Isana, Szampon w kostce granat, do włosów normalnych

OD PRODUCENTA: Isana kocha Ziemię. Formuła nawilżająca o zapachu owocu granatu. Do włosów normalnych. Produkt odpowiedni dla wegan. Działanie pielęgnacyjne. Szampon w kostce o zapachu granatu rozpieszcza Twoje zmysły, a jednocześnie delikatnie i oszczędzająco oczyszcza w naturalny sposób. Zawarte w szamponie oleje rycynowy i oliwkowy wspomagają pielęgnację włosów: bez ich obciążania, syntetycznych barwników, silikonów.
Sposób użycia. Szampon w kostce nawilżyć i kilkakrotnie potrzeć nim mokre włosy. Powstałą pianę delikatnie wmasować we włosy i dokładnie spłukać. Po użyciu dobrze wysuszyć kostkę i ponownie stosować.
 
Isana, Szampon w kostce granat, do włosów normalnych receznja

Kosmetyki w kostce kuszą mnie od dłuższego czasu, z racji tego iż są przyjazne dla środowiska oraz przynajmniej w teorii bardziej wydajne. Aktualnie wiele firm wypuszcza swoje wersje takowych produktów, dzięki czemu są one lepiej dostępne. Na przykład w popularnych drogeriach. Szampon w kostce z Isany, jak się łatwo domyślić, kupiłam na promocji w Rossmannie. To już drugi kosmetyk w takiej formie jaki mam okazję używać. Pierwszym był peeling do ciała LoveBar. Szampon z Isany jest dostępny w dwóch wersjach zapachowych, pierwsza to kokos i mango, druga to granat. Jako że oba kosmetyki przeznaczone są do włosów normalnych, to zdecydowałam się na granat. Moje włosy są co prawda przetłuszczające się, ale nie zawsze sięgam po kosmetyki stricte do mojego typu włosów. Głównie z tego względu, iż potrafią być one bardzo wysuszające dla skóry głowy, co na dłuższą metę mi nie służy.
 
Szampon w kostce Isana

Isana, Szampon w kostce granat, do włosów normalnych - moja opinia

Szampon w kostce z Isany zapakowany jest tylko w mały kartonik. Nie mamy tu ani grama plastiku, całość jest więc jak najbardziej w duchu #lesswaste. Sam szampon jak się łatwo domyślić, wyglądem przypomina tradycyjną białą kostkę mydła. Zapach suchej kostki jest średnio intensywny i całkiem przyjemny, taki mydlany granat. Chociaż gdybym nie wiedziała, że to ten owoc właśnie, to chyba bym nie zgadła. Niestety po zmoczeniu i wmasowaniu szamponu we włosy, jego zapach przywodzi mi na myśl aromat kociej kuwety. Przepraszam, ale naprawdę takie było moje pierwsze skojarzenie. Na szczęście zapach nie jest mocny i nie zostaje na włosach. Ogólnie do przeżycia. 
 
Szampon jest bardzo łatwy w użyciu, chociaż przyznaję, że musiałam nauczyć się z nim obchodzić. Kostkę zwilżam wodą i najpierw rozcieram lekko w dłoniach. Uzyskuję w ten sposób delikatną kremową pianę. Takimi namydlonymi dłońmi przejeżdżam po włosach, a następnie pocieram je również samą kostką. Szampon wydziela naprawdę dużą ilość piany, z tym że jest ona drobniutka, przez co szybko i łatwo rozprowadza się na całej głowie. Na początku miałam wrażenie, że aplikuję zbyt małą ilość kosmetyku, jednak po spojrzeniu w lustro okazało się, że jest go aż nadto. Poza tym szampon bez problemowo się spłukuje.
 

Szampon w kostce z Isany przede wszystki robi to co powinien, czyli porządnie myje włosy. Nie obdziera ich jednak ze wszystkiego i nie pozostawia skrzypiąco czystych, czego ja osobicie nie lubię. Chciałam jednak zauważyć iż moje włosy są cienkie i nie mam ich dużo na głowie, więc nie miałam nigdy problemu z ich dokładnym umyciem. Możliwe, że przy grubszych i gęstych włosach, spenetrowanie szamponem całej ich powierzchni będzie bardziej czasochłonne, a efekt gorszy. Szampon pozostawia włosy ładne i przyjemne w dotyku. Nie plącze ich, chociaż ja i tak zawsze używam odżywki. Szampon mnie nie uczulił, nie podrażnił, ani nie przesuszył skóry głowy, nie spowodował też łupieżu. Jeśli chodzi o przetłuszczanie się włosów, to nie zauważyłam żadnej różnicy. Włosy muszę myć nadal co dwa dni, ale też nie oczekiwałam jakiegoś działania w tym kierunku. Poza tym szampon jest bardzo wydajny. Aktualnie, na tych zdjęciach, została mi około 1/4 kostki. Ja używam go na zmianę z tradycyjnym szamponem, myślę jednak, że taka kostka spokojnie starczy na 3 miesiące regularnego stosowania. 

Podsumowując szampon w kostce z Isany sprawdził się u mnie dobrze i zachęcił mnie do sięgnięcia po inne kosmetyki w takiej formie. Może nie zachwycił mnie jakoś mocno swoim działaniem, a szczególnie zapachem, ale ogólnie jestem z niego zadowolona. Ot taki zwykły szampon do codziennego stosowania. Osobiście uważam, że warto go wypróbować, zwłaszcza jeśli macie włosy normalne. Ja nie planuję kupić go ponownie, głównie z tego względu iż chcę przetestować inne szampony w kostce dostępne na rynku.

I teraz moje pytanie do Was, jakie szampony w kosce polecacie? Używacie w ogóle takich kosmetyków? A może miałyście właśnie ten z Isany?


Cena: 14,99 zł regularna; 11,79 zł na promocji
Pojemność: 65 g
Ważne: 12M
Dostępność: Rossmann, marka własna 
Skład: Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Coco-Sulfate, Triticum Vulgare (Wheat) Starch, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Palm Glycerides, Aqua, Lauryl PCA, Cocamidopropyl Betaine, Ricinus Communis Seed Oil, Glyceryl Stearate, Olea Europaea Fruit Oil, Parfum, Sodium Chloride, Limonene, Linalool, CI 77891.

44 komentarze

  1. Nie wiem, czy zdołam przekonać się do szamponu w kostce. Cena, biorąc pod uwagę wydajność, wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena wysoka? To mnie zaskoczyłaś, bo dla mnie jest ok. Myślę, że ostateczna wydajność będzie u każdego trochę inna. Ja używam tego szamponu już prawie 4,5 miesiąca.

      Usuń
  2. Jak na razie miałam jeden szampon w kostce i nie byłam zadowolona. Ale kupiłam kolejne, z Lidla, i będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych Lidlowych, może się skuszę. Mam nadzieję, że teraz będziesz bardziej zadowolona.

      Usuń
  3. Miałam ten z Isany, ale w tej drugiej wersji. Nie był zły, ale jakoś bardziej pasował mi ten z 4szpaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co najlepiej sprawdza się u mnie szampon w kostce Mydlarni Cztery Szpaki ;) Świetnie się pieni, domywa włosy i nie przyspiesza przetłuszczania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba, która poleca te szampony, muszę wypróbować.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze szamponu w kostce, ale bardzo mnie kuszą szampony w takiej formie. Muszę pamiętać, żeby kupić inną wersję zapachową, bo niezbyt przyjemny jest dla mnie zapach kociej kuwety:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że tylko ja mam takie skojarzenia, ten zapach jest po prostu taki kwaśny :P Na szczęście szampon sam w sobie fajny.

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze takiego szampony w kostce, ale lubię markę Isana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że dopiero zaczynają się robić popularne.

      Usuń
  7. Niedawno kupiłam szampon w kostce właśnie od Isany, ale jeszcze go nie wypróbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam inny nie isany i calkiem fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie szampony też przypadły Ci do gustu.

      Usuń
  9. Słyszałam o tych szamponach całkiem niezłe opinie. Ale jakoś sama marka mnie nie przekonuje akurat w takich produktach. Jak wspominałam na ig miałam nature box i alterrę jeśli chodzi o szampony w kostce i w sumie podobała mi się taka forma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pamiętam co polecałaś. No Isana może się jakoś z super jakością nie kojarzy, ale jak każda firma ma swoje perełki.

      Usuń
  10. Z isany nie miałam. Kupiłam kiedyś z lidla, z marki cien ale nie polecam. Miałam też szampon w kostce z nature box z awokado i ten spisał się dobrze. Teraz wróciłam do szamponów w płynie, ale chociaż butelki ma z recyklingu, więc trochę jestem eco;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tych z Lidla słyszałam, ale jak nie polecasz to widzę, że muszę więcej o nich poczytać, bo myślałam żeby kupić. Ja mam swój ulubiony szampon w płynie, więc używam tak pół na pół. Docelowo chciałabym odejść od plastiku w tym temacie.

      Usuń
  11. o! Nie wiedziałam że Isana ma w ofercie mydło w kostce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat jest szampon, ale mydło też pewnie mają, chociaż osobiście wolę Alterrę ;P

      Usuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Mam jeden szampon w kostce z nature box, jest naprawdę fajny ale na razie sobie czeka w kolejce, muszę wykończyć płynne szampony :D Chyba jednak jestem ich entuzjastką, chodź kostka ma wiele plusów :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób jest zadowolonych z tych szamponów Nature Box. To życzę szybkie zużycia szamponów :)

      Usuń
  13. Nie miałam nigdy szamponu w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze szamponu w kostce ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś ta forma szamponu mnie nie przekonuje. Boję się, że przy moich grubych włosach się taki szampon nie sprawdzi albo jego aplikacja zajmie mi wieki 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja akurat jest bardzo łatwa i szybka, ale rozumiem, że można mieć wątpliwości co do takiej formy. Ja się długo wzbraniałam przed wypróbowaniem, bo właśnie wydawało mi się, że to się totalnie nie sprawdzi. Na szczęście się myliłam :)

      Usuń
  16. Jeszcze nie używałam szamponu w kostce, więc trudno mi coś polecać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem przekonana do szamponów w kostce, ale może kiedyś skuszę się przetestować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest to rozwiązanie dla każdego, ale moim zdaniem warto chociaż raz spróbowa.

      Usuń
  18. It looks good. I haven't tried that brand yet. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakos nie po drodze mi z szamponami w kostce. Mam wrażenie, że słabo się pienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam jak na razie ten jeden, więc nie wiem. Nie powiedziałabym, że słabo się pieni, tylko ta piana jest mniejsza i bardziej delikatna, ale z pokryciem całych włosów nie było problemu.

      Usuń
  20. Słyszałam już o teym szamponie Isany, ale nie miałam jeszcze okazji go używać. Nie stosowałam jeszcze żadnego szamponu w kostce, ale mnie kuszą. Jestem ciekawa jak mi przypasuje szampon w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku jest aktualnie z czego wybierać w tym temacie, także polecam coś wypróbować, bo to całkiem fajna sprawa.

      Usuń
  21. Z jednej strony kusi mnie wypróbowanie różnych szamponów w kostce, a z drugiej... mam jeden sprawdzony od ponad roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz coś sprawdzonego, to szkoda zmieniać. Z drugiej jednak strony... :P

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.