Biotaniqe, CBD Oil Anti-Aging Therapy, Olejek do twarzy regenerujący all-in-one

OD PRODUCENTA: Olejek Regenerujący All-In-One to 99% naturalny, multifunkcyjny eliksir, który swoje potężne właściwości zawdzięcza unikalnej kompozycji CBD organicznego oleju z konopi siewnej, bogatego oleju Moringa, oleju ze słodkich migdałów oraz witaminy E. Nietłusta formuła działa silnie antyoksydacyjnie, hamuje oznaki starzenia. Przyspiesza regenerację komórek, stymuluje produkcję kolagenu. Spłyca zmarszczki, uelastycznia skórę. Wyrównuje koloryt, intensywnie wygładza cerę, poprawia jej teksturę. Zmniejsza pory. Skóra gładka, elastyczna i wypoczęta.
Olej Moringa intensywnie regeneruje naskórek, neutralizuje działanie promieni UV. Witamina E działa antyoksydacyjnie, intensywnie uelastycznia skórę oraz spłyca zmarszczki.
Innowacja w naturalnym odmładzaniu skóry! CBD OIL (Kanabidiol) to czynny związek organiczny pozyskiwany z konopi siewnej. Jest uznany za najważniejszą substancję aktywną medycznej marihuany o bardzo szerokim spektrum działania. Cechuje go wysoka zawartość kwasu linolowego (LA) i alfa-linolenowego (ALA) oraz witaminy A, E i K. Działa na skórę wielopoziomowo: spowalnia i zapobiega starzeniu się komórek, wspiera naturalne mechanizmy obronne, chroni przed wolnymi rodnikami, widocznie odmładza naskórek. Jest doskonały w walce z trądzikiem.
Sposób użycia: Nanieś 1 - 2 krople olejku na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu, końcówki włosów lub dodaj do kremu.
 
Biotaniqe, CBD Oil Anti-Aging Therapy, Olejek do twarzy regenerujący all-in-one

Biotaniqe, CBD Oil Anti-Aging Therapy, Olejek do twarzy regenerujący all-in-one - moja opinia

Regenerujący olejek do twarzy Biotaniqe kupiłam kilka miesięcy temu na promocji w Rossmannie. Ogólnie mam raczej mieszane uczucia co do tego typu kosmetyków, ponieważ moja cera jest mieszana oraz z tendencją do trądziku. Wydaje mi się, że wszelkiego rodzaju olejki to nie jest coś co sprawdzi się na mojej buzi, z drugiej jednak strony jak nie spróbuję to się nie dowiem. Olejek Biotaniqe kupiłam z myślą o używaniu go do masażu twarzy za pomocą płytki gua sha oraz jako dodatkową porcję nawilżenia w okresie wczesnowiosennym. Kosmetyk ten zawiera w swoim składzie olejek z konopi siewnej, który w teorii powinien pomagać w walce z trądzikiem, więc był to też jakiś argument, który przekonał mnie do zakupu. Olejek Biotaniqe stosowałam średnio dwa razy w tygodniu solo i zawsze na noc. W związku z tym ciężko mi określić jego wydajność, ale mam wrażenie, że jest to kosmetyk, który starcza na dłużej.
 
CBD Oil Biotaniqe
 
Olejek CBD Biotaniqe jak możecie zobaczyć na zdjęciu, zamknięty jest w wygodnej szklanej buteleczce z pipetką. Opakowanie jest porządne i nie było z nim problemów. Sam olejek ma przyjemny, świeży, kwiatowy zapach, który bardzo mi odpowiada. Wydaje mi się, że dominuje tutaj moringa. Kosmetyk ma bardzo płynną i rzadką konsystencję. Jest zaskakująco lekki oraz mało tłusty, jak na olejek oczywiście. Świetnie rozprowadza się na twarzy oraz całkiem szybko się wchłania, pozostawiając cerę zdrowo błyszczącą. Nie daje uczucia warstwy na twarzy, nie wygląda tłusto, ani się nie lepi. Jednak dla mojej mieszanej cery, olejek ten nie nadaje się do stosowania na dzień. Na noc sprawdza się super, jest też idealny do masażu twarzy.
 
Regenerujący olejek do twarzy Biotaniqe CBD

Przejdźmy teraz do działania. Zacznę od tego, że olejek do twarzy Biotaniqe nie zrobił mojej trądzikowej cerze żadnej krzywdy. Nie zapychał mnie, nie zaostrzył zmian skórnych, nie zwiększył przetłuszczania się cery. Co do samego trądziku to w moim odczuciu kosmetyk ten nie ma wpływu na niedoskonałości czy rozszerzone pory. Owszem, zmniejsza trochę stan zapalny, jeśli wybuduje się duża krosta, ale samego trądziku w moim przypadku nie redukuje. Nie spodziewałam się po nim działania w tym temacie, także nie uważam tego za minus.  
Natomiast patrząc na pozostałe działanie to olejek Biotaniqe naprawdę pięknie regeneruje oraz wycisza skórę. Łagodzi wszelkie podrażnienia, miejscowe przesuszenia, powyciskane krostki czy stany zapalne. Olejek również świetnie nawilża cerę oraz daje przyjemne uczucie ukojenia. W ogólnym rozrachunku zauważyłam, że moja buzia stała się bardziej promienna, wypoczęta i gładka. Ponieważ nie używałam tego olejku co noc, to ciężko jest mi stwierdzić czy ma działanie przeciwstarzeniowe. Nie mniej jednak wydaje mi się, że moje zmarszczki są mniej widoczne a twarz jest bardziej jędrna. Z drugiej strony może to być też zasługa masażu jaki wykonuje. Tak czy inaczej z olejku do twarzy Biotaniqe jestem bardzo zadowolona i używam go z przyjemnością, nawet podczas ostatnich upałów. Myślę, że mogę Wam ten kosmetyk polecić.

Używacie olejków do twarzy? Jaki jest Wasz ulubiony i dlaczego?


Cena: 34,99 zł regularna; 24,99 zł w promocji
Pojemność: 30 ml
Ważne: 12.2022
Dostępność: Rossmann
Skład: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Ethylhexanoate, Cannabis Sativa Seed Oil, Cannabis Sativa Flower/Leaf/Stem Extract, Moringa Oleifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Glycine Soja Oil, Tocopherol, Squalane, Beta-Sitosterol, Parfum.
 
100% Vegan. Nietestowany na zwierzętach. Przebadany dermatologicznie. Nie zawiera mikroplastiku, parafiny, barwników.

14 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam, jak na mój pierwszy od lat olejek do twarzy, to naprawdę daje rade.

      Usuń
  2. Thanks for your review, it's a great post
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki masaż twarzy musi być super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo przyjemny, zwłaszcza jak go rozszerzymy na kark i ramiona.

      Usuń
  4. Nie miałam tego olejku :) Generalnie z samego Botanique niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak teraz myślę, że ja już kilka ich kosmetyków przerobiłam.

      Usuń
  5. Nie testowałam jeszcze kosmetyków z olejkiem CBD, ale jeden podobny produkt mam w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejki do twarzy, tego jeszcze nie miałam : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam cerę mieszaną i nie mam obaw o stosowanie olejków. Najlepiej spisują się na noc. Ten też będę miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dobrze dobierz, to faktycznie nie ma czego się bać.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.