Rival de Loop, Clean & Care tonik pielęgnacyjny do twarzy

OD PRODUCENTA: Nie zawiera alkoholu. Został opracowany specjalnie dla potrzeb skóry suchej i wrażliwej. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie, pH neutralne dla skóry, bez silikonów, bez parabenów, bez perfum.

Rival de Loop, Clean & Care tonik pielęgnacyjny do twarzy z Rossmanna

Rival de Loop, Clean & Care tonik pielęgnacyjny do twarzy - moja opinia

Tonik Rival de Loop ma ładne proste opakowanie. Podoba mi się szata graficzna produktów marki własnej z Rossmanna. Tonik jest delikatny, ale skuteczny w użyciu. Przede wszystkim dobrze tonizuje skórę i przygotowuje ją do przyjęcia kolejnych kosmetyków. Lekko nawilża, ale wydaje mi się, że dla cery suchej ten efekt będzie za słaby. Tonik jest bez alkoholu, więc nie podrażnia. Poza tym ma bardzo dobrą wydajność. Tonik Rival de Loop ma niewygórowaną cenę i jest łatwo dostępny. W moim odczuciu nie ma żadnych wad. Nie zaliczyła bym go jednak do moich ulubieńców. Dobrze mi się go używało, robił co do niego należało, ale jakoś tak bez szału. Taki zwykły poprawny produkt do codziennego użytku. Na pewno można go kupić i wypróbować. Niewykluczone, że jeszcze kiedyś po niego sięgnę.
 

Znacie ten tonik? Sięgacie czasem po kosmetyki Rival de Loop?


Cena: 3,39 zł w promocji, 4,49 zł regularna
Pojemność: 200 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Rossmann, marka własna
Skład: Aqua, Glycerin, Panthenol, Salicylic Acid, Butylene Glycol, Sodium Hydroxide, Cucumis Sativus Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Panatolactone, Citric Acid, Cl 16035.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.