AA Collagen HIAL+ Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy

Płyn micelarny AA Collagen HIAL+ kupiłam na promocji w Rossmannie, przy okazji zakupu żelu do mycia twarzy z tej samej serii. Nie mam szalenie wygórowanych wymagań jeśli chodzi o płyny micelarne, wystarczy, że będą dobrze zmywać makijaż z twarzy. Do oczu używam czegoś innego. Kosmetyk marki AA zamknięty jest w standardowej, plastikowej buteleczce zamykanej na klik. Z opakowaniem nie ma problemów, wylewa się odpowiednia ilość płynu. Zapach jest raczej neutralny, dla mnie jak najbardziej w porządku jednak bardzo wrażliwym nosom może się nie spodobać. Wydajność przeciętna. Płyn micelarny dobrze zmywa makijaż twarzy. Bez problemu radzi sobie z podkładem, pudrem, różem. Niestety u mnie nie sprawdził się w przypadku demakijażu oczu, robił to niedokładnie. Zmywał cienie do powiek, jednak miał problem z tuszem do rzęs. Musiałam po nim domywać oczy a bardzo tego nie lubię robić. Podczas używania dziwnie się pienił na twarzy. Kosmetyk mnie nie podrażnił oraz nie zwiększył zaczerwienień które mam. 
 
AA Collagen HIAL+ płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu
 
Niestety płyn micelarny AA Collagen HIAL+ ma pewien minus. Pozostawia na twarzy uczucie lepkości, taką dziwną powłoczkę, bardzo delikatną, ale jednak. Dla mnie nie jest to problemem, ponieważ płyn micelarny jest dla mnie pierwszym etapem oczyszczania twarzy. Później zawsze myję buzię żelem i przecieram tonikiem. Jeśli jednak ktoś chciałby przetrzeć płynem twarz rano i na to nałożyć krem no to tak dziwnie. Ogólnie produkt był po prostu przeciętny. Do zmywania twarzy może być, do oczu jak dla mnie nie. Ja go ponownie nie kupię.

Jaki jest Wasz ulubiony płyn micelarny?


Cena: 9,99 zł w promocji, 12,99 zł regularna
Pojemność: 200 ml
Ważne: 6M
Dostępność: drogerie sieciowe, Rossmann
Skład: Aqua, Propylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Glycerin, Polysorbate 20, PEG-12 Dimethicone, Hydrolyzed Collagen, Hyaluronic Acid, Sodium Hyaluronate, Durvillea Antartica Extract, Betaine, Panthenol, Allantoin, Citric Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfume, Tetrasodium EDTA.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.