Bambino szampon z witaminą B3

OD PRODUCENTA: Szampon jest łagodnym produktem przeznaczonym do częstego mycia włosów niemowląt i dzieci. Dzięki formule zawierającej witaminę B3 oraz bisabolol (substancję aktywną występującą w rumianku) delikatnie myje i pielęgnuje włosy oraz działa łagodząco na skórę głowy. Nie podrażnia oczu i nie powoduje łzawienia. Produkt polecany dla dzieci, które ukończyły pierwszy miesiąc życia. Nie zawiera barwników ani mydła. Produkt posiada pozytywną opinię IMiD oraz atest PZH.

Bambino szampon z witaminą B3

Bambino szampon z witaminą B3 - moja opinia

Miałam w swoim życiu moment, kiedy używałam kosmetyków przeznaczonych dla dzieci. Myślałam, że skoro nadają się one dla delikatnej skóry malucha to i na mojej sprawdzą się równie dobrze i na pewno mi nie zaszkodzą. Niestety większość testowanych przez mnie kosmetyków się nie sprawdziła. Nie zrobiły mi żadnej krzywdy, były po prostu za słabe w działaniu. Z tych wszystkich produktów został mi jeszcze szampon Bambino, o którym dzisiaj napiszę. Cieszę się niezmiernie, że w końcu udało mi się go zużyć, bo męczyłam się z nim strasznie.
Szampon Bambino jest bardzo gęsty, ma przyjemny zapach, jest wydajny. Kiepsko się pieni, ciężko mi nim było dokładnie umyć włosy. Miałam wrażenie, że ich po prostu nie domywał, bo jest bardzo delikatny. Na pewno nie nadaje się do zmywania olei z włosów, z tym nie radził sobie kompletnie. Używałam go jako szamponu do drugiego mycia i tak w końcu udało mi się go zużyć. Myślę, że może się on sprawdzić u osób z normalnymi włosami. Ja kosmetyki dla dzieci zostawię dzieciom. Tego szamponu więcej nie kupię, ani żadnego innego jemu podobnego.
 

Sięgacie czasem w Swojej pielęgnacji po kosmetyki dla dzieci? Sprawdzają się Wam?


Cena: 6,50 zł
Pojemność: 300 ml
Ważne: 9M
Dostępność: bardzo dobra (Auchan)
Skład: Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Laureth-2, Citric Acid, Polyquaternium-10, Sodium Laureth Sulfate, Niacinamide, Bisabolol, Parfum.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.