Isana, Style 2 Create, Volume Heat Spray, Spray termoaktywny do stylizacji włosów

OD PRODUCENTA: Umożliwia dowolną stylizację włosów. Możesz wygodnie nadać swojej fryzurze odpowiednią formę, stosując spray termoaktywny zwiększający objętość włosów pod wpływem ciepła wytwarzanego przez suszarkę. Zapomnij o elektryzowaniu się włosów. Innowacyjna formuła Anti-Frizz chroni Twoje włosy i nadaje im pożądaną formę oraz objętość. Formuła termoaktywna zwiększająca objętość włosów: zapobiega elektryzowaniu się włosów, powoduje większą przyczepność włosów podczas ich stylizacji, daje efekt zwiększenia objętości włosów.
Sposób użycia: Wysusz swoje włosy suszarką i nadaj im niezwykłą formę. Możesz to łatwo osiągnąć spryskując przedtem osuszone ręcznikiem włosy sprayem termoaktywnym z odległości ok. 20 cm i stylizując je jak zawsze. Stylizowanie włosów i ich suszenie nigdy nie było tak łatwe! A najlepsze jest to, że teraz możesz stosować spray nawet na suche włosy, aby je efektownie wykończyć i podkreślić wybrane elementy fryzury.

 

Isana, Style 2 Create, Volume Heat Spray, Spray termoaktywny do stylizacji włosów - moja opinia

Spray ten kupiłam na promocji w Rossmannie. Często używam suszarki do włosów, więc chciałam zabezpieczyć moje kosmyki przed zgubnym wpływem wysokiej temperatury. Ponadto skusiła mnie obietnica zwiększenia objętości włosów, ponieważ moje są z natury przyklapnięte. Niestety kosmetyk ten sprawdził się u mnie tylko połowicznie. Spray z Isany zamknięty jest w plastikowej buteleczce z atomizerem, który działa bez zarzutu, rozpyla produkt delikatną i równomierną mgiełką. Zapach mnie osobiście nie odpowiada, spray ten pachnie jak lekko cytrusowym lakier do włosów. Nie mniej jednak da się to jeszcze przeżyć.


Przejdźmy teraz do działania. Spray z Isany aplikowany na mokre włosy daje na nich bardzo dziwny efekt. Sprawia, że włosy podczas suszenia, nawijania na szczotkę oraz modelowania stawiają opór. Stają się takie dziwnie sztywne i tępe, przez co ciężko się je czesze, a jeszcze gorzej się z nimi pracuje. Mnie osobiście bardzo to przeszkadzało dlatego nie zużyłam całej butelki do końca. Jeśli chodzi o efekt nadawania objętości, to owszem kosmetyk unosi włosy u nasady, jednak u mnie efekt ten trzyma się tylko przez kilka godzin. W moim przypadku spray ten w żaden sposób nie ułatwia stylizacji i nie trzyma fryzury po wymodelowaniu jej na szczotce. Chodzi mi tutaj o takie zwykłe podwinięcie końcówek. Stosowany na suche włosy tak samo je usztywnia i powoduje, że stawiają one opór przy czesaniu dodatkowo trochę je jeszcze skleja. Myślę, że działanie termoochronne jak najbardziej ma. Niestety z powodu dziwnego efektu na włosach oraz zapachu, który mnie osobiście nie odpowiadał nie zużyłam tego sprayu do końca. Postanowiłam go po prostu wyrzucić, bo wiem, że za nic w świecie go nie wymęczę. Osobiście raczej nie polecam.
 

Używacie tego typu ochronnych kosmetyków do włosów?


Cena: 9,99 zł regularna; 7,99 zł w promocji
Pojemność: 150 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Rossmann, marka własna
Skład: Aqua, Alcohol Denat., Propylene Glycol, VP/VA Copolymer, Panthenol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethyltrimonium Chloride Methacrylate/Hydrolyzed Wheat Protein Copolymer, Parfum, Panthenol, Polyquaternium-46, Benzophenone-4, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Sodium Hydroxide. Amyl Cinnamal, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Disodium Edta, Potassium Sorbate, Phenylpropanol, Propanediol, Caprylyl Glycol, Tocopherol

12 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego żaluję, że mi się ten spray nie sprawdził.

      Usuń
  2. szkoda ze sie nie sprawdził :)
    pozdrawiam i zapraszam
    https://mamaneliopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, jestem na twoim blogu gościem numer 3333 :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie kupiłam :) Dzięki za twoje zdanie

    https://chicabuum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialam by kupić Isany w USA gdy to by było możliwe. Lubię. bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.