Nacomi, Przeciwtrądzikowy peeling do twarzy z korundem

OD PRODUCENTA: Przeciwtrądzikowy peeling do twarzy. Uzyskaj efekt mikrodermabrazji w domowym zaciszu i zapanuj nad dokuczliwym trądzikiem! Kremowy peeling z ekstraktem z pokrzywy zmniejszy wydzielanie sebum zapobiegając powstawaniu zmian trądzikowych i jednocześnie zadba o nawilżenie oraz regenerację Twojej skóry.
Sposób użycia: nałóż nieco peelingu na skórę twarzy i masuj okrężnymi ruchami. Po 5 minutach zmyj.
 
Nacomi, Przeciwtrądzikowy peeling do twarzy z korundem

Peeling Nacomi kupiłam dosyć dawno temu na promocji w Hebe. Miałam ochotę na jakiś kosmetyk tej marki i akurat kończył mi się peeling. Do zakupu zachęcił mnie opis na opakowaniu oraz fakt iż kosmetyk ten jest dedykowany do cery mieszanej oraz trądzikowej, czyli niestety mojej. Peeling znajduje się w typowej plastikowej tubce zamykanej na klik. Proste i wygodne opakowanie, które łatwo można rozciąć, aby wydobyć resztki produktu. Poza tym podoba mi się kolorystyka oraz prosty design tubki.
 
peeling z korundem Nacomi

Nacomi, Przeciwtrądzikowy peeling do twarzy z korundem - moja opinia

Peeling Nacomi ma gęstą, kremową, otulającą konsystencję, co mi osobiście odpowiada. Jeśli jednak wolicie bardziej żelowe, lekkie kosmetyki, to ten może nie być dla Was. Jego zapach jest delikatny, lekko ziołowy, słodkawy, odrobinę olejkowy. Moim zdaniem naprawdę ładny. Peeling bardzo łatwo rozprowadza się na twarzy i z niej nie spływa. Kosmetyk nie jest tłusty, ale podczas jego używania czuć na buzi taką treściwą kremowość. Peeling z Nacomi zawiera w sobie korund, który jest niezwykle drobny, ale również dosyć ostry. Dzięki temu kosmetyk świetnie złuszcza martwy naskórek oraz pięknie oczyszcza cerę. Buzia po tym peelingu jest niesamowicie gładka i rozświetlona, a pory wydają się być mniejsze. Przy regularny używaniu widać poprawę jakości cery. Mimo tego, że kosmetyk ten jest mocnym zdzierakiem, to moja buzia po jego użyciu nigdy nie była podrażniona czy przesuszona, a wręcz przeciwnie. Miałam wrażenie, że jest nawilżona. Myślę, że to połączenie korundu z mocno kremową formułą daje taki efekt. Nie mniej jednak cery delikatne czy wrażliwe powinny na ten peeling uważać.

Jeśli chodzi o obiecane działanie przeciwtrądzikowe to szczerze powiedziawszy byłam zaskoczona iż producent deklaruje je na opakowaniu. Rodzaje trądziku są różne i jeśli mamy ropne sączące się zmiany to peelingu mechanicznego nie powinnyśmy używać w ogóle, bo możemy sobie zaszkodzić. W moim przypadku, gdzie mam sporo małych grudek, nie zauważyłam zbytniej różnicy, ale też nie oczekiwałam w tej kwestii jakiejś poprawy.

W ogólnym rozrachunku jestem naprawdę zadowolona z peelingu Nacomi. Bardzo przypadła mi do gustu jego konsystencja, zapach oraz działanie. Osobiście bardzo go polecam, ale mam świadomość tego iż nie będzie to kosmetyk dla każdego.

Jakie peelingi wolicie enzymatyczne czy mechaniczne? Miałyście ten z Nacomi, a może macie jakiś swoich ulubieńców z tej firmy?


Cena: 24,99 zł regularna; 14,99 zł w promocji
Pojemność: 85 ml mój egzemplarz; 75 ml teraz
Ważne: 05.2022
Dostępność: Hebe
Skład: Aqua, Alumina, Vitis Vinifera Seed Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Glycerin, Cetyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Stearic Acid, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Urtica Dioica Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Parfum, Dehydroacetic Acid, CI 47005, CI 42090, CI 73015.

22 komentarze

  1. Miałam go, nawet 2 razy, ale nie do końca odpowiada mi ta formuła. Dla mnie jest taka jednak olejkowa trochę - czuć tą tłustość lekką, a ja wolę oczyszczająco typowo formuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie napisałam, że nie będzie dla każdego. Ja byłam zaskoczona tą formułą na początku, ale bardzo mi przypadła do gustu, ponieważ daje takie uczucie ukojenia.

      Usuń
  2. Ciekawy w działaniu, choć część o trądziku faktycznie powinna być przynajmniej doprecyzowana. Przy niektórych faktycznie można sobie nieźle zaszodzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego peelingu jeszcze nie miałam. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing review
    Thanks for sharing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesuje mnie ten peeling i myślę, że go przetestuję w końcu 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie wolę mechaniczne peelingi, ale tego z Nacomi nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale teraz dla odmiany skusiłam się na enzymatyczny :)

      Usuń
  7. I would to try this product!
    Very tempting!

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie, ale na pewno może się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam kilka kosmetyków Nacomi, ale ich peelingu jeszcze nie mialam :) Co prawda wolę peelingi enzymatyczne, ale na mechaniczne też czasem się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo to kwestia preferencji, ten jest akurat mocny. Ciekawa jestem co kupiłaś :)

      Usuń
  10. Całkiem dobrze wypadł :) będę o nim pamiętać na przyszłość, bo akurat dziś kupiłam inny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.