Nacomi, Szampon do włosów z olejem arganowym

OD PRODUCENTA: Łagodny szampon do włosów z olejem arganowym, który oferuje naturalne nawilżenie i rewitalizację włosów już w trakcie mycia. Zawarte w szamponie oligoelementy rewitalizują włosy. Cynk ma działanie nawilżające i przeciwłupieżowe, z kolei miedź pobudza włosy do wzrostu.

Nacomi, Szampon do włosów z olejem arganowym
 

Nacomi, Szampon do włosów z olejem arganowym - moja opinia

Niestety szampon z olejem arganowym Nacomi kompletnie się u mnie nie sprawdził. Szkoda, bo bardzo lubię ten składnik w kosmetykach. Opakowanie szamponu to standardowa butelka z ciemnego plastiku z nietrafionym wciskanym zamykaniem, które jest wiecznie brudne. Zapach jest ładny, lekko słodkawy. Kolor szamponu jest przezroczysty o lekko żółtawym zabarwieniu. Konsystencja natomiast bardzo lejąca, przez co zużywa się go więcej niż normalnie. Szampon Nacomi mimo że, jest naturalny i nie zawiera SLES pieni się bardzo mocno. Niestety tutaj kończą się jego zalety. Kosmetyk po rozprowadzeniu na włosach jest jakby tępy w użyciu. Mimo piany, którą wytwarza, trudno się nim myje włosy, ponieważ powoduje taką jakby barierę. Mówiąc najprościej nie ułatwia masowania skóry głowy, włosy stawiają opór. Jakby tego było mało szampon strasznie plącze i kołtuni włosy. Nie pomaga tutaj nawet zastosowanie odżywki lub maski po jego spłukaniu. Włosy po jego użyciu przypominają siano, są szorstkie matowe i suche. Bardzo ciężko jest je rozczesać, nawet tangle teezerem. Moim zdaniem szampon Nacomi oczyszcza zbyt mocno. W efekcie ogołaca skórę głowy oraz włosy ze wszystkiego. Właściwie to bardziej adekwatnie było by tutaj użyć słowa obdziera. Do tego stopnia, że ciężko jest ułagodzić włosy nawet olejkiem. O ich suszeniu suszarką czy dalszej stylizacji nawet nie wspomnę. Jednym słowem dramat. Oczywiście jakiekolwiek obietnice producenta, nie są tutaj spełnione. Szampon Nacomi absolutnie nie nawilża, ani też nie rewitalizuje włosów. Pierwszy raz spotykam się z tak agresywnym kosmetykiem. Ja nie zużyłam go w całości i osobiście go nie polecam, chyba że do używania raz w tygodniu, do bardzo dogłębnego oczyszczenia włosów. Szampon idzie do kosza.

Jakie szampony się u Was nie sprawdziły?


Cena: 27,50 zł regularna; 19,99 zł w promocji
Pojemność: 250 ml
Ważne: ? była na opakowaniu, ale się starła
Dostępność: Hebe
Skład: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Panthenol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Cococ Glucoside, Glyceryl Oleate, Cetrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Parfum, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Tremella Fuciformis Extract, Letinus Edodes Extract, Zinc PCA, Copper PCA, 

22 komentarze

  1. Szkoda, że ten szampon się nie sprawdził. Ja go jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też żałuję, zwłaszcza, że te 20 zł to już jest jakaś kwota.

      Usuń
  3. Nie znam go i chyba nie poznam skoro się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam i dzięki Tobie wiem żeby raczej po niego nie sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, szkoda że się nie sprawdził. Ja uwielbiam szampony Yves Rocher. Ale teraz szukam idealnego w szklanej butelce bądź w kostce :) Ciężkie zadanie przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciężkie nawet, bo szkło się źle transportuje. Może zacznij od Lush'a?

      Usuń
  6. Słyszałam co nieco o tej firmie, ale nie miałam okazji użyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam zapoznać się z tą firmą zaczynając właśnie od szamponu. Cóż, nie wyszło ;)

      Usuń
  7. O kurcze szkoda, że taki klops, nie miałam okazji go chyba poznać, ale markę nacomi bardzo lubię, super sprawdzają się maski algowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i moje włosy też żałujemy. Pewnie jeszcze spróbuję ich innych produktów.

      Usuń
  8. Wielka szkoda, że się nie sprawdził 😐

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że Ci się nie sprawdził bo ta firma ma sporo fajnych kosmetyków:( Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. No, skład rzeczywiście łagodny i dobry, ale szkoda, że się nie sprawdził, a myślałam o nim zupełnie co innego, jak zobaczyłam w opisie olej arganowy. Do tego ta wielka cena :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczyłam na coś zupełnie innego. Bardzo negatywnie mnie zaskoczył.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.