Soraya, Naturalnie, Kwiatowa esencja tonizująca

OD PRODUCENTA: Kwiatowa esencja tonizująca Soraya Naturalnie przywraca skórze po myciu naturalne pH. Zawiera wyciąg z rumianu, ceniony za swoje właściwości kojące oraz wodę z kwiatów gorzkiej pomarańczy o działaniu antybakteryjnym. Nawilża, odświeża, pozostawia skórę gładką w dotyku i przygotowaną na kolejne kroki naturalnej pielęgnacji. Naturalny zapach kwiatów gorzkiej pomarańczy.

Rumian szlachetny Anthemis Nobilis zawiera bioflawonidy i składniki łagodzące, dzięki którym działa kojąco na skórę.
Kwiat gorzkiej pomarańczy Citrus Aurarium Amara ma działanie przeciwutleniające i działa antybakteryjnie. A do tego jak pachnie!

Kwiatowa esencja tonizująca Soraya Naturalnie moja opinia

Tonik ten dostałam jako jedna z nagród pocieszenia w wyzwaniu denko 2019 z Urodzianką. O samym wyzwaniu pisałam o tutaj (KLIK!). Kosmetyk ten ucieszył mnie bardzo ponieważ jest to produkt, po który sama bym sięgnęła. Jak możecie zobaczyć butelka tego toniku jest pusta, zapraszam więc na recenzję.

Kwiatowa esencja tonizująca Soraya Naturalnie - moja opinia

Tonik zamknięty jest w typowym dla większości tego rodzaju kosmetyków plastikowym opakowaniu z klapką. Szata graficzna produktu jest prosta i ładna. Sama esencja ma, tak jak to obiecuje producent, naprawdę przyjemny, nienachalny zapach kwiatów gorzkiej pomarańczy. Mnie on bardzo odpowiadał. Jeśli chodzi o działanie, to tonik robi wszystko to, co obiecuje nam producent. Przede wszystkim doskonale tonizuje oraz odświeża twarz, przygotowując ją tym samym na przyjęcie pozostałych kosmetyków. Esencja delikatnie nawilża skórę oraz łagodzi uczucie ściągnięcia, które czasem mam po umyciu twarzy. Szybko się wchłania i nie pozostawia żadnej warstwy na twarzy.  Mam wrażenie, że lekko łagodzi podrażnienia oraz koi skórę. Dodam jeszcze, że kosmetyk mnie nie uczulił. Ponadto ma dobry skład i jest wydajny. Kwiatowa esencja tonizująca Soraya Naturalnie na mojej mieszanej cerze sprawdziła się naprawdę bardzo dobrze i ja byłam z niej zadowolona. Kosmetyk przypadł mi do gustu na tyle, że na pewno kupię go sama. Osobiście polecam.
 

Lubicie kosmetyki z naturalnym składem? Jaki tonik aktualnie gości w Waszej łazience?

Cena: ok. 13 zł
Pojemność: 200  ml
Ważne: 6M / 12.2021
Dostępność: Hebe, drogerie internetowe
Skład: Aqua*, Citrus Aurantium Amara Flower Water*, Glycerin*, Propanediol*, Panthenol, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Gluconolactone, Propylene Glycol, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Caprylyl Glycol, Citric Acid*, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate.
* składniki naturalne i pochodzenia naturalnego

25 komentarzy

  1. Toniku używam codziennie. Obecnie marki Sukin i jestem z niego zadowolona. Kosmetyk przedstawiony przez ciebie, bardzo mnie zaciekawił i chętnie bym go wypróbowała.
    Chętnie dodaję bloga do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej firmy akurat nie znam. Też używam toniku codziennie, jest to niezbędny etap mojej pielęgnacji.

      Usuń
  2. Kocham toniki i nie wiedziałam, że Soraya ma taki tonik w swojej ofercie :) tym bardziej, że uwielbiam naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam dopóki go nie dostałam.

      Usuń
    2. Teraz wiele firm robi swoje serie naturalne. Ale trzeba uważać :) bo składy nie zawsze są ładne.

      Usuń
  3. Miałam ten tonik i bardzo dobrze go wspominam :) U mnie teraz gości hydrolat różany Nacomi w roli toniku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, koniecznie muszę go wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez toniku lub hydrolatu. Akurat teraz stosuję różany. Lubię, gdy zawierają wyciągi kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam różany z Vianka, nie był zły, ale szału też nie zrobił.

      Usuń
  6. An interesting product!
    Thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tonik stosuje codzinenie i za każdym razem kupuje inny :D Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kilka toników do, których lubię wracać, ale ostatnio też co chwila mam inny.

      Usuń
  8. Na mnie chyba tylko jeden tonik działał dobrze. Wszystkie toniki oprócz jednego - z Perfecty - działają dokładnie odwrotnie niż powinny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to przykro mi bardzo. Dobrze, że jest chociaż jeden, który Ci się sprawdza.

      Usuń
  9. W takim razie cieszę się, że ją kupiłam :D Jeszcze nie otwierałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda nie miałam toniku z tej serii, ale płyn micelarny i jestem pozytywnie zaskoczona jego działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, że jest również płyn micelarny. Będę musiała wypróbować przy okazji.

      Usuń
  11. Uwielbiam naturalne składy, choć nigdy nie przypuszczałam, że tak się z nimi polubię. Co do esencji. Nie mam żadnej. A z sorai mam krem pod oczy, który uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.