CeCe Med, Szampon zapobiegający wypadaniu włosów

OD PRODUCENTA: Profesjonalny szampon zapobiegający wypadaniu włosów, przywraca włosom witalność, stymuluje porost nowych, zawiera filtry UV. Włosy są odżywione i pełne energii.

CeCe Med, szampon przeciw wypadaniu włosów

Ostatnimi czasy mam problemy z nadmiernym wypadaniem włosów, postanowiłam więc, że przetestuję szampon marki CeCe Med. Akurat była na niego jakaś promocja. Szampon w regularnej cenie, kosztuje 29,90 zł co jest odrobinę wysoką ceną, ale jeszcze do przyjęcia biorąc pod uwagę pojemność. Z doświadczenia wiem, że apteczne szampony potrafią być dużo droższe. Produkt zamknięty jest w standardowej plastikowej butelce o pojemności 300 ml z nie do końca trafionym zamykaniem. Nie da się też go postawić do góry nogami, aby wydobyć resztki produktu. Szampon ma gęstą konsystencję, perłowy kolor, ładnie i delikatnie pachnie. Dobrze się pieni i dokładnie myje włosy, które po jego użyciu są ładne, nawilżone, dobrze oczyszczone, nie obciążone. Myślę, że jest wydajny.

CeCe Med, Szampon zapobiegający wypadaniu włosów - moja opinia

Niestety tutaj zalety opisywanego przeze mnie kosmetyku się kończą. Szampon ten miał za zadanie zapobiegać wypadaniu włosów i hamować już istniejące. U mnie spowodował  zupełnie odwrotną sytuację. Bardzo przesuszył mi skalp, swędziała mnie po nim głowa, dostałam łupież a włosy zaczęły wypadać mi jeszcze mocniej. W moim przypadku szampon zdecydowanie nie robi tego co obiecuje producent. Szkoda, bo w składzie ma biotynę, więc istniała nadzieja, że przyspieszy porost włosów i naprawdę zadziała. Cóż nie sprawdził się u mnie w ogóle. Włosom samym w sobie o dziwo nie zaszkodził, ucierpiała tylko skóra głowy.

Jeżeli ktoś z was ma wrażliwy i podatny na uczulenia oraz różne łupieże skalp to polecam poważnie zastanowić się nad sensem kupowania tego szamponu. Ja swojego opakowania nie zużyłam do końca i na pewno nie wrócę do tego produktu.

Miałyście ten szampon? Jak się u Was sprawdził?


Cena: 19,99 zł w promocji, 29,90 zł regularna
Pojemność: 300 ml
Ważne: 12M
Dostępność: Super Pharm, apteki
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, MEA-Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamide DEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycol Distearate, Cocamide MEA, Laureth-10, Laureth-2, Hydrolyzed Lupine Protein, Hydrolyzed Keratin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, EDTA, Panthenol, Biotin, Calcium Panthotenate, Inositol, Glyceryl Linoleate, Tocopheryl Acetale, Retinol Acetale, Butylene Glycol, Niacinamide, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, PEG-6 Caprylic/ Capric Glycerides, Citric Acid, Benzophenone - 4, Metylchloroisothiazolinone/and/Methylisothiazolinone, Cl 16035, Parfum.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.