Tusz do rzęs, L'oreal Paradise Extatic - mój nowy ulubieniec

OD PRODUCENTA: Tusz do rzęs Paradise Extatic L'Oréal Paris dzięki formule o balsamicznej konsystencji otulającej każdą rzęsę i miękkiej jak piórko klasycznej szczoteczce, pielęgnuje, wydłuża i pogrubia rzęsy. Tusz zawiera olejek rycynowy i ekstrakt z chabru. Oba te składniki sprawiają, że rzęsy są miękkie i delikatne.


Tusz do rzęs, L'oreal Paradise Extatic - moja opinia

L'oreal Paradise Extatic to mój aktualnie ulubiony tusz do rzęs oraz odkrycie roku. Kosmetyk ten polecała Tati na youtubie, więc nie mogłam nie spróbować. Spodobało mi się jego opakowanie, szczoteczkę mi odpowiadała i ogólnie tusze z L'oreala są dobre więc się na niego skusiłam. I się nie zawiodłam. Tusz ten ma za zadanie spektakularnie wydłużać rzęsy i nadawać im objętości. Dodatkowo ma być przyjemny w aplikacji oraz pozytywnie wpływać na stan rzęs dzięki olejkowi rycynowemu, który jest w nim zawarty.
 

Tusz L'oreal Paradise Extatic rzeczywiście zawiera olejki w składzie, tak jak obiecuje to producent. Osobiście podczas jego używania nie zauważyłam jakiejś zmiany w moich rzęsach, ale fajnie że kosmetyk ma dodatkowe działanie pielęgnacyjne. Szczoteczka tego tuszu jest tradycyjna, bardzo wygodna i miękka. Jej kształt, rozmiar oraz włosie mi odpowiada. Dobrze się nią maluje rzęsy również te w kąciku, można nią dotrzeć do samej nasady. Szczoteczka rozczesuje rzęsy, da się nią również je delikatnie podkręcić, nie brudzi powieki.


Działanie samego L'oreal Paradise Extatic jest spektakularne. Tak jak to obiecuje producent, rzęsy są ślicznie wydłużone i pogrubione, nabierają zdecydowanej objętości. Tusz dodaje wyrazistości spojrzeniu, oko jest piękne podkreślone i nabiera charakteru. Efekt w moim odczuciu jest naprawdę wow, co mam nadzieję widać na zdjęciu poniżej. Moje rzęsy są przeciętnej długości oraz objętości. Są delikatnie podwinięte na końcach. Nie używam zalotki. Tusz jest trwały, wytrzymuje bez problemu cały dzień. Nie ściera się, nie rozmazuje, nie kruszy, nie odbija na powiece, nie skleja rzęs w pajęcze nóżki. Kosmetyk łatwo się zmywa płynem dwufazowym. Kolor jest intensywnie czarny. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego tuszu i na pewno kupię kolejne opakowanie. Zdecydowanie mogę go polecić.


Regularna cena tuszu L'oreal Paradise Extatic moim zdaniem jest zaporowa. Nie lubię wydawać dużo pieniędzy na tusz do rzęs z tego względu, że używam go przez 4 - 5 miesięcy i wyrzucam. Na szczęście w internecie można ten kosmetyk kupić dużo taniej, np. na Cocolicie za około 30 zł. Uważam, że 35 zł to jest max jak za tusz do rzęs.
 

Miałyście ten tusz do rzęs? Podoba się Wam efekt?


Cena: 63,99 zł regularna; 28,80 zł w promocji
Pojemność: 6,4 ml
Ważne: 6M
Dostępność: drogerie sieciowe i internetowe, Rossmann
Skład: Aqua/ Water, Paraffin, Potassium Cetyl Phosphate, Copernicia Cerifera Cera/ Carnauba Wax, Ethylene/ Acrylic Acic Copolymer, Styrene/ Acrylates/ Ammonium Methacrylate Copolymer, Cera Alba/ Beeswax, Synthetic Beeswax, Bis- Diglyceryl Polyacylapaptide- 2, Polybutene, Cetyl Alcohol, Steareth- 20, Glyceryl Dibehenate, Steareth- 2, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Acacia Senegal Gum, Tribehenin, Caprylyl Glycol, Glyceryl Behenate, Sodium Dehydroacetate, Hydrogenated Jojoba Oil, Hydrogenated Palm Oil, Disodium EDTA, Butylene Glycol, Sodium Laureth Sulfate, Tetrasodium EDTa, Ricinus Communis Oil/ Castor Seed Oil, Maltodextrin, Potassium Sorbate, BHT, Centaurea Cyanus Flower Extract [+/- May Contain: CI 77499/ Iron Oxides]. (F.I.L. B206093/1)

2 komentarze

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.