu o dużej pojemności 400 ml, które wystarczy na 200 zastosowań* (*na waciku).
 
Garnier, Skóra Wrażliwa, Płyn micelarny 3 w 1 recenzja

Różowy płyn micelarny z Garniera to tak zwany "hit internetów", miał go już chyba każdy. Z rozwagą i dystansem podchodzę do tego typu uwielbianych przez wszystkich kosmetyków, zwłaszcza kiedy mają dużą pojemność. Jakiś czas temu wyhaczyłam jednak ten płyn micelarny na dobrej promocji i postanowiłam go w końcu wypróbować. Kosmetyki do demakijażu to mój "konik", uwielbiam testować coraz to nowsze egzemplarze. Do zmywania makijażu oczu preferuję produkty dwufazowe, a moim ulubieńcem w tej kategorii jest dwufazowy płyn micelarny z olejkiem, również z Garniera. Mam oczy wrażliwe i skłonne do podrażnień, dodatkowo jestem alergikiem, także od kosmetyków do demakijażu mam spore wymagania. Jak możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej, płynu została mi już końcówka, także najwyższa pora napisać o nim parę słów.
 

Garnier, Skóra Wrażliwa, Płyn micelarny 3 w 1 - moja opinia

Płyn micelarny dla skóry wrażliwej zamknięty jest w dużej butli o pojemności aż 400 ml. Jest bardzo wydajny. Spokojnie starcza na kilka miesięcy regularnego używania. Opakowanie jest proste, estetyczne i nie sprawia problemów. Nic się nie wylewa, korek działa bez zarzutu. Sam płyn jest przezroczysty i całkowicie bezzapachowy. Wygląda jak najzwyklejsza w świecie woda. Płyn z Garniera doskonale i błyskawicznie usuwa wszelkiego rodzaju makijaż twarzy i oczu. Nie lepi się i nie zostawia żadnej dziwnej warstwy na twarzy. Wiele klasycznych płynów micelarnych, które testowałam nie sprawdza się u mnie do demakijażu oczu, ponieważ wymagają one wielokrotnego pocierania powieki, co u mnie kończy się podrażnieniem. Tutaj naprawdę tego problemu nie ma. Kosmetyk świetnie rozpuszcza, cienie, kredkę, eyeliner czy tusz. Zwykły makijaż dzienny schodzi praktycznie cały za jednym pociągnięciem. Oczywiście oczy trzeba odrobinę potrzeć oraz czynność zmywania powtórzyć. Jednak płyn ten nigdy mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Przy mocniejszym makijażu oka, schodzi więcej wacików, ale makijaż nadal zmywa się bezproblemowo. Muszę przyznać, że jestem pod dużym wrażeniem płynu micelarnego z Garniera. Nie spodziewałam się, że będzie on aż tak dobry. Nie mniej jednak płyn ten nie zdeklasował mojego ulubieńca, o którym wspominałam wyżej. Dwufaza z olejkiem, również z Garniera, podczas demakijażu oczu daje mi dodatkowe uczucie ukojenia, czego tutaj nie ma. Także za to dla tego płynu ode mnie mały minusik, bo jednak producent na opakowaniu obiecuje nam efekt ukojenia właśnie. Myślę, że to jaki rodzaj kosmetyku do demakijażu wybierzemy, zależy ostatecznie od naszych osobistych preferencji. Ja z płynu micelarnego 3 w 1 do skóry wrażliwej byłam bardzo zadowolona i mogę Wam go polecić.

Miałyście ten płyn? Jak się u Was sprawdził? A może miałyście jakiś inny "hit internetów", który u Was jak na przekór wypadł kiepsko?

 
Cena: od 11,99 zł wzwyż
Pojemność: 400 ml
Ważne: 6M
Dostępność: sieciowe drogerie stacjonarne i internetowe
Skład: Aqua / Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Myrtrimonium Bromide, Poloxamer 184 (F.I.L B178838/0).

46 komentarzy

  1. Bardzo lubię płyny aloesowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety muszę uważać z aloesem, bo mnie czasem podrażnia.

      Usuń
  2. Miałam go kilka razy i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest warty kupienia, szkoda tylko, że nie mają mniejszych opakowań.

      Usuń
  3. Miałam go, ale bez wow. Wolę zdecydowanie bardziej bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z Bielendy preferujesz? Ja lubię ich płyny dwufazowe.

      Usuń
  4. Fajnie, że też jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go i u mnie też się dobrze sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam go od kilku miesięcy i bardzo lubię, u mnie też się sprawdza w 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten w wersji zielonej, ale ten różowy był ok tylko za słąbo trochę zmywał makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielonego jeszcze nie miałam. O proszę ja byłam bardzo zadowolona z tego jak radził sobie właśnie z tą częścią twarzy.

      Usuń
  8. bardzo bardzo lubię ten produkt:) wiele butli jego zużyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten płyn, bardzo jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go bardzo lubię, sprawdza się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go, jest mojej pielęgnacji od kilku lat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też należysz do grona zadowolonych użtkowniczek :)

      Usuń
  12. Mój ulubiony! Najlepszy :) Używam niezmiennie od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. good fluid....

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go i był ok. Ale jednak ciut lepiej oceniam wersję z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam, ale z wodą różaną i był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting post!
    Have a good day
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja mam tak z tym drugim z olejkiem, ale cieszę się, że jesteś zadowolona :)

      Usuń
  18. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tego produktu, więc chyba skuszę się w końcu na jego zakup :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam, aktualnie nawet korzystam i polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zaliczasz się do grona zadowolonych użytkowników.

      Usuń
  20. Produkt akurat nie dla mnie ale recenzja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiadomo, nie każdemu się taki płyn sprawdzi.

      Usuń
  21. Swego czasu używałam go notorycznie i spisywał się super, nie podrażniał . Chwilowo od niego odpoczywam i testuje różne inne tego typu płyny micelarne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam testować nowe płyny micelarne. Fajnie, że u Ciebie też się sprawdzał.

      Usuń
  22. Nie wiem ile już zużyłam butelek tego płynu, ale regularnie do niego wracam i pewnie kupię go jeszcze nie raz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.