Barwa Naturalna, Stabilizujący tonik ryżowy z kompleksem witamin

OD PRODUCENTA: Tonik ryżowy stabilizująco - odżywczy inspirowany domowym zabiegiem oczyszczania i regeneracji skóry twarzy wodą ryżową. Tonik zapewnia odświeżenie cery, przywraca naturalne pH skóry już po pojedynczej aplikacji. Usuwa codziennie zanieczyszczenia, obumarły naskórek. Jednocześnie odżywia, pielęgnuje i utrzymuje wysoki poziom nawilżenia skóry dając efekt rozświetlenia. Polecany do stosowania na dzień i noc, dla każdego rodzaju skóry.
 
Barwa Naturalna, Stabilizujący tonik ryżowy z kompleksem witamin opinie

Barwa Naturalna, Stabilizujący tonik ryżowy z kompleksem witamin - moja opinia

Tonik ryżowy kupiłam w Drogerii Natura. Była to dla mnie zupełna nowość. Do tej pory, firma Barwa kojarzyła mi się jedynie z kremem Siarkowa Moc. Do zakupu zachęciła mnie ładna szata graficzna opakowania, niska cena oraz ciekawy skład. Tonik zawiera w sobie takie substancje jak wyciąg z ryżu, biotyna, panthenol, flawonidy, glukonolakton czy sok z aloesu. Powiem szczerze, nie mam większych wymagań co do toniku do twarzy i zdecydowanie większość z tych, które używałam się u mnie sprawdziła. Tonik ryżowy jak widać na zdjęciu zamknięty jest w klasycznej plastikowej butelce o pojemności 300 ml. Sam kosmetyk jest przezroczysty i ma dosyć specyficzny, intensywny aczkolwiek przyjemny zapach. Warto wziąć to pod uwagę, jeśli macie wrażliwe nosy. Tonik sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Fajnie odświeżał cerę, tonizował i przygotowywał ją do dalszych etapów pielęgnacji. Przy dłuższym używaniu zmniejszył świecenie się cery i faktycznie spowodował, że buzia była bardziej  promienna. Ponadto tonik mnie nie uczulił, ani nie zapchał. Nie pozostawiał też żadnej lepkiej warstwy na twarz. Osobiście z toniku ryżowego Barwa byłam zadowolona i mam ochotę sięgnąć po inne kosmetyki tej firmy. Myślę, że śmiało można go wypróbować, jeżeli komuś nie przeszkadzają mocne zapachy kosmetyków.


Miałyście jakieś kosmetyki z Barwy? Jak się u Was sprawdziły?


Cena: 5,99 zł
Pojemność: 300 ml
Ważne: 6M / 09.2021
Dostępność: Drogerie Natura
Skład: Aqua, Oryza Sativa Seed Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa Extract, Glycerin, Biotin, Panthenol, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Bioflavonoids, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Pyridoxine HCL, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Linalool, Limonene, Benzyl Salicylate, Coumarin, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate.

32 komentarze

  1. Mi akurat ta firma kojarzy się z szamponami do włosów, które lubiłam. Ten tonik mnie ciekawił, ale potem wiele osób pisało o nim jak o bublu, więc nie wiem czy chcę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mnie zaskoczyłaś, jak widać co cera to opinia inna. Ja byłam zadowolona, ale nie mam wygórowanych wymagań co do toniku.

      Usuń
  2. Myślę, że kupię i wypróbuję jak znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tego produktu. Pewnie dlatego, ze do Natury mi nie po drodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś go widziałam, chyba ta seria w Lidlu była, ale mnie jakoś nie skusił, choć lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo się już o nim naczytałam. Mam ochotę go poznać, ale najpierw muszę wykończyć część zapasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Najpierw w ruch idą posiadane kosmetyki.

      Usuń
  6. Zaciekawił mnie ten tonik - jak go spotkam to pewnie go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego toniku, a z Barwy mam tylko mydło siarkowe do mycia twarzy, ale biorąc pod uwagę, że dobrze mi się sprawdza, to może bym się skusiła na inne kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam go, ale jeśli go gdzieś zobaczę, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej firmy, tonik wygląda zachęcająco, przy okazji może przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, a ja o toniku ryżowym jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo, nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym tonikiem, przyznam że mnie zainteresowałaś natomiast cena bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie tego toniku rzeczywiście bardzo ładne i sama pewnie skusiłabym się na niego ze względu na szatę graficzną :D Cieszę się, że jesteś z niego zadowolona, mnie bardzo nim zaciekawiłaś i chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę markę, ale do tej pory nic z niej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam marki, ale zaciekawiłaś mnie tym tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.