EOLab, Płyn do demakijażu twarzy i oczu

OD PRODUCENTA: Micelarny płyn do demakijażu twarzy i oczu EOLab zawiera ponad 95 % składników pochodzenia naturalnego. Wchodzące w skład płynu składniki – morska woda, ekstrakt z uczepu trójlistnego, olej ze słodkich migdałów, proteiny ryżowe, olej lotosu, olejek różany - chronią skórę przed utratą wilgoci, koją, łagodzą podrażnienia, odmładzają i odświeżają, matują.

EOLab, Płyn do demakijażu twarzy i oczu recenzja

EOLab, Płyn do demakijażu twarzy i oczu - moja opinia

Płyn do demakijażu EOLab kupiłam w Tesco razem z jego kolegą tonikiem, o którym pisałam ostatnio. Kosmetyk zamknięty jest w typowej plastikowej butelce z korkiem typu press cap. Wszystkie napisy na opakowaniu są w języku rosyjskim, więc nie wiadomo co nam producent obiecuje. Patrząc po tym co znalazłam w internecie to całkiem dużo. Zapach płynu micelarnego EOLab jest przyjemny, lekko kwiatowy i słabo wyczuwalny, jego kolor zaś żółtawy. Na co dzień noszę bardzo prosty makijaż: podkład, korektor, puder, bronzer i tusz do rzęs. W związku z tym wszelkiego rodzaju preparaty do demakijażu nie mają u mnie trudnego zadania do wykonania. Płyn micelarny EOLab bardzo dobrze radzi sobie ze zmywanie makijażu twarzy. Pięknie usuwa wszystkie użyte kosmetyki. Jeśli zaś chodzi o makijaż oczu, to tutaj niestety jest trochę słabiej. Zmywa tusz, eyeliner oraz cienie, ale nie robi tego za jednym pociągnięciem. Co za tym idzie nie obejdzie się bez pocierania i powtórnego zmywania makijażu, czego osobiście nie lubię. Poza tym kosmetyk nie wywołuje podrażnień, nie uczula i nie wysusza skóry. Jest bardzo delikatny oraz komfortowy w użyciu. Jeśli chodzi o jakieś matowienie czy odmładzanie to nie zauważyłam. Wydajność jest średnia. W moim odczuciu jest to dobry płyn micelarny ze świetnym składem, który warto wypróbować. Mnie osobiście nie zachwycił do tego stopnia abym chciała go kupić ponownie, z racji tego, że znam kosmetyki, które działają lepiej.

Miałyście ten płyn micelarny? Jakie kosmetyki naturalne są u Was w użyciu?


Cena: 13,99 zł
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M / 06.2021
Dostępność:  Tesco
Skład: Aqua, Vegetable Glycerin, Sea Water,Organic Bidens Tripartia Flower Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Rice Protein, Nelumbo Nucifera Seed Oil, Rosa Damascena Essential Oil, Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sorbic Acid.

26 komentarzy

  1. Nie używałam tego produktu, nie miałam również niczego tej marki. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się staram wprowadzać więcej naturalnych kosmetyków do mojej pielęgnacji.

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten płyn i myślę, że wpiszę go sobie na chciej listę do przetestowania, bo szukam właśnie różnych alternatyw w tej kategorii 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno go kupię przy okazji zakupów w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale bardzo podoba mi się szata graficzna produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam podobne opinie o jego (nie)skuteczności, dlatego się nie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja czytałam dużo zachwytów, a tu tak pół na pół. Dobrze, że mnie nie uczulił tak jak tonik z tej firmy.

      Usuń
  6. Na razie mam sporo innych produktów do demakijażu, więc pewnie prędko go nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje zapasy w tej kwestii są nieubłagane. Płynów do demakijażu nie będę kupować przez najbliższe pół roku;))))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kiedyś z ciekawości go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go. Od lat, niezmiennie, używam taki różowy płyn micelarny z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tego akurat nie miałam. aktualnie używam z tołpy :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam sporo dobrego o ich kosmetykach ale niestety sama jeszcze niczego nie testowałam:) Dobrze, że się sprawdził:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie cały bajer polega na tym, że się nie do końca sprawdził.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.