Alverde, Aqua Hydro Waschgel Meeresalge, żel do mycia twarzy

OD PRODUCENTA: Algi morskie są doskonałymi środkami nawilżającymi, ponieważ szybko uzupełniają rezerwy wody w skórze i poprawiają równowagę wilgoci w długim okresie. Kompleks z naturalnymi brązowymi i zielonymi algami, pierwiastkami śladowymi i minerałami z wody morskiej zapewnia szczególne orzeźwienie dla skóry. Twoja skóra jest delikatnie, ale całkowicie uwolniona od cząsteczek brudu, makijażu i nadmiaru tłuszczu. Bogaty w minerały kompleks alg morskich w połączeniu z kojącym aloesem i łagodnymi substancjami myjącymi zapewnia odświeżony i zrównoważony wygląd skóry i zachowuje naturalne nawilżenie skóry. Z algami morskimi z francuskiego wybrzeża Atlantyku.

Alverde, Aqua Hydro Waschgel Meeresalge, żel do mycia twarzy

Będąc na wakacjach blisko czeskiej granicy, nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i nie zajrzeć do Drogerie Markt. O mamo, popłynęłam wtedy trochę i nakupiłam przeróżnych kosmetyków. Między innymi ten właśnie żel do mycia twarzy z Alverde, który w swoim składzie zawiera ekstrakt z alg morskich. Kosmetyk jest przeznaczony do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej. Marka Alverde natomiast znana jest z tego, że produkuje kosmetyki naturalne, o bardzo dobrych składach i w atrakcyjnych cenach.
 

Alverde, Aqua Hydro Waschgel Meeresalge, żel do mycia twarzy - moja opinia

Żel do mycia twarzy Alverde zamknięty jest w porządnej plastikowej tubie, stojącej do góry nogami. Ma ładną szatę graficzną. Sam kosmetyk słabo się pieni i ma trochę wodnistą konsystencję. Wydajność oceniam na dobrą. Żel porządnie myje oraz oczyszcza cerę z zanieczyszczeń, czy resztek produktów do demakijażu. Ogólnie buzia przy jego używaniu była ładna. Nie pogorszyła się, ani nie przesuszyła, ku czemu miałam obawy. Niestety ogromnym minusem żelu do mycia twarzy Alverde, jak dla mnie, jest zapach alkoholu, który uderza nas w twarz od razu po nałożeniu kosmetyku na nią. Alkohol jest tutaj na drugim miejscu w składzie i przy kontakcie żelu z ciepłą wodą zapach ten nie ulatnia się, a wręcz przeciwnie, temperatura jeszcze go podbija. Dla mnie była to cecha dyskwalifikująca ten produkt całkowicie. Nieprzyjemnie myło mi się twarz w oparach alkoholu. Kosmetyku nigdy nie użyłam do przemywania oczu. Tak jak pisałam wyżej, żel Alverde nie podrażnił mi skóry i też jej nie wysuszył, ale dawał mi uczucie lekkiego ściągnięcia, napięcia twarzy. Osobiście go nie polecam, jeśli chcecie go kupić gdzieś online. Nie jest tego wart. Nie zrobił na mnie wrażenia swoim działaniem i nie kupię go ponownie.
 

Miałyście okazję testować kosmetyki marki Alverde? Macie jakiś ulubieńców?


Cena: 2,25 €
Pojemność: 150 ml
Ważne: 01.2018
Dostępność: DM - Czechy, Niemcy.
Skład: Aqua, Alcohol*, Glycerin, Coco-Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, Fucus Vesiculosus Extract, Hydrolyzed Algin, Maris Aqua, Chlorella Vulgaris Extract, Algin, Sodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Alcohol, Parfum**, Linalool**.
Produkt wegański

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.