Soraya, Peeling morelowy dla skóry tłustej i trądzikowej

W końcu udało mi się zużyć ten peeling Soraya. Myślałam, że ten moment już nigdy nie nastąpi. Niestety w kolejce czekają jeszcze dwie następne, ogromne tuby tego kosmetyku, już w nowej szacie graficznej. Kupione oczywiście na świetnej promocji. Nie wiem czy zdążę je wykończyć nim upłynie data ważności. Ten post jest właśnie doskonałym przykładem na to, że nie należy kupować kosmetyków na zapas lub z powodu super promocji.

Soraya Peeling morelowy dla skóry tłustej i trądzikowej

Soraya, Peeling morelowy dla skóry tłustej i trądzikowej - moja opinia


Przejdźmy teraz do samego peelingu morelowego Soraya. Zamknięty jest on w zwykłej plastikowej tubie, która stoi do góry nogami za co plus. Zapach przyjemny, morelowy. Konsystencja gęsta, kremowa, typowa dla produktów tego typu. Drobinki peelingujące są odpowiednio zmielone, ani za duże ani za małe, w sam raz. Jest też ich wystarczająca ilość, czuć je na twarzy. Kosmetyk dobrze oczyszcza cerę z martwego naskórka, buzia jest po nim gładka i przyjemna w dotyku. Nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego zmniejszenia widoczności porów. Nie podrażnia, nie szoruje twarzy zbyt mocno. Moja cera jest mieszana, przetłuszczająca się w strefie T. Mam również skłonności do zapychania i trądziku. Przy moim rodzaju skóry peeling morelowy Soraya sprawdził się świetnie. Nie używałabym go jednak przy bardzo dużych, aktywnych, ropnych zmianach Kosmetyk jest bardzo wydajny, stosowałam go dwa razy w tygodniu i starczył mi na jakieś pół roku. Pod koniec opakowania, peelingu używałam na całym ciele, aby go szybciej wykończyć i tutaj też całkiem nieźle sobie radził. Myślę, że peeling morelowy Soraya to dobry produkt, który robi to co powinien i mogę go śmiało polecić, tylko weźcie pod uwagę jego pojemność. Ja na pewno nie kupię już peelingu w tak dużym opakowaniu.
 

Ktoś jeszcze ma problem z wiecznym kupowaniem na zapas?

 
Cena: 7,99 zł w promocji, około 13 zł normalnie
Pojemność: 150 ml
Ważne: 12M / 04.2017
Dostępność: Drogerie sieciowe, Rossmann
Skład: Aqua, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Glyceryl Stearate SE, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Salicylic Acid, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, PEG-100 Stearate, Triethanoloamine, Polysorbate 60, Cocamidopropyl Betaine, Cetyl Acetate, Acetylated Lanolin Alcohol, Titanium Dioxide, Prunus Armeniaca (Apricot) Fruit Extract, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Sorbitol, Propylene Glycol, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citral, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Isoeugenol, Limonene, Linalool.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.