Alterra, Kremowy olejek pod prysznic Malwa Bio & Szarłat Bio

OD PRODUCENTA: Kosmetyki naturalne Alterra z olejem sojowym Bio. Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Kremowy olejek rozpieszcza skórę dzięki zawartej w nim bogatej kompozycji olejów naturalnych, takich jak olej z szarłatu kolczystego Bio i olej sojowy Bio oraz wartościowego  ekstraktu z kwiatów malwy Bio. Produkt godny zaufania:
 
  • Nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących
  • Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych
  • Jego tolerancja przez skórę jest potwierdzona dermatologicznie

Alterra kremowy olejek pod prysznic Malwa Bio & Szarłat Bio z Rossmanna

Alterra, Kremowy olejek pod prysznic Malwa Bio & Szarłat Bio - moja opinia

Kremowy olejek pod prysznic Alterra zakupiłam na promocji w Rossmannie z czystej ciekawości i chęci przetestowania innego rodzaju kosmetyku do mycia, niż tradycyjny żel pod prysznic. Kosmetyk ma prześliczny, kwiatowy, dosyć słodki zapach. Nie każdemu może on odpowiadać, ja go wprost uwielbiam. Olejek wbrew pozorom nie jest tłusty. Ma cudowną kremową konsystencję. Jedynym minusem jest fakt, iż jest on raczej rzadki i lejący. Przy takiej formie produktu nie najlepiej sprawdza się opakowanie stojące do góry nogami. Olejek bardzo dobrze myje i przyjemnie otula zapachem. Nie pieni się w ogóle, co również dla niektórych osób może być minusem, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza. Kosmetyk nie wysusza i nie podrażnia skóry. Mam wrażenie, że ją odrobinę nawilża i zostawia subtelny film na ciele. Wydajność standardowa. Myślę, że ten olejek jest bardzo podobny do emulsji do mycia twarzy z granatem, tej samej marki. Jeśli ktoś z was miał tą emulsję i był z niej zadowolony to i ten kosmetyk przypadnie wam do gustu. Podsumowując, naprawdę przyjemnie używało mi się kremowego olejku do mycia ciała z Alterry i jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Myślę, że mogę go spokojnie polecić.
 

Lubicie takie formuły pod prysznicem?


Cena: 6,99 zł w promocji, 8,99 zł regularna
Pojemność: 200 ml
Ważne: 05.2018
Dostępność: Rossmann, marka własna
Skład: Aqua, Coco-Glucoside, Glycine Soja Oil*, Alcohol*, Glycerin, Helianthus Annuus Seed Oil*, Sorbitol, Xanthan Gum, Disodium Cocoyl Glutamate, Amaranthus Spinosus Seed Oil*, Malva Sylvestris Leaf Extract*, Glyceryl Oleate**, Sodium Cocoyl Glutamate**, Levulinic Acid, Citric Acid, P-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Alcohol, Parfum**, Linalool**
*z rolnictwa ekologicznego
**składniki naturalnych olejków eterycznych

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.