Duetus tonik do twarzy, łagodzi i regeneruje

OD PRODUCENTA: Łagodny tonik ziołowy przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej lub z niedoskonałościami. Zawiera ekstrakt z ziela pięciornika gęsiego o właściwościach ściągających, a przy tym regenerujących oraz regulujących wydzielanie sebum. Panthenol oraz kwas laktobionowy koją podrażnienia, chronią i przywracają skórze naturalną równowagę. Naturalny olejek eteryczny z bergamotki pozostawia uczucie czystości i świeżości.
Sposób użycia: Nanieś płyn na płatek kosmetyczny i delikatnie przetrzyj skórę twarzy, szyi i dekoltu. 

Duetus tonik do twarzy, łagodzi i regeneruje

Duetus tonik do twarzy, łagodzi i regeneruje - moja opinia

Tonik Duetus kupiłam na promocji w Rossmannie. Duetus to dziecko Sylveco i kolejna marka, którą chciałam przetestować. Mój wybór padł na tonik, bo ten akurat kosmetyk mi się kończył. Poza tym jest on przeznaczony do cery mieszanej lub z niedoskonałościami, czyli dokładnie mojej. Tonik Duetus zamknięty jest w zwykłej butelce wykonanej z ciemnego matowego plastiku z prostą i estetyczną grafiką. Zamykanie jest na klik i dozuje odpowiednią ilość kosmetyku. Sam tonik ma całkiem przyjemny ziołowy zapach, który nie przytłacza swoją siłą. Kosmetyk ma dosyć krótką datę ważności, tylko 3 miesiące od otwarcia i jest wydajny.
 
tonik duetus recenzja

Tonik Duetus aplikowałam na twarz za pomocą wacika dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Kosmetyk przede wszystkim bardzo dobrze tonizował cerę dając przy tym przyjemne uczucie odświeżenia. Przy okazji nie pozostawiał uczucia ściągnięcia, nie wysuszał, ani nie podrażniał. Tonik Duetus w moim odczuciu ma lekkie działanie regenerujące oraz łagodzące. Pomaga wyciszyć drobne zmiany trądzikowe. Trochę nawilża cerę oraz zmniejsza jej przetłuszczanie. Ponadto tonik współgrał z innymi kosmetykami, które na niego nakładałam. Moja cera jest mieszana z tendencją do trądziku. Aktualnie nie mam zbyt wielu aktywnych zmian, czasem coś mi wyskoczy. U mnie tonik Duetus sprawdził się dobrze, ale nie dał nie wiadomo jak spektakularnego efektu. Kosmetyk na pewno działa, z tym że jest bardzo łagodny. Nie dopatrzyłam się w nim żadnych wad. Myślę, że warto po niego sięgnąć.


Używałyście kosmetyków marki Duetus? Lubicie toniki wacikowe, czy może preferujecie takie z atomizerem?


Cena: 22,49 zł regularna; 15,99 zł w promocji
Pojemność: 150 ml
Ważne: 3M / 03.2023
Dostępność: Rossmann
Skład: Aqua, Propanediol, Potentillae Anserinae Herba Extract, Panthenol, Lactic Acid, Lactobionic Acid, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Limonene, Linalool.

26 komentarzy

  1. Wydaje mi się bardziej wysuszający niż nawilżający, więc raczej mnie nie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysuszał mojej cery na policzkach gdzie jest normalna, ale wiadomo że nie jest to typowy nawilżacz.

      Usuń
  2. Nie kusi mnie jakos specjalnie, ale dziekije za recenzję ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Dear Alexia, I don't know so I can't evaluate correctly.
    Honey have a good afternoon from my country.
    Kisses 🌷

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jednak nie było lepszego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znamy, ale raczej nie zachęca. Wolę swoje sprawdzone toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatnim czasie używam hydrolatów ;) Są z atomizerem, przypadło mi to rozwiązanie do gustu ;) Toników wcześniej używałam standardowych wacikowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam tonik z atomizerem, bo jednak jest to wygoda.

      Usuń
  7. Nie miałam nic z tej z tej marki, chęcią wypróbowałabym ten tonik gdybym nie miała zapasów toników 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute cosmetics, I'd like to try it)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaluje, ze nie ma u mnie Rossmanna ... Czesto widze kosmetyki w promocji , ktore chcialabym wyprobowac, tak jak ten tonik , no ale coz i tak bywa :) Odpowiadajac na Twoje pytanie, preferuje toniki "wacikowe "
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zrobić większe zakupy w jakiejś drogerii internetowej z dostawą. Sporo firm wysyła za granicę.

      Usuń
  10. Recenzja brzmi pozytwywnie dla mnie, ciekawe jak by się sprawdził w moim przypadku i ciekawe czy można go kupic zagranicą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że stacjonarnie może być ciężko, zależy pewnie gdzie. Prędzej przez internet.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.