Mydlarnia Cztery Szpaki, Uniwersalny szampon do włosów w kostce

OD PRODUCENTA: Szampony w kostce tak jak wszystkie inne produkty myjące wspomagają oczyszczanie włosów i skóry głowy wraz z wytworzeniem się piany. W przypadku naszych szamponów w kostce jest to bardzo obfita, gęsta piana o cytrusowym zapachu, która doskonale oczyszcza skórę głowy i włosy. Bez problemu się zmywa. Szampon w kostce pielęgnuje, unosi włosy u nasady i pozostawia je zdrowe i lśniące. Może być bezpiecznie stosowany do wszystkich rodzajów włosów.

Po pierwszych testach możemy śmiało zaryzykować tezę, że wraz z naszym szamponem w kostce szybko zapomnisz o powrocie do tego w butelce, ale także wszystkie inne szampony w kostce nie będą w kręgu twoich zainteresowań. Once you go szpak, you never go back. Nasz szampon w kostce to sprzymierzeniec w zdrowej pielęgnacji. Włosy po jego użyciu podziękują Ci za ekstra objętość, odżywienie i z czasem również za gęstość (pozdro olej rycynowy!). A planeta za to, że nie będziesz jej obciążać zbędnymi śmieciami. Win-win.
 
W składzie szamponu znajdziesz m.in. naturalne detergenty - SCI (Sodium Cocoyl Isethionate) i SCS (Sodium Coco Sulfate) - pozyskiwane z oleju kokosowego. To właśnie one są odpowiedzialne za oczyszczenie i utrzymanie świeżości Twoich włosów, a dzięki temu, że występują w połączeniu z delikatnymi, pielęgnującymi substancjami, udało nam się opracować najłagodniejszą dla włosów, ale wciąż spełniającą swoje zadanie recepturę.
 
Sposób użycia: Włóż kostkę pod strumień wody, namydl kilka razy w dłoniach, żeby uzyskać pianę i oczyść nią włosy i skórę głowy. Możesz też używać tzw. "metody kubeczkowej". Kawałeczek szamponu umieść w zamykanym pojemniku, dolej wody, zakręć i porządnie wstrząśnij. Uzyskasz dużą ilość piany o łagodniejszym działaniu i dodatkowo znacznie zwiększysz wydajność szamponu. To metoda idealna dla osób o wrażliwej, skłonnej do przesuszenia skórze głowy.
 
Mydlarnia Cztery Szpaki, Uniwersalny szampon do włosów w kostce

Po moim pierwszym, a zarazem całkiem udanym spotkaniu z szamponem w kostce marki Isana, miałam ochotę na dalsze zgłębianie tematu. Kiedy więc tylko nadarzyła się okazja i w kiosku zobaczyłam gazetę Elle, z dołączonym do niej uniwersalnym szamponem w kostce z mydlarni Cztery Szpaki, od razu ją kupiłam. Szampon ten nie jest pełnowymiarowym produktem. Moja kostka ma 30 g, gdzie normalnie produkt waży 75 g. Producent deklaruje, że pełnowymiarowy szampon starczy nam na 1,5 miesiąca regularnego używania, ale powiem Wam szczerze, że ja tą małą kostkę używam już ponad miesiąc i jeszcze się nie skończyła. Myślę więc, że kosmetyk jest bardzo wydajny.
 
Mydlarnia Cztery Szpaki, Uniwersalny szampon w kostce recenzja

Mydlarnia Cztery Szpaki, Uniwersalny szampon do włosów w kostce - moja opinia

Uniwersalny szampon w kostce z mydlarni Cztery Szpaki zapakowany był w wygodny kartonik oraz dodatkowo w bibułkę, zero plastiku, więc całkiem ekologicznie. Na opakowaniu zawarte były tylko podstawowe informacje, ale dokładny opis szamponu można znaleźć na stronie internetowej producenta. Sama kostka ma pomarańczowy kolor oraz bardzo ciekawą strukturę. Widać w niej zatopione większe kawałki jakiegoś składnika. Mimo tego kostka dobrze się używa, nie kruszy się i nie rozpada. Jej zapach bardzo przypadł mi do gustu. Jest orzeźwiający, kwiatowo-cytrusowy, ale nie za mocny. Szampon jest bardzo łatwy i przyjemny w obsłudze. Kostka po zwilżeniu wodą oraz potarciu w dłoniach dobrze się pieni. Otrzymana ilość piany jest w zupełności wystarczająca do dokładnego pokrycia całych włosów. W moim odczuciu tym szamponem jest dużo łatwiej dotrzeć do nasady włosów, przez co lepiej się je myje. Spłukuje się bez większych problemów, ale trzeba zwrócić uwagę na to, aby zrobić to dokładnie. Poza tym szampon nadaje się też do zmywania olei. Generalnie co do samej funkcjonalności kosmetyku, nie mam żadnych zastrzeżeń.
 
szampon w kostce mydlarnia 4 szapki recenzja

Przejdźmy teraz do działania. Przypomnę, że moje włosy są niefarbowane, cienkie i przetłuszczające się. Poza tym mam wrażliwy skalp i tendencje do łupieżu kosmetycznego. Uniwersalny szampon w kostce z mydlarni Cztery Szpaki bardzo dobrze myje oraz oczyszcza włosy i skórę głowy. Nie plącze przy tym włosów i nie pozostawia ich skrzypiąco czystych, obdartych ze wszystkiego. Wręcz przeciwnie. Włosy po umyciu są miękkie, sypkie i błyszczące. Poza tym są lepiej odbite od nasady oraz mają większą objętość. W moim przypadku szampon zmniejszył trochę przetłuszczanie się włosów i sprawił, że dłużej wyglądają świeżo. Za co dostaje dodatkowego plusa. Poza tym kosmetyk nie uczula, nie podrażnia, ani nie przesusza. Ogólnie krzywdy nie robi, ani włosom, ani skórze głowy. Podsumowując uniwersalny szampon w kostce z mydlarni Cztery Szpaki sprawdza się u mnie świetnie. Jest wydajny, łatwy w użyciu, ma ładny zapach i dobre działanie na włosy. Jestem z niego zadowolona, dużo bardziej niż z Isany, i osobiście polecam.
 
 

Używacie szamponów w kostce, jeśli tak to jakich? Znacie Mydlarnię Cztery Szpaki?

 
Cena: 35,00 zł regularna; 13,99 zł z gazetą Elle
Pojemność: 75 g; 30 g mój egzemplarz
Ważne: 06.2022 / 12M
Skład: Sodium Coco Sulfate, Sodium Cocoyl Isethionate, Decyl Glucoside, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Cetyl Alcohol, Oleum Citrus Limonum, Inulin, Ricinus Communis (Castor) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Oil, Illite (Red Clay), Panthenol, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Geraniol*, Citronellol*, Linalool*, Limonen*, Citral*

*-składowe naturalnych olejków eterycznych.
Kosmetyk bez konserwantów.
Kosmetyk wegański - produkt stworzony bez użycia surowców pochodzenia zwierzęcego.

36 komentarzy

  1. Do tej pory tylko używałam odżywki w kostce, nie pamiętam jakiej firmy, na pewno z Rossmanna, pamiętam opakowanie! 😂 Kupiłam przypadkiem, bo chciałam właśnie szampon, ale się pomyliłam. Szamponu na pewno spróbuję - nie wiem jeszcze jakiej firmy, ale pewnie tych z niższej półki cenowej, aby nie było mi szkoda, jeśli się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo szukaj w gazetach, może jeszcze będzie jakiś dodatek. Moim zdaniem to się najbardziej opłaca :) Od siebie mogę napisać, że Isana w kostce była taka przeciętna.

      Usuń
  2. I never try it but looks amazing! I need to try! Thanks for sharing! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te mydełka. I rewelacyjnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona z tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam szamponu nie takiej formie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to bardzo fajna alternatywa dla tradycyjnych szamponów.

      Usuń
  6. Nigdy ich nie używałam, ale już któryś raz coś o ich widzę i strasznie mnie kusi, żeby je przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto. Jest tych szamponów sporo na rynku kosmetycznym, można spokojnie wybrać coś fajnego.

      Usuń
  7. U mnie również bardzo dobrze się sprawdzał, najlepiej ze wszystkich szamponów w kostce, które testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka używa i jest zadowolona :) ja jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że u córy się sprawdza. Polecam jej podebrać i przetestować na sobie ;P

      Usuń
  9. castor oil is so good. Thanks so much.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indeed, it's great for hair. And this shampoo is also very nice.

      Usuń
  10. Szamponu w kostce jeszcze nie używałam, ale zaciekawił mnie ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę dobry i wydajny. Polecam jak Cię kiedyś natchnie :)

      Usuń
  11. pisalam o nim ostatnio uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, że też zaliczasz się do grona zadowolonych użytkowniczek :)

      Usuń
  12. Uwielbam mydla w kostce, dlatego na pewno dam szanse szamponowi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią dokonałabym osobistych testów! :) Marka jest dla mnie znana, ale jedynie z nazwy, więc warto byłoby w końcu coś od niej przetestować.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić ten szampon :)

      Usuń
  14. Fajnie, że się u Ciebie sprawdził 😀 Ja nie jestem przekonana do szamponów w kostce 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie byłam, ale taka okazja szkoda było nie spróbować. I jak widać dobrze zrobiłam :)

      Usuń
  15. Kojarzę mydlarnię. Nie miałam nigdy takiej formy szamponu, ale czuje, że to nie dla mnie. Chociaż może się przekonam i przetestuję ;) Fajnie, że włosy po nim "nie skrzypią", bo pierwsze co, wyobraziłam sobie, że po takiej formule może się tak zdarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, mam wrażenie, że nawet są trochę nawilżone. Ogólnie to bardzo dobry szampon, ale rozumiem, że możesz nie być przekonana. Ja też długo nie byłam.

      Usuń
  16. Jeszcze nie zdecydowałam się wypróbować szamponu w kostce, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.