AA Collagen HIAL+ Energizujący żel do mycia twarzy

Żel do mycia twarzy AA Collagen HIAL+ kupiłam oczywiście na promocji razem z płynem micelarnym z tej samej serii. Byłam ciekawa czy jest jakaś różnica między normalnym kosmetykiem, a takim 30+. Moim zdaniem w przypadku tego produktu nie ma. Żel ma dobrą konsystencję, łatwo się dozuje i odpowiednio się pieni. Nie podrażnia twarzy, nie wysusza, nie pozostawia uczucia ściągnięcia, jest łagodny. Ultra nawilżenia, które obiecuje producent oczywiście nie ma, to tylko żel do mycia twarzy. Trzeba po nim użyć kremu. 
 
AA Collagen HIAL+ żel do mycia twarzy
 
Jeśli chodzi o funkcje demakijażu to w moim odczuciu średnio się w takiej roli sprawdza. Żel AA Collagen HIAL+ zmyje nam makijaż z twarzy, ale na pewno nie z oczu, no i nie robi tego do końca dokładnie. Nie jest to dla mnie minusem, ponieważ nie kupiłam go z myślą o takim przeznaczeniu. Żelu używam jako ostatni etap oczyszczania twarzy, aby zmyć resztki wcześniej użytych produktów. Zapach jest w porządku. Praktyczne opakowanie w formie tuby, które stoi do góry nogami, więc nie ma problemu z wydobyciem resztek kosmetyku. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość do umycia całej twarzy. Myślę, że można go przetestować. Ja raczej nie kupię go ponownie, jakoś mnie nie zachwycił. 
 

Jakiego żelu do twarzy aktualnie używacie?


Cena: 8,49 zł w promocji, 12,99 zł regularna
Pojemność: 150 ml
Dostępność: drogerie sieciowe, Rossmann
Ważne: 9M
Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Lauramidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lauryl Glucoside, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Hyaluronic Acid, Hydrolyzed Collagen, Lactic Acid, Allantoin, Parfum, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Benzophenone-4, Tetrasodium EDTA.

Brak komentarzy

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Czytam wszystkie, więc na pewno do Ciebie zajrzę w wolnej chwili. Jeśli mnie zaobserwujesz, to daj mi znać w komentarzu. Wszelaki spam i linki usuwam. | Thank you for every comment. I read them all, so I will definitely visit you in my free time. If you follow me, let me know in the comment. I remove all the spam and links.