Ziaja, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Płyn do demakijażu oczu marki Ziaja to mój pierwszy kosmetyk tego typu jaki kiedykolwiek kupiłam. Zużyłam chyba z milion jego opakowań i mam do niego sentyment. Mogę spokojnie powiedzieć, że nie zmienił się na przestrzeni lat. Nie jest to na pewno produkt dla wszystkich oraz dla bardzo wymagających osób. Jest przeciętny, ale robi to co ma robić i ja go lubię. Teraz sięgam po niego rzadko, najczęściej kiedy nie ma żadnej ciekawej promocji i nie wiem co kupić. 

Ziaja dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Ziaja, Dwufazowy płyn do demakijażu oczu - moja opinia

Płyn jest dwufazowy, tłusty, bo takie te płyny po prostu są. Jeśli ktoś nie lubi uczucia tłustości na twarzy polecam tego płynu po prostu nie kupować, ani żadnego innego dwufazowego produktu do demakijażu oczu. Kosmetyk robi to co powinien, czyli ładnie zmywa makijaż oczu, nawet ten bardzo mocny. Nie robi tego za jednym pociągnięciem, trzeba to oko trochę potrzeć jednak nie na tyle by sprawiało to jakiś dyskomfort. Kosmetyk pozostawia tłustą warstwę na oczach. Dla mnie nie jest to problemem, ponieważ demakijaż oczu to dla mnie pierwszy krok w oczyszczaniu twarzy. Zawsze myję ją na koniec żelem i w ten sposób zmywam wszystkie tłuste pozostałości. Tak jak pisałam, ja jestem z tego produktu zadowolona, jednak nie będę go wychwalać pod niebiosa, ponieważ jest to po prostu przeciętny płyn do demakijażu oczu, który robi to co ma robić i nic więcej. Na pewno znajdzie się grono osób, którym nie będzie on odpowiadać i to jest ok. Opakowanie to standardowa, mała plastikowa buteleczka z nakrętką. Wylewa się odpowiednia ilość kosmetyku. Zapach niewyczuwalny. Wydajność przeciętna. Teraz testuję inne płyny do demakijażu oczu i już go nie kupuję. Jednak jest to tego typu kosmetyk, do którego zawsze mogę wrócić. Gdybym zapomniała na jakimś wyjeździe płynu do oczu, to na pewno kupiła bym właśnie jego.

Miałyście ten płyn z Ziai? Lubicie dwufazowe kosmetyki do demakijażu oczu?


Cena: 4,99zł na promocji, 5,99 zł regularna
Pojemność: 120 ml
Ważne: 09.2017
Dostępność: drogerie sieciowe, markety
Skład: Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Isohexadecane, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Cl 42090 (FD&C Blue No. 1).

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.