L'biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond i rozjaśnianych

OD PRODUCENTA: Intensywnie regenerująca kuracja przeznaczona do włosów naturalnie jasnych, a także poddawanych zabiegom rozjaśniania i koloryzacji. Maseczka zawiera naturalne ekstrakty, witaminy i oleje, które efektywnie nawilżają i odżywiają włosy, nadając im piękny połysk.

Ekstrakt z cytryny działa rozjaśniająco, przywracając włosom świetlisty kolor.  
Kompozycja oleju ze Słodkich Migdałów oraz Miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk i zdrowy wygląd.
Ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki. 

Maksa Biovax® została opracowana w nowoczesnym laboratorium L'biotica w oparciu o wyselekcjonowane, naturalne i bezpieczne składniki. Produkt przebadany dermatologicznie. 

Efekty na włosach:
intensywne nawilżenie i regeneracja włosów
ożywiony i rozświetlony kolor
- włosy miękkie i gładkie w dotyku
- nierozdwojone końcówki
91% zawartości składników pochodzenia naturalnego

Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond i rozjaśnianych

L'biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond i rozjaśnianych + moja opinia

Bardzo lubię maski L'biotici i od kilku lat, nieprzerwanie używam tylko ich. Jak na razie każda, którą miałam się u mnie sprawdziła. Tym razem postanowiłam sięgnąć po maseczkę Biovax intensywnie regenerującą do włosów blond i rozjaśnianych. Jak możecie zobaczyć na zdjęciu, maskę praktycznie już zużyłam, więc myślę, że spokojnie mogę się wypowiedzieć na jej temat. Jak się łatwo domyślić moje włosy są koloru blond, dodatkowo były też rozjaśniane na końcach. Maska Biovax do włosów blond zamknięta jest w porządnym plastikowym słoiku z dużym otworem i dobrze działającym wieczkiem. Dzięki temu kosmetyk nie tylko łatwo się używa, ale można go też wybrać do samego końca. Do maski standardowo dołączony jest foliowy czepek oraz próbka serum na końcówki. Maska ma przyjemny cytrynowy zapach a jej konsystencja przypominam gęstą śmietanę. Bardzo dobrze aplikuje się na włosy i z nich nie spływa.
 

Maska Biovax do włosów blond konsystencja

Maskę Biovax używam raz w tygodniu, więc dla mnie jest ona bardzo wydajna. Wmasowuję ją w całe włosy od nasady, aż po same końce. Następnie nakładam na głowę dołączony czepek, a całość owijam jeszcze ręcznikiem. Z takim turbanem chodzę około 30 minut. Po tym czasie wszystko spłukuję. Efekty jakie otrzymuję na włosach w dużej mierze pokrywają się z tym co obiecuje producent. Maska naprawdę świetnie regeneruje oraz nawilża włosy, co jest widoczne przy dłuższym jej używaniu. Przesuszone rozjaśnianiem końcówki są zdecydowanie w lepszej kondycji. Po przejechaniu ręką po włosach nie mam wrażenia siana. Moje włosy po tej maseczce są miękkie, błyszczące oraz gładkie w dotyku. Łatwo się rozczesują, dobrze się układają i wyglądają po postu ładnie. Co więcej maseczka ta mimo, że nakładam ją na całe włosy, nie przetłuszcza mi ich u nasady i nie robi przyklapu. Nie robi też żadnej krzywdy mojej wrażliwej skórze głowy. Jedyne czego nie zaobserwowałam to jej wpływu na kolor. W moim przypadku nie było żadnej różnicy w odcieniu moich włosów. Nie mniej jednak akurat tego od niej nie wymagałam. Jeśli chodzi o rozdwajanie się końcówek to od dawna nie mam z tym problemu, także tutaj nie mogę się wypowiedzieć. Z doświadczenia jednak wiem, że na rozdwojone końcówki najlepiej działają nożyczki. Podsumowując, intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond i rozjaśnianych Biovax to kolejny kosmetyk L'biotici, który się u mnie sprawdził. Co za tym idzie myślę, że mogę Wam ją polecić. 
 

Aktualnie nie posiadam żadnej maski do włosów w zapasie, ale chętnie przetestuję coś nowego. Jakie maski do włosów polecacie i które odradzacie?

Cena: 19,99 zł regularna; 11,99 zł w promocji 
Pojemność: 250 ml
Ważne: 08.2020
Dostępność: sieciowe drogerie stacjonarne oraz internetowe
Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Mel Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Lawsonia Inermis Leaf Extract, Glycerin, Acetylated Lanolin, Cetrimonium Chloride, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzyl Alcohol, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Citric Acid, Thrietanolamine, Linalool, CI 19140.

58 komentarzy

  1. Maski do włosów to coś co uwielbiam <3 Może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestałam rozjaśniać włosy, więc to akurat nie jest produkt dla mnie. A sama też nie mam nic w zapasie jeśli chodzi o maski do włosów i zastanawiam się właśnie, na co powinnam teraz postawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przestałam, a końcówki ostatnio podcięłam. Wracam do własnego koloru. Też nie wiem co teraz kupić, bo mam ochotę na jakąś inną firmę.

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze maseczki do włosów z tej firmy, gdybym miała rozjaśnione włosy to na pewno bym ją przetestowała😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę a wydawałoby się, że one są tak popularne, że każdy już jakąś miał.

      Usuń
  4. Miałam kiedyś maseczkę tej firmy, ale wersje do włosów farbowanych i jakoś mnie nie zachwyciła. Może ta będzie lepsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam kiedyś recenzje tych masek i niektóre były mocno przeciętne. Także jak najbardziej mogłaś trafić na taką mniej skuteczną.

      Usuń
  5. dawno nei miałam ich maseczek, przypomniałas mi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest tyle nowości, że człowiek co chwila próbuje coś innego. A nuż znajdzie się coś jeszcze lepszego. Ja od kilku lat używam głównie ich, pora coś zmienić.

      Usuń
  6. Bardzo lubię maski Biovax, często po nie sięgam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sobie rozjaśniałam włosy, a teraz chce wrócić do natualnego kolorku wiec produkt nie dla mnie :) OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wracam do naturalnego koloru. Ostatnio nawet podcięłam sporo te końce.

      Usuń
  8. Lubię maski z biovaxa tej jeszcze akurat nie miałam ;p ciekawa jestem czy by się u mnie sprawdziła mam jasne włosy ale już jakiś czas farbowane ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też były wielokrotnie farbowane i się sprawdziła.

      Usuń
  9. Rozjaśnianie włosów mam już za sobą i nie przewiduję powrotu do blondu. Raczej nie jest to produkt dla mnie, ale z chęcią przeczytałam Twój wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety blondy są ciężkie w utrzymaniu. Ja wracam do mojego naturalnego koloru. Też blond, ale ciemny.

      Usuń
  10. nie miałam jeszcze żadnek maski z biovax'a. Ta na pewno nie jest dla mnie gdyż mam ciemne włosy i ich nie rozjaśniam ani nie farbuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna decyzja. Ja też już nie farbuję od długiego czasu.

      Usuń
  11. Kosmetyki L`biotica bardzo lubię, ten produkt akurat nie jest dla mnie ze względu na to, że jestem brunetką. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię kosmetyki do włosów tej marki. Tej maski jeszcze nie znam, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pielęgnacja bez maski do włosów to coś czego moje włosy by nie zniosły- musi być. Jednak ta nie do końca dla mnie pasuje, jestem brunetką:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej maski nie miałam, ja osobiście bardzo lubię Hair Foody z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie maski, chętnie ją kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. oj dawno już dawno nie miałam nic z tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie Biovax niestety się nie sprawdza. Kupiłam sobie szampon i zaczęły mi po nim włosy mocniej wypadać. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś ich szampon bodajże z czarnuszką i niestety też się u mnie nie sprawdził. Natomiast maski jak na razie wszystkie działają super.

      Usuń
  19. Kocham maski do włosów. O tych naczytałam się sporo dobrego ale jeszcze nie miałam okazji kupić :)
    Pozdrawiam i wrzucam do obserwowanych :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przy okazji następnych zakupów. Jestem ciekawa jakie maski najlepiej sprawdzają się u Ciebie?

      Usuń
  20. Nigdy nie miałam tej maski :) Ale muszę się zainteresować czymś do rozjaśnianych i jasnych włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest fajna, ale z mojego doświadczenia wynika, że to nie musi być maska dedykowana do takich włosów.

      Usuń
  21. Słyszałam już o maskach tej marki wiele dobrego, muszę wreszcie którąś z nich wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest ich tyle, że każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  22. Może się skuszę :) Tylko ja wolę ekspresowe odżywki, aby je przetrzymać na włosach kilka minut i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie odżywki stosuję na co dzień. Maskę nakładam na włosy raz w tygodniu.

      Usuń
  23. Wygląda bardzo fajnie:) lubię produkty tej marki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ciemne włosy, więc nie skorzystam. Ale efekt braku siana na głowie to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie chyba każdy lubi mieć ładne gładkie włosy :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.