Wibo, Feather Brow Creator, kredka do brwi

OD PRODUCENTA: Precyzyjna kredka do brwi do wykonania makijażu metodą piórkową. Dzięki niej brwi będą idealnie podkreślone w pożądanym kształcie. Innowacyjna i cienka końcówka gwarantuje perfekcyjne wymodelowanie, a długotrwała formuła zagwarantuje nam efekt perfekcyjnych brwi przez wiele godzin. Dostępna w dwóch odcieniach SOFT BROWN i DARK BROWN.
 
Wibo, Feather Brow Creator, kredka do brwi

Kredkę Feather Brow Creator z Wibo kupiłam oczywiście na promocji w Rossmannie. Zachęcił mnie fakt iż kredka ta ma bardzo cienki rysik, który powinien ułatwić precyzyjne podkreślenie brwi. W makijażu brwi zależy mi przede wszystkim na utrwaleniu niesfornych włosków. Dlatego też swoje brwi najczęściej maluję żelem, który nadaje im trochę koloru i jednocześnie trzyma w ryzach ich kształt. Jeśli potrzebuję dodatkowego wypełnienia rysunku brwi, uzupełnieniu ubytków lub nadaniu im mocniejszego charakteru sięgam po kredkę. Kiedyś używałam do tego celu cieni, ale preferuję jednak kredkę.
 

Kredka Wibo Feather Brow Creator jest dodatkowo zapakowana w kartonik, na którym widnieje instrukcja w jaki sposób pomalować sobie brwi. Opakowanie różni się kolorem w zależności od odcienia kredki, co uważam za plus. Sam kosmetyk ma bardzo prosty i ładny design. Ot zwykła smukła plastikowa tubka ze srebrnymi napisami. Opakowanie jest porządne, napisy się nie ścierają a skuwki się nie wyrabiają. Na górze kredki, tam gdzie widniej nazwa firmy mamy rysik, na dole zaś grzebyk. Dzięki temu przy codziennym makijaż od razu wiadomo którą stronę otworzyć.
 
Wibo Feather Brow Creator dark brown

Wibo, Feather Brow Creator, kredka do brwi - moja opinia

Kredka do brwi Wibo jest dostępna w dwóch odcieniach. Ja zdecydowałam się na ten ciemniejszy, dark brown, bo wydawało mi się, że będzie lepiej pasował do moich naturalnych brwi. Kolor ten to średni neutralny brąz. W moim odczuciu jest on bardzo twarzowy i nie odcina się od mojego naturalnego odcienia brwi. Osobiście wolę jednak bardziej chłodne kolory. Poza tym kredka jest faktycznie precyzyjna oraz bardzo wygodna w użyciu, dzięki temu że ma tak cienki rysik. Jest on twardy, ale maluje się nim bez problemu. Kredka jest bardzo dobrze napigmentowana. Jest również trwała i się nie rozmazuje. U mnie wytrzymuje od momentu pomalowania nią brwi, aż do ich zmycia. Kredką z Wibo można dorysować pojedyncze włoski, podkreślić brwi w delikatny sposób lub uzyskać mocy efekt. Dodatkowym atutem tego kosmetyku jest fakt, iż ma on dołączony grzebyk, który pozwala nam na roztarcie kredki, ale również wyczesanie i ułożenie brwi. Bardzo lubię takie produkty 2 w 1, bo można ich użyć wszędzie. Oczywiście kredka to nie żel, więc nie utrwala włosków w miejscu, ale tego chyba nikt nie oczekuje. Na sam koniec dodam, że kredka nigdy mi się nie złamała i jest wydajna. Podsumowując, mimo tego że nie do końca odpowiada mi jej kolor, to kredka Wibo Feather Brow Creator sprawdziła się u mnie bardzo dobrze i byłam z niej naprawdę zadowolona. W związku z tym myślę, że mogę ją Wam śmiało polecić.

Jaki jest Wasz ulubiony kosmetyk do malowania brwi? Dajcie koniecznie znać w komentarzu.


Cena: 17,49 zł regularna; 11,99 zł w promocji; 7,56 zł cena w momencie zakupu
Pojemność: 5g
Ważne: 6M
Dostępność: Rossmann
Skład: Hydrogenated Castor Oil, Synthetic Japan Wax, Stearic Acid, Mica, Talc, Synthetic Beeswax, Squalane, Sorbitan Sesquioleate, Hydrogenated Coco-Glycerides, C10-18 Triglycerides, Tocopherol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, [+/-]: CI 77499, CI 77492, CI 77491, CI 77891.

18 komentarzy

  1. Efekt rzeczywiście jest widoczny, jednak ja nie potrzebuję tego typu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo bardzo ładny efekt! Nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba i będzie tak naturalnie wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest kwestia tego ile się nałoży, tą kredką akurat łatwo jest się delikatnie pomalować :) Ale można też mocno, z tym że ja nie lubię.

      Usuń
  3. Faktycznie niezły efekt. Ja używam pędzelka i cienia do brwi, bo zawsze myślałam, że po kredkach pozostają wyraźne kreski. A tutaj takie zaskoczenie, że jednak może to dobrze wyglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. jak ktoś lubi mieć kreseczki dorysowane na brwiach to czemu nie, ja to zawsze wyczesuję grzebykiem, żeby tak się bardziej "zlało" z moim naturalnymi brwiami.

      Usuń
  4. Bardzo ładny efekt :) Lubię ich produkty do brwi i te z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś tę kredkę. Ogólnie używam tylko kredek z Wibo, bo kolory mi bardzo odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.