Makijaż w szarościach i fioletach niekoniecznie na Walentynki

Dzisiaj miałam chęć i wenę, więc wyciągnęłam moje skromne zasoby kosmetyków do makijażu i zmalowałam sobie takie oto oko. Pogoda dopisała na tyle, że udało mi się złapać efekt końcowy na zdjęciach. Postanowiłam się więc nim z Wami podzielić. To jest pierwszy tak rzucający się w oczy makijaż jaki wykonałam w tym roku. Na co dzień ograniczam się do nudnych beżowych makijaży, bo po prostu nie mam czasu. Początek roku był dla mnie bardzo intensywny i mimo że mamy już połowę lutego to życie nadal nie zwalnia.
 
szaro-fioletowy makijaż dla zielonych oczu


Makijaż był prosty w wykonaniu i też bardzo podoba mi się jak wyszedł. Myślę, że może być inspiracją na Walentynki, jeśli ktoś obchodzi. W załamanie powieki użyłam fioletowego cienia z palety ColourPop You Had Me At Hello. Na 2/3 ruchomej powieki nałożyłam najpierw szary matowy cień z Inglota 358M, a na to błyszczący 420P. Wewnętrzny kącik rozjaśniłam srebrnym rozświetlaczem z Lovely. Zrobiłam też cieniutką kreskę tylko przy linii rzęs, czarnym eyelinerem z Eveline. Rzęsy wytuszowałam tuszem z AA Wings of Color. Tusz na początku był całkiem fajny, ale teraz trochę podsechł i zaczyna odrobinę sklejać rzęsy. Na brwiach mam kredkę z Catrice. Kosmetyki te możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.
 


Testowałam też dzisiaj nowy podkład Wonder Match z Eveline i pierwsze wrażenia są pozytywne. Kolor 01 Ivory jest dla mnie idealnie trafiony. Zobaczymy jak będzie dalej. Korektor pod oczami to resztka Note. Natomiast puder nałożyłam bambusowy transparentny również z serii Eveline Wonder Match. Po napisaniu tego posta zorientowałam się, że używam bardzo dużo kosmetyków marki Eveline. W związku z tym na wszelki wypadek nadmienię, iż nie jest to wpis sponsorowany.
 

Jak Wam się podoba efekt końcowy? Jakie lubicie kolory w makijażu?

32 komentarze

  1. Bardzo ładne kolory. Podoba mi się to zestawienie barw.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten makijaż, bardzo w moim guście. Na co dzień (jeśli wgl) też korzystam z beżowych cieni, natomiast tutaj zestawienie kolorystyczne i nasycenie odcieni jak najbardziej udane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, zwłaszcza po tak długiej przerwie od wykonywania makijaży :)

      Usuń
  3. Pięknie i starannie zrobiłaś ten makijaż ❤ Ja osobiście się nie maluję, jedynie brwi kredką 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ten makijaż :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. useful recommendations...

    Happy valentine's day

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for your sharing!

    Happy Valentine's Day!
    Happy week !

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Your eye makeup looks beautiful! You did am impressive job with the contouring, and the purplish shade is lovely. I usually go with a neutral eyeshadow, sometimes purple. I recently bought blue, and you've inspired me to use it! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For everyday makeup I also choose neutral, boring colors because I don't have time. Definitely use the blue!

      Usuń
  8. Pięknie i delikatnie. Coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Na co dzień to u mnie tylko beż, więc ten makijaż to istne szaleństwo :P

      Usuń
  10. A super post! your makeup is beautiful. Happy Valentine's Day ! Happy week to you and your family.

    OdpowiedzUsuń
  11. I increase your income and I hope you increase mine.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie Ci w tych koloroach, fiolet i róż i tak delikatnie, bo takie złamane te barwy. naprwdę ładnie kontrastuja z oczami. Może częściej taki makijaż? :) ja rzadko maluję oczy, ale niekiedy używam, rózowego, złoto-zółtego i fioletu ;) Pozdrawiam Cie ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie mam zbytnio czasu na makijaż. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  13. Bardzo ładnie to wygląda :D Ja chyba, bym nie wpadła na makijaż oka w kolorach szarości. Zazwyczaj stawiam na brązowo-złote makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, odcienie brązu i złota też lubię. A co do szarości to kwestia tego jakie ma się kolory cieni do powiek, ja się staram używać wszystkie.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.