Perfecta Lip Balm, Softlips, balsam do ust 5w1

Dzisiaj napiszę parę słów o moim ulubionym balsamie do ust Perfecty o smaku miętowym. Kosmetyk ma świetne opakowanie w kształcie przezroczystej kostki. Był to główny powód, dla którego go kupiłam. To i fakt, że ma miętowy smak. Domyślam się, że inspiracją dla tego produktu były balsamy do ust EOS, jednak produkt Perfecty dużo bardziej mi się spodobał i skradł moje serce od razu. Kosmetyk jest bardzo wygodny w użyciu i higieniczny. Problem pojawia się dopiero kiedy dojdziemy do końca opakowania, ciężko jest z niego wydobyć resztki produktu.

Perfecta Lip Balm, Softlips, balsam do ust 5w1 - moja opinia

Balsam ma przyjemny, orzeźwiający, miętowy smak, który uwielbiam. Kosmetyk nie jest słodki. Jest bardzo wydajny, starczył mi na jakieś 5 miesięcy regularnego stosowania. W moim odczuciu balsam spełnia wszystkie obietnice producenta podane na opakowaniu. Nawilża, odżywia, wygładza oraz ochrania usta, nadaje im delikatny naturalny blask. Dodatkowo posiada filtr przeciwsłoneczny. Ponadto daje uczucie przyjemnego chłodzenia i delikatnego mrowienia na ustach. Dla mnie jest to absolutny numer jeden, jednak zdaję sobie sprawę, że produkt nie każdemu może przypaść do gustu. Myślę, że w przypadku bardzo mocno wysuszonych i spękanych ust jego działanie może być za słabe. Również jeśli miałyście Carmex i wam nie odpowiadał, nie lubicie uczucia mrowienia na ustach i smaku miętowego nie kupujcie go, bo będziecie niezadowolone.


Perfecta Lip Balm, Softlips, balsam do ust 5 w 1

Niestety tak to bywa z kosmetykami, że jak coś jest super i nam pasuje to już się tego nie produkuje. Zamiast balsamu miętowego teraz dostępna jest wersja czekoladowo-miętowa i jest dużo gorsza, ma dziwny smak i zapach. Testowałam też inne wersje smakowe tego produktu i były w porządku, jednak najbardziej przypadła mi do gustu ta mięta właśnie. Cóż mogę poradzić, uwielbiam miętowe produkty do pielęgnacji ust.

Znacie jakieś inne miętowe balsamy do ust?


Cena: 11,99 zł w promocji, 14,99 zł regularna
Pojemność: 6,5g
Ważne: 09.2018
Dostępność: Sieciowe drogerie, Rossmann
Skład: Ozokerite, Petrolatum, Octyldodecyl Olivate, Ethylhehyl Methoxycinnamate, Octyldodecanol, Ethylhexyl Palmitate, Myristyl Myristate, Myristyl Lactate, Benzophenone-3, Squalane, Dimethicone, Brassica Campestris/Aleurites Fordi Oil Copolymer, Cetyl Alcohol, Parfum, Butyrospermum Parkii Butter, Stearyl Olivate, Myristyl Laurate, Myristyl Alcohol, Neopentyl Glycol Dicaprylate/Dicaprate, BHT, Helianthus Annuus Seed Oil, Retinyl Palmitate, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Tocopherol, L-Menthol, PEG-8, Sodium Saccharin, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopheryl Acetate, Linalool, Limonene,

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.